SINKKULUUKKU
Lost-Soul:[q]Uhuu:hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.
Eihän tossa ole vielä mitään... Mä potkin, sätkin, pyörin, kierin, puhun, syön, kuorsaan ja mutisen unissani... ja joku viel haluu nukkuu mun kanssa... *enkeli*[/q]
Mä teen tota kaikkea em. unissani, plus narskutan hampaita ja lähettelen kännyllä textareita...ne onkin sit aika mielenkiintosia. Eikä mun vieressä kukaan ilman unilääkkeitä nuku.
Uhuu:[q]hei, kuka tervejärkinen mun viereen haluais nukkuun??
siinäpä ongelma kerrakseen....
mä potkin ja sätkin ja juttelen kovasti. se on ainakin yhtä paha kuin kuorsaaminen.
[/q]
Eihän tossa ole vielä mitään... Mä potkin, sätkin, pyörin, kierin, puhun, syön, kuorsaan ja mutisen unissani... ja joku viel haluu nukkuu mun kanssa...
[q]Taika:
Hui, tännehän on tullut iso ryntäys joulun aikana..*uuh*
Pelottavaa mutta alan taas pitkästä aikaa viihtymään tässä luukussa..Ehkä..*ding*
[/q]
Tässä täytyy tosissaan olla hyvät puolensakin kun olen viihtynyt täällä niin kauan*justjoo* Tosin jostain syystä pyörittelen taas ajatusta kirjautumisesta 4:en deittiin q vietän tämänkin yön katsellen yksinäisten ihmisten seuranhakuviestejä.
juniorit ne näköjään inisee ihan hereilläkin...*hmph*
mut nukkumisista tai mistä tahansa muusta huolimatta. eivätkös ystävät ole juuri niitä henkilöitä, jotka hyväksyvät sinut kaikesta huolimatta... myös sen että olet sinkku ja luonnostaan häirikkönukkuja...
mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*
Uhuu:[q]mutta pahimpia on kuitenkin ne sinkut, jotka yön aikana hamstraa tyynyt ja peitot ja heittelee ne pitkin poikin lattiaa*piru*
[/q]
No en oo sinkku, mut kyl mä totakin tykkään tehdä... mulle kaikki peitot ja tyynyt ja muille ei mitään... ja jos en tykkää olla siinä kohdassa missä nukun, saatan vierii toisen päältä johonkin muualle...
Ja omistan aivan loistavat unen lahjat.. kerran on salama iskeny n. 7 metrin päähän enkä herännyt
riikka täällä taas ?? häh ? mikä tääs sydeemi edes on ? en ole jaksanu tähän viel tutustuu....
Kunpa joku tekisi oppikirjan:
"kuinka sinkkuilen mahdollisimman tehokkaasti 30 päivässä". Jos joku tekee opuksen, niin mä haluun sen*hih*
[muokattu 14.4.2003 12:57]
Vapauiduin eilen yhdeksän jälkeen.
Mut jätettiin.
Muutama kyynel ja ja sitten ei mitään, en tuntenut mitään, en yhtään mitään.
Sitä luuli että kaikki tulisi olemaan hyvin seuraavat sata vuotta,
ja sitten se tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta.
Eniten vituttaa kysymys : -toivottavasti sä et vihaa mua nyt?
En vihaa, en tunne mitään.
Yrittää sitä tässä nyt sitten nauttia kesästä kun on sisältä ihan tyhjä.
No, toivottavasti ajan kanssa helpottaa....
meitä sinkkuja tuntuis olevan sitten jonkun verran tässäkin palstassa että eiköhän järjestettäis semmoset järkevät sinkkubileet (ilman justin timberlakee!!!!*dissaa**dissaa*)
ois varmasti tulioita! *plur**plur*
Mahdollisesti hyvä idean poikanen vai onko jo miljoonaan kertaan harkittu?*justjoo**täh*
no mutta joka tapauksessa and *sydän*
ja joku likka mullekkin!
[q]Armin:
Mut jätettiin.
[/q]
Voin sanoa että kyllä se helpottaa ... riippuen siitä kuinka kiintynyt toiseen on ollut.
Mulla menee aika törkeen kauan ennenkun toivun ... mutta sellasta se on ...
[q]Armin:
Mut jätettiin.
[/q]
Voiei:( haleja paljon kulta.. kyl se siitä, vaikkei just nyt tunnu siltä. et voi oikee tehä muuta ku antaa ajan kulua.. ja yrittää pitää sen poissa mielestä, ja olla kavereiden kanssa.. esim. mun!
pus
Viikko sit jäin sinkuks on yleensä pitää olla surullinen ei onnistu multa mut mä oon mä ja mä taidan olla aikamoinen -->*possu*
[muokattu 12.4.2003 23:41]
avb:[q]
Samaa mieltä kanssasi*joo*[/q]
Hyvä etten oo ainoa...
Roger Roger:[q]Kunpa joku tekisi oppikirjan:
"kuinka sinkkuilen mahdollisimman tehokkaasti 30 päivässä". Jos joku tekee opuksen, niin mä haluun sen*hih*
[muokattu 14.4.2003 12:57][/q]
Hehh...
Mäkin voisin haluta sellaisen... *nauru**hih*
sinkkuna on mukavaa, varsinkin kesällä. en pistäis kyl vastaankaan, jos tapaisin jonkun kivan ja täysin vastustamattoman tyypin, joka veis jalat alta. Nyt on taas tämmöinen "killing me softly"- fiilari, mut vkl taas kunnossa...hope so.
[q]jones:
sinkkuna on vi**** ihana olla...*joo*
henkka:
en usko...
jones:
en minäkään....
*blush**nauraa*[/q]
Hei haisulipetet...*dissaa* vaihtakaa topiccii..*vink*
[muokattu 15.4.2003 02:16]
...ja jos oikein rypistää niin saa sitä paljon aikaan yhdessä päivässäkin... (tai illassa)*justjoo*
-sinkkumaster26uhuu
Taika:[q]trance moon:Nyt ku on sinkku, tuntuu et rahaa palaa ihan mielettömästi, kokoajan ollaan menossa, en pysty enään jarruttamaan...
se on menoa nyt...
Eikä loppua näy..*pahis*
[muokattu 14.4.2003 16:12][/q]
Ei niin... hehh... *pahis**plur*
jones:[q]sinkkuna on vi**** ihana olla...*joo*[/q]
en usko...
hmm....jees homma...sopiva ja oikee(?)paikka minulle=)[q][/q] *ökkö**purr**sydän**ankka**joo**nauru**iloinen**klubitus**purr*