SINKKULUUKKU
[q]ezzy:
Maailmassa on vielä fiksuja naisia, jotka arvostavat rehellisyyttä ja omanarvontuntoa, eikä mitään sirkustaiteilua baarissa...
[/q]
Ja nopeastihan sen huomaa, jos ei mies ole oma itsensä. Välillä oikein huomaa, kun joku vetää jotain ihme showta. Ei kovin houkuttelevaa...
[q]Avernian:
---
pr0ton:
---
patis:
Silmälasit...
Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.
---
hehe. samoja kokemuksia
---
Ihan totta. Naiset on rasisteja.
[/q
*täh**ding*
täält ei vissiin pois pääsekkään ku tänne joutuu muuta kuin haudan kautta:) hih:) no täytyy vaan alkaa asennoituun siihen:) ja muuten bileet on loisto idea:) ainoo vaan et taitaa olla miesvoittonen väki täs luukus;) hmm nooh kuhan pidetään mieles et seksi ei tee onneliseksi mut sen puute vituttaa varmasti hih:)
Viikonloppuna kuulin kolmannen kerran tänä vuonna ihastukseni kohteelta: Sä olet tosi kiva poika, mutta...
Kaksi edellistä tapausta ovat edelleen hyviä kavereita - eihän se heidän vikansa ole jos ei nappaa - ja näin käynee viimeisimmänkin kohdalla. Mutta alkaa tämä pikkuhiljaa turhauttamaan.
Naiset pitävät rentuista ja retkuista, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?
Kaksi lyhennettä kertoo kantani: EVVK ja EVH.
Mielummin olen ikuisesti sinkku kun alan esittämään jotain muuta kuin mitä olen, varsinkaan mitään mitä pidän itse moukkamaisena ja lapsellisena.
[/avautumis]
Ja loppuun pakko sanoa: Työntäkää. Ne. Hymiöt. Perseisiinne.
[muokattu 27.7.2003 19:35]
[q]Wert:
heh.. toivottavasti täällä miehet ei ala mua heti vonkailee :D
[/q]
Heruux?
[muokattu 25.7.2003 14:56]
[q]Avernian:
Melkein. Naiset pitävät itsevarmoista miehistä jotka eivät kumartele naista ja kohtele silkkihansikkain.[/q]
Itsevarmuus ja käytöstavat sekä huomaavaisuus voinevat elää rinnakkain? Ei tarvitse silkkihansikkain kohdella (tai toisaalta, miksei?), muttei myöskään tarvitse käyttää rautahanskaa jotta potentiaalinen parittelunkohde vakuuttuisi miehen kovuudesta ja Miehuudesta.
[q]Ei. Monet 35-v. yh-mammat jotka ovat kokeneet kovia ottaisivat moisen mielellään.[/q]
Eli kaikki naiset paitsi epätoivoiset yksinhuoltajat hyväksyvät vain Tosi Miehiä, Miehiä jotka raapivat persettä, piereskelevät ja kohtelevat ämmiään niinkuin tahtovat? [/kärjistys]
[q]EVH.
---
Tarkoittaa mitä?[/q]
EVH eli Ei Voi Hyväksyä. En voi hyväksyä pinnallista ja lapsellista iskemistä jossa kaikin tavoin pyritään valloittamaan toinen ja itsestä tosiasiallisen kuvan antaminen jää kauas prioriteettilistan häntäpäähän. Tietysti on luonnollista ettei vielä jonkin verran tuntemattomalle ihmiselle aleta suoltamaan kaikkia lapsuuden traumoja ja salaisuuksia, mutta mielestäni raja kulkee siinä jos tahallisesti ja tietoisesti luodaan itsestä jotain todellisuudesta poikkeavaa kuvaa.
[muokattu 27.7.2003 20:00]
[q]-x-:
---
Tiedätkö paljonkin keskustelutaitoisia, 170+ pitkiä ja hyvännäköisiä koiria? *nauru**nauru*
No joo, ehkä ei kuitenkaan tarvitse olla tottelevainen ...
[muokattu 28.7.2003 19:24]
[/q]
Onx iha pakko olla 170+..?
T:vaahtosammutinki on pidempi
No tietenki tytöt tykkää itsevarmoist sälleist ja jotkut muijat todellaki tuntee vetoo ns. renttuihi mut ainaki mun kohdalle törmänneet tytöt (ainaskii suurin osa) pitää tämmösest ihme säätäjäst... jos ei muute ni kaverina*snif*mut tota lausetta saa aina kuulla mut onnex välil käy jopa flaxi*joo*
(nyt on kyl ed. kerrast aekoo...)
[q]toma:
Mielummin olen ikuisesti sinkku kun alan esittämään jotain muuta kuin mitä olen, varsinkaan mitään mitä pidän itse moukkamaisena ja lapsellisena.
[/q]
Itse pidän samaa linjaa. Tosin en ole enää sinkku eli se antanee jotain toivoa jollekin.
Maailmassa on vielä fiksuja naisia, jotka arvostavat rehellisyyttä ja omanarvontuntoa, eikä mitään sirkustaiteilua baarissa...
ai että mä odotan innolla ens kuun loppua... pääsee ekaa kertaa elämässään asumaan ihan yksin... aina asunu vanhemmil,solussa tai muijan kanssa, nyt pääsen vihdoinki vapauteen...
ois vaan muitten ihmisten takia pitäny tehdä tää jo paljon paljon aikasemmin....
[muokattu 27.7.2003 20:19]
[q]Avernian:
---
pr0ton:
---
patis:
Silmälasit...
Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.
---
hehe. samoja kokemuksia
---
Ihan totta. Naiset on rasisteja.
[/q]
Mitä tekemistä tolla nyt on rasismin kanssa?
[q]toma:
Mikä siinä on että kun on siirrytty vaiheeseen ystävyys, ei vaiheeseen seurustelu voi enää siirtyä? Jakelevatko ihmiset kaikki tuttavansa murtovarmoihin lokeroihin joita ei voi muuttaa? Ajattelevatko ihmiset todella toi on tarpeeksi pinkeä, sen kans vois harkita seukkaamista tai toi on kaverimatskua, suljen kaikki mahdollisuudet sen osalta?
[/q]
Sulla on sit ilmeisesti käyny aina huono tsägä, sillä kaikki mun pidemmät seurustelusuhteet on lähteny kehittymään pikkuhiljaa, ollaan tunnettu (ainakin pintapuolisin) jo vuosi tai pari. Ehkä sen takia nämä suhteet ovatkin kestäneet niin pitkään: ei ole tullut yllättäviä muutoksia toisen persoonallisuudessa tms. Asiat ovat kehittyneet toivottuun suuntaan ja ne piirteet, joihin siinä ihmisessä on ihastunut, ovat aitoja.
[q]-x-:
tekis mieli jo pois täältä
[/q]
No eikös sulla ole se pervo mestari sielä hollilla *slurps**vink*
[q]Essi:
Sulla on sit ilmeisesti käyny aina huono tsägä, sillä kaikki mun pidemmät seurustelusuhteet on lähteny kehittymään pikkuhiljaa, ollaan tunnettu (ainakin pintapuolisin) jo vuosi tai pari. Ehkä sen takia nämä suhteet ovatkin kestäneet niin pitkään: ei ole tullut yllättäviä muutoksia toisen persoonallisuudessa tms. Asiat ovat kehittyneet toivottuun suuntaan ja ne piirteet, joihin siinä ihmisessä on ihastunut, ovat aitoja.[/q]
No, ilmeisesti. Tuollainen kehitys kuulostaa ihanteelliselta, harmi vain että monilla tuntuu olevan jonkinlainen (ehkäpä alitajuinen?) tapa arvioida tutustumisen alkuvaiheessa toisen potentiaali ja sitten pitää siitä kiinni.
[muokattu 28.7.2003 02:33]
[q]Nefertete:
---
-x-:
kertokaa miksi *täh* niin mäkin osaisin huomata sinkkuna olemisen hyviä puolia.
---
hmm..no ei ainakaan tarvitse olla koko ajan miettimässä menojaan ja tulemisiaan ja yrittää sovittaa niitä toisen kalenteriin..
Tietynlainen vapaus siis..Hyvässä suhteessa varmaan toimii
[/q]Toimii, ja hyvässä suhteessa on jopa vapaaehtoisesti valmis tinkimään omista menoistaan ja vapaudestaan, ihan vain rakkaudesta sitä toista kohtaan. Ilman että kokisi tekevänsä mitään valtavia uhrauksia.
niin kliseeltä kuin se kuulostaakin, nä haluan sukulaissielun!
ja siihen valheeseen et vastakohdat täudentää toisiaan mä en usko enää päivääkään. Fuck `em.
samoin mustasukkaiset, valittajat ja pätemisen haluiset...älkää vaivautuko.
[q]toma:
Viikonloppuna kuulin kolmannen kerran tänä vuonna ihastukseni kohteelta: Sä olet tosi kiva poika, mutta...
Kaksi edellistä tapausta ovat edelleen hyviä kavereita - eihän se heidän vikansa ole jos ei nappaa - ja näin käynee viimeisimmänkin kohdalla. Mutta alkaa tämä pikkuhiljaa turhauttamaan.
Naiset pitävät rentuista ja retkuista, tottako? Onko se jonkinlainen fataali haitta jos on hyväkäytöksinen, huomaavainen ja kiltti? Pitäisikö vähän kähmiä persettä ja esittää kovaa ja välinpitämätöntä että jonkinlainen kieroutunut pariutumisvietti täyttyisi?
[muokattu 27.7.2003 19:35]
[/q]
En usko että esittämällä mahdollisuudet sinänsä parenesivat, ehkä vähän aikaa olisi mahdollista pitää roolia yllä, mutta ainakin parisuhteessa, jossa kaksi ihmisiä oleilee tiiviisti yhdessä, on naamiosta pakko luopua, ennemmin tai myöhemmin.
Kukaan ei voi määritellä mitä teet väärin, ehkä vain ihastuksesi kohteet ovat vääriä. Tai sanotaan, että epäsopivia. Mikä sitten saa kahden ihmisen välisen kemian pelamaan, on minulle arvoitus. Kun natsaa niin natsaa, lukuisten yritysten jälkeen.
Vaikeita asioita, mutta ratkottavissa, ajan ja itsetutkiskelun avulla. Olen elävä todiste siitä!
[q]Armin:
Fantasioin ihan mahdottomista jutuista ja kurottelen kuuta taivaalta...[/q]
Joskus se on se millä niitä tavoitteita saavuttaa, usko parempaan.
[q]J-Tone:
Aika outoa olisi, jos silmälasit todella vaikuttaisivat noin vahvasti seuraelämään. Yli puolet suomalaisista käyttää silmälaseja ja entistä useampi vakituisesti. Tietty piilarien yleistyttyä rillipäät jää koristamaan seiniä.
[/q]
No jos näyttää rumalta rillit päässä... ja kuka nyt rumaa huolis
rilleissä ei o mitään vikaa. tositarina: istun baarissa kaverin kanssa, paikalle säntää nainen, kysyy kaverilta että oonkko mä sen tyttöystävä, saatuaan kielteisen vastauksen luo tooosi ihastuneen katseen kaveriin ja tokasee, että silmälasit tekee mun silmissä miehestä tosi seksikkään.