SINKKULUUKKU
[q]Minny:
Mä luulen et mua on huijattu -tästä labyrintista ei ookaan ulospääsyä! Joka kerta umpikuja...
[/q]
Joteskin kuulostaa kuule tutulta *plur**piis* joka kerta mistake ...
[q]Jone:
---
-xx-:
---
Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?
---
Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
---
Pointtini oli lähinnä se, että mielestäni on turha edellyttää toiselta jotain sellaista, johon ei itselläkään eväät riitä.
Ylipäätään vaatimuslistat on aika rektaalista IMO, joten uskoisin ton sun menetelmäsi olevan paljon toimivampi mielenkiintoisten ihmisten tapaamisen kannalta.
[/q]
Aivan. Oikea ihminen tulee sitten vastaan ja sen tuntee. Voi olla vaikka kuinka pahasti omia kriteereitään vastaan, sillä hetkellä niistä ei välitä yhtään.
mikä juttu täää on?
[q]Late:
Mua kyrpii olla sinkku.
Miksi se ihana, kaunis, oikea neito vois kävellä vaikka suoraan mun duuniin?
[/q]
Missä sun duunis sijaitsee...?
..Tuota juu.. Monet on kirjottaneet täällä sellaista tekstiä, joka voisi olla suoraan mun päästäni.
Silmälasipäinen voi näyttää errrrittäin hyvältä. Esim. Darude näyttää aika hyvältä lasit päässä. (Tsorge, ei nyt tähän hätään tullu muita mieleen...) Tosin sellaiset lautasenkokoiset jenkkimalliset lasit ei sovi kellekään.
Ojasta allikkoon, multa vie jalat alta hyvännäköinen, pitkään hameeseen pukeutunut mies..
Sinkkuilun hyviä puolia, joita mainittu jo monta kertaa. Ei tilitysvelvollisuutta, mustasukkaisuutta tai mieletöntä huolta toisesta. Vapaus.
Ei huolta, että joutuisit särkemään toisen sydämen tai että omasi särjettäisiin. Sydämen kokoominen vie yleensä liikaa aikaa ja energiaa, jota tarvitsee muuhun pakolliseen elämiseen.
Kaipa tämä on sitten oma valinta, koska ehdokkaita olis kyllä tarjolla. Taitaa vaan rima olla jossain taivaan yläpuolella. Ja sitä en tietenkään saa, jonka haluisin.
Sitä paitsi kun saa seurata sivusta monen naispuolisen toimintaa, joiden rima on jossain pohjamudissa (..kaikillahan se rima on..), niin on onnellinen, ettei ole vajonnut niin alas. Ja taas viihdyn yksikseni. Sekavaa..
Mutta en periaattessa oo vielä heittänyt toivoa ihan täysin lopullisesti kaivoon. Elämäni on tällä hetkellä kaikesta huolimatta aika hyvässä kuosissa. Kuljen mieli avoimena bileistä toisiin ja nautin siitä mistä voin.
*ruma sana* taas
Heh. Ei sais ennakoida liikaa, mut nyt alkaa vähän näyttämään ja tuntumaan siltä, että täältä alkaa ote irtautumaan pikkuhiljaa Ei olis mustakaan uskonu *ikisinkku*
[q]kei:
_o/~
heihei!
[/q]
missä on toisen osapuolen hyvästit
[q]misjah:
tää on ihana luukku..*sydän**sydän*
[/q]
Se toinen on kivempi *sydän*
[q]-xx-:
Voin vastata omasta puolestani: siksi kun tässä tapauksessa dissattava henkilö on itsekin todennut että dissaus ei häntä häiritse. Ja lisäksi halusin tuoda julki olevani pettynyt kyseisen tyypin käytökseen ja toivon hänen vastaisuudessa harkitsevan enemmän tekojaan ja niiden vaikutuksia muihin ihmisiin.
Foorumit ovat mielipiteitä varten ja jokaisella on toki oikeus esittää omansa. Siinä sivussa olisi kuitenkin hyvien tapojen mukaista olla loukkaamatta toisia liiallisesti: jotkut ovat herkempiä henkilökohtaisille loukkauksille kuin ehkä kirjoittaja itse. En kylläkään ymmärrä miten nämä foorumit eroavat \'oikeasta elämästä\', oikeat ihmisethän täälläkin näitä viestejä kirjoittavat. Ihmiset ovat erilaisia ja toisia voi oikeasti loukata jonkun toisen sanomiset. Pienet erimielisyydet ovat toki suotavia ja ne tuovat lisäväriä keskusteluun, mutta ilmiriitoja ei ole hauska seurata.[/q]
[tekstit yhdistetty edellisestä quotesta]
Mun mielestä ihmisten ois syytä harkita miksei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Mulle tulee henkilöstä hieman teinimäinen fiilis jos hänestä sanoo jotain pahaa ja hän vetää herneet nenukan kautta nieluun asti. Jos joku ainakin mua mollaa, niin pyydän häneltä perusteluita ja jossei niitä kuulu tahi ne eivät ole vakuuttavia, niin jätän hänen kommenttinsa omaan arvoonsa. Huvittavaa on jos joku sanoo jollekin V*tun pelle, niin mollattu polttaa käämit. Itteeni moinen lause vain huvittaisi, kertoo aika paljon sen sanojan älykkyydestä IMO.
Saamarin petturit!!!
Täältä ei kukaan saa lähteä ennen mua eli ei koskaan *nauru**nauru*
[q]Zeta:
Luuletko että noista sinun vähästä yli 4000:sta viestistä on löytynyt niin paljon sellaista asiaa, että meitä hirveästi inspaisi edes yrittää tutustua sinuun paremmin? (jostain ihme syystä...)
[edit]: Niitä viestejä onkin jo kohta 5donaa... *eiei**poks*
[muokattu 17.10.2003 17:13]
[/q]
Meitä? Muo inspaa ainakin. Mitä asiaa tänne pitäisi kirjottaa, onko jokainen sun viesti sitä oikeaa asiaa? Jos viesti tulee henkilöltä, jonka mielipiteet saa herneen uppoamaan sun nenään, älä lue sitä viestiä. Tollanen lapsellinen kitinä toisten mielipiteistä ja vitseistä antaa susta vaan huonon kuvan. En mäkään oleta, että kaikki noi sun vajaat 700 viestiä olis tollasta paskaa..
edit:
[q]misjah
tää nyt vaan on sikojen vuosi.. ok?
[/q]
Todellakin!
[muokattu 17.10.2003 18:21]
Hmm ... täälä ollaan ... eikä ilmeisesti pois lähetä ...toistaseksi ..
[muokattu 19.6.2003 05:33]
[muokattu 19.6.2003 05:33]
[q]Dj Jaques:
Onhan niitä vaikka kuinka monta tapaa tavata se oikea. Joskus tietää heti ensi kättelyssä että just hän on se oikea ilman että tarvitsee edes sanoa sanaakaan mutta joskus siihen menee hirveesti aikaa ennen kuin tunteet lyö pesarilla päähän ja yhtäkkiä huomaa että toi ihminen jonka olen tuntenut vaikka kuinka kauan on se oikea. Different strokes for different folks.
[/q]
Eiks se oikea ole se, jonka kanssa viettää loppuelämänsä? Että sellanen tulee vaan kerran eläessä vastaan ja että sitä ei ole tavannut, jos on sinkkuluukussa? Vai? Matti Nykäsellä vois olla eriävä mielipide tähän...*iihhih*
No juuh. Yleensä ihastun salamaniskusta, menetän sydämeni ja maailma menee ihan sekasin. Sitten vasta hetken kuluttua tajuan että ei hitto, eihän tää homma vois mitenkään toimia. Mutta tätä tajuamista edeltää se, että ihastuminen on ykspuolista ja että särjen sydämeni enempi tahi vähempi pahasti. Siis varsin helppoa ja näppärää.
Tällä hetkellä on ensimmäistä kertaa eläessäni tapahtumassa tämä ystävyyden syventyminen joksikin vielä merkityksellisemmäksi. Mutta sinkkuluukkuun kuulun silti.
[q]-xx-:
---
hallucinogen:
Pitäskö munkin tosiaan alkaa vikittelemään täältä luukusta jotain...tytööööt, kiskis *vink**iihhih*
---
Jos ei uuteen vuoteen mennessä löydetä ketään niin aletaan seukkaamaan *nauru**nauru*
[/q]
Eiiiiiiii! Niina, sä ET ole NOIN epätoivoinen!
Kyllä me sulle joku (muu kuin *possu*) löydetään..
Jaahas, kai sitä pitää tänne ilmoittautua, vaikka ihan muodon vuoksi.. Ja niinkun sanonta kuuluu
Yrittänyttä ei todellakaan laiteta
Vai menikö se ihan noin... Tuntuu ainakin siltä.. *pihkassa**vink**super*
ei ne tytöt kyllä istestään sulle tule juttelee, kyl pitää olla vähä aktiivisempi, jos jotain hakee.
mut mun osalta saa kyl nyt suhteilut riittää pariks vuodeks.... tosta edellisestä jäi jälkipyykkiä loppuelämäks.... mut ei sekään ole huono asia
No mut mä en teennäisesti hehkutakaan kuinka siistii on *hih**vink*
Mä myönnän suoraan et vituttaa *nauru**plur*
Mä olin kerran niin kauan sinkku et frendi kutsu mua Maxisingleks
Muutamien vuosien seurustelu tahrasi hyvän sinkutteluni mutta nyt on jo reilu vuos
takana l o i s t a v a a sinkkuaikaa
hohhoijaa
Mä ihan tosissani luulin et oon niin sinkkuihminen kuin olla ja vain voi, sitten mut saatiin lankaan, seurustelin hetken ja nyt oon lähes epätoivoinen.
Inhoan tätä sinkkuilua, inhoan, inhoan!
En tietystikkään ole koko ajan haku päällä, menen tilanteen mukaan, mutta vahvasti alan epäilemään että jotain pitää pian tapahtua sillä jalkovälissäni alkaa olemaan jo pölyä ja hämähäkinseittejä kun en harrasta yhden illan juttuja, koska niistä ei seuraa mitään hyvää, paskan maku suuhun vaan ja hirveet morkkikset. Mieluummin kitisen ja kestän selibaatin
(koska kun pääsee kokeilemaan ns. tunneseksiä niin mikään muu ei tunnu enää miltään ....tai no ainakaan niiiiiiin hyvälle)
En myöskään jaksa pelata mitään pelejä enkä mitään muutakaan pelleilyä, ei jaksa kiinnostaa. Sitä vaan haluaisi vihdoin sen tutun ja turvallisen tunteen, että toinen on siinä vieressä. *haaveilee* että saisi vain olla.
Siis tietystikin suhteen eteen on tehtävä töitä, ei kaikki itsestään luonaa mutta siis sinkkuilu on musta hirmu stressaavaa ja yksinäistä.
Yyh, pakko pitää breikki aiheesta sillä alkaa taas sauhuta ja hysteria iskee