Mensan älykkyystesti
Oon aina saanu noista älykkyystesteistä tosi huonoja tuloksia, mut täs näköjään meno ihan oksti. 108 olis tulos.. Mikä on siis normaali lukema
[q]MaSari:
Oon aina saanu noista älykkyystesteistä tosi huonoja tuloksia, mut täs näköjään meno ihan oksti. 108 olis tulos.. Mikä on siis normaali lukema
[/q]normaalisti ihmisen keskiverto älykkyysosamäärä on 100. en tiiä sit tässä testissä.
[q]efo:
---
MaSari:
---
normaalisti ihmisen keskiverto älykkyysosamäärä on 100. en tiiä sit tässä testissä.
[/q]
Voi olla vaikka mikä
[q]MaSari:
Oon aina saanu noista älykkyystesteistä tosi huonoja tuloksia
[/q]
Samaa tääl! Kuitenki tarjos tosta 112, lopussa meni aikamoiseks arpomiseks kylläkin!*iihhih*
133... Vikat kolme kysymykset olivat liikaa kyl mun aivolle... *nauru**nauru**nauru*
148
-M
146... tiedä sit mitä toi kertoo
Suomen Mensan sivuilta:
Vaikka Mensan jäsenyyteen oikeuttavan älykkyysosamäärän saavuttaa vain 2% väestöstä, niin yleensä jopa puolet testiin osallistuvista yltää tuohon rajaan. Usein Mensan testiä edes harkitsevilla on jo jonkinlainen tuntuma omista kyvyistään ja virallinen testitulos vain vahvistaa sen, mitä testattu itse jo epäilikin.
Lauantaina 4.10 on btw Mensan järjestämä kansallinen älykkyystestipäivä. Lisää infoa: http://www.mensa.fi/~mensa/mensa_pub.pl?testdaypage
119 siinä 12.min testissä..*piis**heiii* On se rankkaa olla näin smartti.
mielenkiintoista. aikaa käytin 15min ja sain tulokseksi 142 ... arpaonneako?
12min testissä 128, kun en ehtiny 5 vikaa.. ei ois pitäny miettiä niin kauaa o_O
136 *jiihaa*!! paitsi et noi vikat kyl meni ihan yli hilseen...*justjoo*
Jonkin toisen testin mukaan 138. Tais kyllä huijata se testi
[q]hyperventilaatio:
Jonkin toisen testin mukaan 138. Tais kyllä huijata se testi
[/q]
ei se mua haittaa... mul oli joskus jossain testissä (missä ei testattu vaan tätä loogista ajattelukykyä) ruhtinaalliset 129...*blush**taputapu*
No olipas taas testi ... aikaa jäi 26 minuuttia, kun en jaksanut noita enää tehdä ja tulos oli 136.
Jotain testin luotettavuudesta (tai porukan rehellisyydestä) varmaan kertoo myös se, että mediaani taitaa olla jossain 130 tuntumassa. En mitenkään jaksa uskoa, että forumilla olisi näin fiksua porukkaa.
Kuten tosiaan täälläkin todettiin, niin intin testi oli huomattavasti tätä testiä parempi, vaikka ei sekään mikään täydellinen ollut sillä sain siitä täydet ja en taatusti ole niin fiksu ...
[q]villep:
Jotain testin luotettavuudesta (tai porukan rehellisyydestä) varmaan kertoo myös se, että mediaani taitaa olla jossain 130 tuntumassa. En mitenkään jaksa uskoa, että forumilla olisi näin fiksua porukkaa.[/q]
Mikset? Testin kuitenkin todennäköisesti
tekee vain sellainen henkilö joka uskoo
siinä myös perustellusti pärjäävänsä,
ja esim. alle 100 ÄO:n henkilöitä
ei välttämättä kiehdo tällainen keskusteluforum-
tyyppinen ajanviete ylipäätään.
Ei silti, eihän toi testi voi samaa
luotettavuutta saavuttaa kuin se Mensan
käyttämä.
[muokattu 16.1.2004 15:58]
hngh, toi culture fair iq test oli kyl ultimate homojen hommaa, loppupään tehtävät sellasia aika naurettavia.. ja siitä 126, pläh. *släp*
Mä en oo kerennyt vääntämään fontteja toimimaan linuxin flashin kanssa, joten en ehkä siitä syystä nähnyt ollenkaan paljonko aikaa oli milloinkin jälkellä.. Tiedä häntä johtuiko tästä, mutta pystyin varmaan ekaa kertaa elämässäni keskittymään koko testin ajan hyvin Mä en todellakaan tajunnut sitä missä oli pieniä harmaita, punasia ja sinisiä laatikoita ja ne teki ihmeellisiä kuvioita.. *täh* Saattoi mennä puoliarvaamalla oikein kun lopputulokseksi tuo antoi 156..
[q]Puistokemisti:
Kaikki jotka olette saaneet yli 140 kokeilkaapa jotain näistä testeistä
http://www.highiqsociety.org/flash/nonmembers/iqtests.htm
[/q]
Oho, aika vaikee kyllä...Ultimate IQ testissä tuli 125.. yks piste lisää ni oisin olevinaan saanu liittyä järjestön jäseneksi...
-Amethyst-
Nyt kun täällä on ollut näitä testejä ja pähkinöitä kohtuullisen reilu kasa jo ennestään, niin laitetaan nyt hieman virallisempikin testi ihmisille kokeiltavaksi.
Testissä on aikaraja (kello näkyy vasemmassa alanurkassa) ja taisi mokoma tarvita flashin tjsp. Kun saat tulokset, niin ruudulla on kolme nappia hajontaa varten. Suomessa käytetään suurinta hajontaa eli paina nappia/palloa jossa lukee sisällä 24 jotta saat oikean mittakaavan tulokset.. Sivusto on tanskaksi, mutta itse testiin ei kieltä tarvi osata, joten hiphoppopkipinkapin osoitteeseen http://mensa.dk/testiq.html selvittämään oletko niin fiksu kuin kuvittelet olevasi
Testi vie hieman aikaa, mutta pitäisi ainakin olla hieman tarkemmin ja virallisemmin älykkyyttä mittaava kuin jotkut näistä muista testeistä
[muokattu 2.8.2003 20:47]