SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Taas täällä hehkutetaan kuinka hienoo on olla vapaa kesällä vaiks oikeest teit kaikki vituttaa niin sa*tanasti, eiks jeh?*vink**plur*

[q]Armin:
En tietystikkään ole koko ajan haku päällä, menen tilanteen mukaan, mutta vahvasti alan epäilemään että jotain pitää pian tapahtua sillä jalkovälissäni alkaa olemaan jo pölyä ja hämähäkinseittejä kun en harrasta yhden illan juttuja, koska niistä ei seuraa mitään hyvää, paskan maku suuhun vaan ja hirveet morkkikset. Mieluummin kitisen ja kestän selibaatin *hih*[/q]
That's why God gave us hands...*vink*

prkl prkl. yhä täällä

[q]Armin:
Mä ihan tosissani luulin et oon niin sinkkuihminen kuin olla ja vain voi, sitten mut saatiin lankaan, seurustelin hetken ja nyt oon lähes epätoivoinen.
Inhoan tätä sinkkuilua, inhoan, inhoan!

En tietystikkään ole koko ajan haku päällä, menen tilanteen mukaan, mutta vahvasti alan epäilemään että jotain pitää pian tapahtua sillä jalkovälissäni alkaa olemaan jo pölyä ja hämähäkinseittejä kun en harrasta yhden illan juttuja, koska niistä ei seuraa mitään hyvää, paskan maku suuhun vaan ja hirveet morkkikset. Mieluummin kitisen ja kestän selibaatin
(koska kun pääsee kokeilemaan ns. tunneseksiä niin mikään muu ei tunnu enää miltään ....tai no ainakaan niiiiiiin hyvälle)

En myöskään jaksa pelata mitään pelejä enkä mitään muutakaan pelleilyä, ei jaksa kiinnostaa. Sitä vaan haluaisi vihdoin sen tutun ja turvallisen tunteen, että toinen on siinä vieressä. *haaveilee* että saisi vain olla.
Siis tietystikin suhteen eteen on tehtävä töitä, ei kaikki itsestään luonaa mutta siis sinkkuilu on musta hirmu stressaavaa ja yksinäistä.
Yyh, pakko pitää breikki aiheesta sillä alkaa taas sauhuta ja hysteria iskee
[/q]

Hei miks kaikki neitoset ei oo tollasia

täällä pysytään ja tyytyväisinä

Tiedän, että mentiin aiheesta metsään. Tsorge. Puheenaiheilla vaan on usein taipumus kehittyä ja vyöryä suuntaan jos toiseenkin - joskus jopa luontevasti.

Siispä takaisin sinkkuiluun.

Kai se on vihdoin ja viimein pakko ilmottaa itsensä tänne muiden joukkoon.

Plääh, miks ei se oikea voi jo tulla kohta vastaan.

Sinkkuilu on ihanaa.Seurustelu on ihanaa.
Mul se on niin kausiluontoista. Pitkän ajan seurusteltuani, huomasin kaipaavani sähellystä ja säpinää. Ny on sähelletty, säpinääkin on... Eli kohta odotan sitä fiilistä ku yksinäisyys tulee. Vaik ois 100 kaveria ympärillä ni sitä silti tuntee ittensä yksinäisex*uuh*. Eikä siihen yksinäisyyteen auta ainakaan ne kutuparit ympärillä*piru*!!
Syysheila on kohta haussa...*plur*

[q]insejn:
tää on nyt vierunu niin offtopicin puolelle et kohta on uus topic paikallaan
[/q]
samaa mieltä ikävä kyllä....

[q]ezzy:
---
kei:
_o/~
heihei!

---

missä on toisen osapuolen hyvästit
[/q]
Esa prkl! :D Joo, moimoi vaan itsekullekin, se on menoa nyt!

Etkä siveä sellainen. *pahis**nauru*

*Perustaa Siveät Sinkut ry:n*

[q]Minny:
Mä luulen et mua on huijattu -tästä labyrintista ei ookaan ulospääsyä! Joka kerta umpikuja...
[/q]

HHAHA. Minny Elä oo tollanen

hei hei *vilkuttel*

[q]Cloud:
No joo mielummin yksin kun Lasta kasvattamassa.
[/q]

Todellakin! Ehkä sitten 5-10 vuoden päästä.... Kait tähän maailmaan pitää kumminkin jotain jättää taakseen

sinkkunainen on vain urbaani legenda*joo*ts. oon kuullu et sellasii on iha oikeest olemas mut mä en oo ainakaa niihi törmänny tai sit oon mut ne on vaa vastannu kysymyxee ”ootko varattu” ni ”oon oon”*hmph*

Voitais järkätä sinkkuluukun kesken omia sinkkubileitä ja niillä joilla on vähänkin äksöniä(ja siis tää koskee vain miehiä) niin ei oo asiaa niihin bileisiin kaikki naisethan on luonnollisesti tervetulleita

[q]Roger Roger:
APRILLIA! syökää silliä.*pelle**pelle**pelle**pelle**pelle**pelle*
[/q]

Muahahahaha

no eilisessä leffassa sanottiin että rakkaus on yliarvostettua ja biokemiallisesti verrattavissa suklaaseen *mutustaa tuplaa*
ei tää musta kyllä niin kivalle tunnu... maistuu kyl sitäki paremmalta

ihan paska idea....

[muokattu 15.7.2003 09:38]

Jep, jep... Meitsi joinaa myös. Enpä ole aikasemmin ollut oikea sinkku.

[q]Artsi:
HAH! Sinkku ja ylpee siitä! =) JIIHAAA
[/q]

Mitä ylpeilyn aihetta siinä on? se oniinstuu keneltä vaan, niinkun multa
seukkaaminen se vasta vaikeeta on *nauru**nauru*

O