SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Armin:
-vakavaa suhdetta/avioliitto
[/q]
Täh? Etsiikö joku muka kesäaikaan tommosta? Nythän pitää vaan kesäkissaa narrailla, joka päästetään luontoon taas syksyn koittaessa*heiii*

Kävin silmät tsiggurassa läpi 70 sivua sinkkukeskustelua ja liityn klubiin

[q]janicca:

No tulipa loistava tappelu tästäkin *eiei**nauraa*
[/q]
no onneks mä en o ainakaan tapellu kenenkään kanssa, vaan kertonu mielipiteeni*hymy*

[q]alien:
Ja kyllä se tietty tulee vastaan enemmin tai myöhemmin, jonka kanssa seurusteleminen onnistuu.
[/q]

Aivan. Turhaan tässä on ruveta epätoivoiseksi.
Kaikki aikanaan on hyvä motto tässä luukussa

Ei mitää sellasta.. mä oon ainakin Janicca sun kanssa tässä asiassa täysin samaa mieltä! *piis**joo**piis*

[muokattu 23.5.2003 08:58]

[q]alien:
---
-x-:
---
J-Tone:
Niin, ihan turha odotella mitään säkän käymistä. Jos ei asian eteen tee mitään, tuskin tytöt tulee ovenkaan taakse tyrkylle.

---

Tai pojatkaan

---

kyllä kuulkaas säkiäkin käy!! Mutta parhaalta tuntuu aina et on joutunut myös tekemään jotain sen eteen että saa toisen

- jutelkaa-naurakaa-naikaa-nauttikaa -

*possu*/
[/q]

*joo**joo**joo*

On tää kyllä ihme paikka... Täältä ei meinaa päästä poies ei sitten millään *nauru*...
No ei sitä kyl oo hirveemmin yrittänytkään!

[q]ezzy:
7kk seurustelua takana ja mikään ei paina. kunpa vain muutkin asiat elämässä loksahtaisivat yhtä mainiosti paikoilleen

no, tämähän ei ollut ”työttömyysluukku” tai ”sossunluukku”-thread
[/q]

Meitsillä vastakohta..muuten menee ihan jees mutta ei ole ketään kainalossa. Eikä edes haittaa

[q]dizzyli:
sinkkuilu on kivaa niin kauan kun seksiä ja unikavereita riittää :)
[/q]

aamen!

7kk seurustelua takana ja mikään ei paina. kunpa vain muutkin asiat elämässä loksahtaisivat yhtä mainiosti paikoilleen

no, tämähän ei ollut ”työttömyysluukku” tai ”sossunluukku”-thread

[q]janicca:
O-ou... Sunnuntaina on helluntai ja mä keikun tässä luukussa...*nyyh*

Toisaalta... Jos ei heilaa helluntaina, ei aidsia adventtina. *nauru**vink*
[/q]

nii ja jos ei heilaa helluntaina, niin juhannuksena kaks!niiin sitä pittää.

Ei kyllä tapahtunut mitään hienoa uudistumista tälläkään saralla koko viikonloppuna.Löysin kyllä itseni lauantaiaamuna sellaisen ihmisen luota, jota en olisi ikinä selvinpäin harkinnutkaan.Pientä morkkista ilmassa..

[q]avb:
EI heilaa helluntaina joten ei koko kesänä*nauru*
[/q]
Heila helluntaina ja todennäkösesti kokokesän (ja pidempää)*vink*

[q]kixumixu:
ei natsannu helluntaina ...joten juhannuksena on sit vissiin jono
[/q]

samma här. pitäis varmaan hankkia jussix sellanen vuoronumerosysteemi...

ei natsannu helluntaina ...joten juhannuksena on sit vissiin jono

[q]Angelus:
miksi hymyilisin kun ei ole mitään aihetta siihen?
[/q]

Tolla elämänasenteella ei kyllä pitkälle pötkitä.Kannattaa kokeilla ehkä jotain muuta menetelmää kuin itsesääliä.Voisi ehkä elämäkin näyttää valoisammalta.

[q]duracell-pupu:
*ruma sana* taas
[/q]

vähemmällä määrällä rumia sanoja vois mahkut parantua ;)

[q]-x-:

Miten te oikein pystytte tohon? Ai joo te varmaan harrastatte läheisyyttä muutenkin kuin vaan seukkapuoliskon kanssa.
[/q]

Ei kyllä hirveästi tule läheisyyttä harrastettua. Parin hyvän ystävän kanssa on semmoiset välit, että läheisyydenkaipuutaan voi purkaa, mutta siihen se sitten jääkin. Tosin ne parikin tuntuvat riittävän, kun ei pää ole vielä hajonnut.

[q]Days:
Välillä tuntuu pahalta olla täällä, välillä ei. Mut oon kyl tullu siihen tulokseen, että hakemalla ei ketään löydä. Se kumppani tulee vastaan jos on tullakseen. Kuitenkin tässä ollaan vielä niin nuoria, että kyllä sitä kerkee vielä vanhentua sen rakkaan kainalossa monia vuosia...
[/q]

ei mitään lisättävää.*hymy*

[q]hallucinogen:
Meitsi ilmoittautuu takaisin ruotuun
[/q]

Vaikuttaa siltä että vaikka kuinka yrität päästä täältä pois, aina palaat tänne

O