SINKKULUUKKU
kiitti, kiitti.. *sydän**hellokitty**sydän*
[q]kei:
---
Armin:
-vakavaa suhdetta/avioliitto
---
Täh? Etsiikö joku muka kesäaikaan tommosta? Nythän pitää vaan kesäkissaa narrailla, joka päästetään luontoon taas syksyn koittaessa*heiii*
[/q]
Mitäs ihmeen hienoo siinä kesällä on olla sellanen 2-3kk mittanen suhde?
Mulle kyl kelpais ihan se jonka kanssa olisin loppuun asti sit
Mut sitä ootellessa pitää sitten hengaillä täällä...
alien:[q]Tyeicha:yks poissa pelistä.. pärjäilkää!!
onnittelut... *vink*[/q]
jeps.. onnex olkoon..*iloinen*
Roger Roger:[q]On se vaikeaa. Vaikka kuinka yrittää päästä täältä pois, edes illaksi, niin se ei näytä onnistuvan millään!*suru*. Ei voi muuta sanoa, kuin voihan perhanan perhana! olipa hurjaa... No pitää jatkaa yrittämistä.[/q]
alat vaikuttaa jo epätoivoiselta pidä ny ittes miehenä!
nim. tuplaplatina lähestyy
[muokattu 4.4.2003 16:10]
Älä nyt... Yritys hyvä kymmenen*hih*
mä oon nyt täysillä mukana..*pahis*
Dorka:[q]...nyt mä en oikein tiedä olenko sinkku vai en *ding*[/q]
Ei se nyt hirveen vaikee asia oo.. Jos et seurustele, ni oot sinkku... tai jos seurustelet oot varattu...
Kevät on kyl kivaa aikaa sinkkuilla!!*iloinen*
Netthe:[q]akir0:Olen vanhapiika vastoin tahtoani!
Mites tuollaselle mukavalle pojalle näin on päässyt käymään?
[/q]
Syytän asiasta mediapeliä .. ja naisia .. ja miehiä.
Vaan juu. Kevätauringon ekat säteet on alkanu pilkistelemään ja sinkkuus tuntuu jollain oudolla kosmisella tasolla sopivalta tavalta viettää kesä.
Sinkkumiitti bileiden jälkeen rannalla!
waaa, sinkkuna on kiwa olla...
akir0:[q]
Vaan juu. Kevätauringon ekat säteet on alkanu pilkistelemään ja sinkkuus tuntuu jollain oudolla kosmisella tasolla sopivalta tavalta viettää kesä.
Sinkkumiitti bileiden jälkeen rannalla!
[/q] juu tuo kevätaurinko kultaa mielen aika kivasti :) taidan olla jopa tyytyväinen sinkku, siis katoava luonnonvara*hih*
sinkkuna on kiva olla.
[q]Tres:
Mun on ilmeisesti luettava toi kirja, koska
ainakin ton perusteella miten selitit uskontojen
synnyn uskontotopikissa ja nyt tän parisuhde-
selvityksen jälkeen kyseessä vaikuttais olevan
miltei von Dänikeniläisiin mittakaavoihin venyvä
rikos kulttuuriantropologiaa kohtaan
[/q]
Jep, näin voi olla. En muutenkaan meinaa ryhtyä puolustamaan enempää tota teoriaa, ainoastaan viestieni epäselvyyksistä johtuvia väärinymmärryksiä saatan korjailla.
Tahtoo pois tästä luukusta.
hitto tää topik elää :D
sinkkuja on näköjään aikas paljon vieläkin tai sit ihmiset toistaa itseään täällä (_o/)
[q]alien:.nähdään pian!
[/q]
hehe, enpä usko:) paitsi mistä sitä tietää.. mut mus on sellanen toinenki puoli ku se minkä sä tunnet*vink*
kei:[q] juu tuo kevätaurinko kultaa mielen aika kivasti :) taidan olla jopa tyytyväinen sinkku, siis katoava luonnonvara*hih*[/q]
Pyh, katoava luonnonvara. Musta tuntuu, että me lisäännytään ihan luonnostaan :)
hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.
mut jos mä vielä joskus satun seukkailemaan (hirveä sana, siks oli pakko käyttää) niin sit se tapahtuukin ihan tosissaan. ei täs tällainen vanha nainen enää jaksa hötkyillä ihmissuhteiden kanssa puoleen eikä toiseen.
ois muuten tosiaan kiva ajatus pitää sellaiset ihan oikeat sinkkubileet... ja sen jälkeen tilastoida, kuinka monta paria mahtoikaan muodostua. mä en kyl taitais silti tulla ottaan sitä riskiä, että unelmien prinssi karauttaa tanssilattialle ja vie mukanaan sydämen lisäksi myös tän autuaan sinkkuelämän*hih*
Syder:[q]Paras tavara viedään aina käsistä.[/q]
Aivan
Avernian:[q]vaan kukapa siinä haluiskaan nukkua.[/q]
Hmm, ton voi kyl nyt ymmärtää kahdella tavalla. Mä valitsen sen positiivisemman; "vaan kukapa siinä haluiskaan NUKKUA"