SINKKULUUKKU
Jos bileet tulee, niin pliis ennen juhannusta. Kesällä on kivempi deittailla.... enemmän tekemistä.
toisaalta talvella toisen ihmisen lämpö on ihan *sydän**sydän*
AAh kesällä tulee aina sellanen fiilis että tahtoo olla sinkku........naisista tulee jotenkin kauniinpia.......kun aurinko alkaa paistaa!!!!
Cera:[q]Miksi just 30päivää *täh*
[/q]
Voi käyttää uudestaan sen kirjasen seuraavana kuukautena. Ja sitten taas ja taas. Vähän kuin "opas elämään"
[q]infiana:
käääk. onpa säälittävän paljo populaa sinkkuluukussa... no ei voi muuta ku joinaa.. hakusessa
[/q]
Vai että säälittävän paljon porukkaa... onkos seurustelu sitten joku ihannetila, johon kaikkien tulisi pyrkiä aina heti edellisestä suhteesta päästyään?! Blääh sanon minä. Ei mun mielestä sinkkuilu ole säälittävää, ellei sitä itse niin ota. Seurustelu vain seurustelun takia on säälittävää. Parempi sinkkuna kuin turhan miehen käsipuolessa...
Avernian, en mä tiedä
Bileiden ulkopuolisille ihmisille olen ainakin liian kieroutunut muullakin tavalla kuin musiikillisesti ja pukeutumalla ja eipä oo viel bileskenestäkään heilaa kainaoon tullu
No mut ehkä se viel joku päivä tulee jostain kivenkolosta mua moikkaamaan se mun oma
Kiitti Unity haleista, niitä tarvitaan aina ja paljon *sydän**iloinen*
alien:[q]näin kesän lähentyessä on parempi olla sinkku... ainakin niiden, jotka eivät pysty pettämään *vink*[/q]
mun mielestä jos seurustelee niin sit myös seurustelee.. mikään pettäminen ei sovi kuvioon.. jos on niin huono seksi elämä sen "rakkaan" ihmisen kanssa, että pitää pettää niin sillon pitäis etsiä uus tyttski tai olla seurustelematta.. *slurps**hymy*
mutta palatakseni asiasta edelliseen niin sinkkuelämä on mahtavaa varsinkin kesän tullessa.. ei tarvii selitellä viuhahteluitaan..
juice:[q]Sen kirjan kylkiäisenä vois myydä myös kirjaa "tehokasta sinkkuilua 160 eurolla kuussa"
[/q]
Juu, toi vois olla myös hyvä... Mull menee sinkkuiluun 400euroo kuussa ihan keveesti...
No.. NO..
Saa sitä katsoa ja vähän koskeakkin*vink*
Mut kyllä kesällä naiset saa kaikilta niskat rutisee*hih*
Vaikka olis kuinka varattu*plur*
[muokattu 20.4.2003 20:08]
?:[q]spanig:AAh kesällä tulee aina sellanen fiilis että tahtoo olla sinkku........naisista tulee jotenkin kauniinpia.......kun aurinko alkaa paistaa!!!!
No mikäs sua estää?! Eiks se oma tyttöystävä sitte tuu kauniimmaks?![/q]
No hei kyllä tulee.......muttakun naisia on niin paaaljon olemassa tässä pikku maailmassa että haluttais olla sinkku.......mutta sit ei kuitenkaan.......ja hei ei saa avautuu nimettömänä
!!!!!!!
I'm out of here!!!!*pihkassa*
Seukkausluukku hier ai kam*plur*
Parempi elää naisten kanssa tyyliin*vink*
Niin ei heti hullaannu, kun joku iskee silmää ja
oppii samalla kontroloimaan itseään.
Neuvo seukkaajiille.
ByTheWay
Naiset on kauniita,ihania,söpöjä ja ne saa pään kivasti sekaisin
Terkkuja muuten Ihanille Naisille
[muokattu 20.4.2003 20:34]
Traditio:[q]No.. NO..
Saa sitä katsoa ja vähän koskeakkin*vink*
Mut kyllä kesällä naiset saa kaikilta niskat rutisee*hih*
Vaikka olis kuinka varattu*plur*
[muokattu 20.4.2003 20:08][/q]
Jeh aight mun oma portto on oikeessa.....mennään kesällä vetää taas reilun kaupan säkit käsissä ympäri helsinkii rundii!!ja päätetään se neppisauto kisaan hietsuun!!!!!
Traditio:[q]Parempi elää naisten kanssa tyyliin*vink*
Niin ei heti hullaannu, kun joku iskee silmää ja
oppii samalla kontroloimaan itseään.
Neuvo seukkaajiille.
ByTheWay
Naiset on kauniita,ihania,söpöjä ja ne saa pään kivasti sekaisin
Terkkuja muuten Ihanille Naisille
[muokattu 20.4.2003 20:34][/q]
Yhdyn kultaseni samaan......meillä taitaa olla samat aivot...tai sit ollaan vaan niin paljon vietetty aikaa yhdessä että ajatus synkkaa*plur**vink**sydän*
Silmälasit...
Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.
Galore:[q]mikäs siinä on, että aina kun tulee kevät, alkaa sinkullakin sydän pamppaamaan kiivaammin?! Onko kukaan muu huomannu samaa, vai onko se vain tuo kesäntulo ja aurinko paistaa ja ...*sydän* [/q]
Pitkän talven jälkeen vaatteet vähenee ja aiheuttaa paineita alavatsassa. Eikai siihen mikään muu voi olla syynä.
p.s. eilen tuli ekat rusketusrajat
[muokattu 22.4.2003 11:25]
Sinkkuiluu ja jädeä.... njamm... ei vois paremmin mennä.... äshh... ja vielä ranta ja arska mukaan... *hih**nauru**pihkassa*
mulle kans vihjailtiin joskus että kumma kun ei niitä poikia näy että tykkäänköhän mä sit enemmän tytöistä
kesät on kivoja mutta itse en kyl sinkkuilua enään jaksais
Mä sinkkuilen koko kesän... hiihii... *nauru**hih*
Minä jaksoin viime kesän sinkkuna (ja se oliki villiä aikaa), mutta tänä kesänä voisin viettää ihan varatun elämää.
Aikansa kutakin. Loppujen lopuksi.
Parempi sinkun luukussa kuin kymmenen varatun kierteessä.
Figure that one out