SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]-xx-:
---
Jone:
Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?

---

Ei tietenkään, eihän sitä tiedä mitkä jonkun toisen tyypin vaatimukset sattuvat olemaan. Todella vaikeaahan on löytää sellainen ihminen, joka sekä täyttää omat vaatimukset ja jonka vaatimukset sinä itse täytät.
SIksi olenkin luopunut vaatimuslistasta ja yritän katsoa mitä kaikkea vastaan tulee
[/q]

Pointtini oli lähinnä se, että mielestäni on turha edellyttää toiselta jotain sellaista, johon ei itselläkään eväät riitä.

Ylipäätään vaatimuslistat on aika rektaalista IMO, joten uskoisin ton sun menetelmäsi olevan paljon toimivampi mielenkiintoisten ihmisten tapaamisen kannalta.

jeejee vihdoinkin pois täältä
Harmi vaan en naiset on ollu liian fiksuja aina et ne antanu monoa jossain vaiheessa mutta sitä odotellessa, pitäkää hauskaa

Sinä Amarillossa ollut 22v. rullaluistelijatyttö, tule ja pelasta minut täältä!!
nimimerkki. miksi vitussa olin edes amarillossa lauantai-iltana

[q]bubbelgum:
Aattelinpa huvikseni pastee tännekkin tän mun ”vaatimuslistan” mitä pitäs kundilta/tytöltä löytyy että iskis muhun... Saatte kertoo, onko tällasii oikeesti edes olemassa?!
[/q]

Eikös lähtökohtana olisi hyvä että ensin itse täyttäisit vaatimuslistasi kohdat jossain määrin?

[q]misjah:
---
MaSari:

Se toinen on kivempi *sydän*

---

eikä oo kato.. tää on hyvä.. no mut on siin toisessakin hyvät puolensa mut ei tähän elämän tilanteeseen..*enkeli*
[/q]

Ei kyl se toinen on *sydän* Kyllä täälläkin toki hyviä puolia on mut nyt just mielummin oon tuolla toisella puolella

[q]idi:
mäkin ilmottaudun tänne yli 3'en vuoden kestäneen suuhteen jälkeen....
[/q]

Njoo ... mäkin tulin tänne 5 vuoden suhteen päätteeksi ... mutta kolmen sinkkuilukuukauden jälkeen väitän jo toipuneeni siitä

tästähän on tulossa varsinainen klubitusdeitti, ihanaa

[q]Väne:
---
yana4000:
---
Väne:
Plääh, miks ei se oikea voi jo tulla kohta vastaan.

---

”se oikea”. huvittavan naivi ajatus

---

Hmm... mitenköhän minun sitten olisi pitänyt asia ilmaista? *täh*
Nojoo, anti olla. En mä ainakaan jaksa miettiä mitään turhaa tässä helteessä.
[/q]

Mun mielestä sitä AINUTTA ja OIKEAA ei oo olemassa.
On olemassa siihen siinä hetkellä se oikea mut se ei tarkoita,että se olisi se ainut ja oikea koko loppu elämän. tjsp.

Huh huh! Vielä täällä, mutta ei kauaa

[muokattu 21.7.2003 01:14]

[q]Android:
Täytyy kyllä yhtyä tuohon Shiralin tekstiin, itseäni ainakin sinkkuus on alkanut kyllästyttää, pahasti!*uuh*
[/q]

on se vaan niin väärin. vai mitä?*hali*
no kai se sit joskus kolahtaa. niin ne sanoo, toivoa sopii ainakin.*uuh*

Musta tuntuu et osa sinkkuluukun ”vakkareista” on ilosia kun uusia naamoja ”joutuu” sinne*nauru*
Vahingonilo on paras ilo noiden pahiksien mielestä

[q]wxw:
*dissaa**dissaa**slurps**dissaa**dissaa*
[/q]

onks emppuu potkuttu päähän viime aikoina?

[q]pHaze:
---
Jone:
---
Wert:
heh.. toivottavasti täällä miehet ei ala mua heti vonkailee :D

---

Heruux?

---
Eihän sun nyt ees tarvi ikinä kysyä.
[/q]

Tottis kyl. Heruu aina. Salee. *sydän*

[q]tuitui:
Mun mielestä sitä AINUTTA ja OIKEAA ei oo olemassa.
On olemassa siihen siinä hetkellä se oikea mut se ei tarkoita,että se olisi se ainut ja oikea koko loppu elämän. tjsp.
[/q]

No ok, ehkä mun olis pitänyt sanoa asiani jotenkin muuten, mutta toi nyt tuntui sillä hetkellä sopivalta. Toki jos olisin tiennyt, että täällä takerrutaan noinkin sinänsä mitättömiin pikkuseikkoihin, niin olisin jättänyt sanomatta.

onko tää sellanen luukku missä saa vongata? ;)

nätti kuvio saatu aikaseks tossa

[q]wxw:
Hallucinogen on poistettu vip listalt*nauru**vink*
[/q]

Totuus sattuu aina *vink**nauru*

[q]Amma:

Sinkkuilun hyviä puolia, joita mainittu jo monta kertaa. Ei tilitysvelvollisuutta, mustasukkaisuutta tai mieletöntä huolta toisesta. Vapaus.
[/q]

Mustasukkailnen on musta sellainen juttu mitä en voi ymmärtää.

Kun olen suhteessa, en yksinkertaisesti ole mustasukkainen.
Olen vielä sellainen ihminen joka omalla tavallaan uskoo vanhoihin arvoihin sekä luottamukseen ja rehellisyyteen.
Luottamukseen ja rehellisyyteenhän suhde perustuu, joten on mielestäni järjetöntä ollla mustasukkainen ja olen täysin rehellinen sanoessani etten ole mustasukkainen.
Tämä tietysti vaatii sen että suhde on muutenkin hyvällä pohjalla.
Ja kun suhde on hyvällä pohjalla minulle ei tule mieleenkään että hän edes voisi olla muiden kanssa!
Ajattelen, että hän on minun kanssani niin hän ei halua olla muiden kanssa, jos hän haluaisi olla muiden kanssa, hän ei olisi minun kanssani. Yksinkertaista.
Säästän itseäni näillä ajatuksilla monesta stressaavasta tilanteesta.

Mutta nytkin eron jälkeen olen huomannut itsessäni hyvinkin mustasukkaisia reaktioita. Täysin luonnotonta koska ero tuli ja nyt hän on muiden kanssa. Ajatus tuntuu pahalle ja mua vituttaa se... ärsyttää ajatus että joku toinen saa kaiken sen huomion mitä minä joskus sain...

haha, yana heitti aikamoiset rakkauden pläjäykset

O