SINKKULUUKKU
[q]MCEE:
---
J-Tone:
Entäpä autonrattiin? Naisethan ajelee tunnetusti helvetin hitaasti, tukkii liikenteen ja tekee äkkijarrutuksen tien yli taapertavan ankkaperheen edessä.
*ankka**ankka**ankka**ankka**ankka*
---
Tää jarruttaa kans!
member of Pelastakaa edes ankat Ry.
[/q]
Tunnustaa jarruttavansa *ankka*-perheen ja *ankka*:nkin takia. Mä liityn kans Pelastaa edes ankat Ry:n
hahahaaaa. Yana iskee plurilla. hahaaa
[q]hallucinogen:
[...]
[/q]
Pysy sä vaan poissa täältä, me vedetään sut kohta mukanamme takasin pinnan alle, jos et ole varovainen
[q]wxw:
Pitis järjestää vip bileet kaikille meille
[/q]
Joo!
[q]wxw:
[/q]
Saako vanhat luukkulaiset osallistua?
[q]patis:
Silmälasit...
Oma seuraraelämäni lähti käyntiin vasta hommattuani piilarit.
[/q]
hehe. samoja kokemuksia
[q]-x-:
nyt tää muuttui sinkkuluukusta rogerin puremisluukuksi
[/q]
EiX se oo sama asia? tääääh?
[q]wxw:
---
hallucinogen:
---
wxw:
---
Saako vanhat luukkulaiset osallistua?
---
Vähä riippuu....
[/q]
Jos kyseessä kaunis nainen jolla pieni perse ja isot tissit vai?
Tuolla on hirvee keskustelu aiheesta: Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?. Mä lukisin ennemmin sellaista ku: Kuinka löytää tyttöystävä?*joo*
[q]Disco Stu:
no ehka pitaa vaan yhä muistaa että kenenkään postaukseen ei saa vastailla kuin
*plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink*
...ettei kellekaan vaan tuu paha mieli
[/q]
Ei, mutta Vänen postauksiin vittumaisesti vastaamalla saa pian sen rakkikoiran tavoin purevan isoveljen nilkkaansa kiinni.
Edellinen oli sitten läppä, joten ei muuta kuin...
*plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink**plur**hih**nauru**plur**enkeli**pelle**piis**sydän**hellokitty**nauru**pupu**plur**plur**nauru**hih**sydän**igor**justjoo**pihkassa**justjoo**plur**nauru**hih**pupu**vink*
...kaikille niille, jotka jo vetivät herneen nenäänsä.
Itse aiheesta:
Jos joku haluaa (minunkin mielestäni naivistisesti) uskoa siihen oikeaan ja sen löytymiseen, niin on vähän vaikeaa ymmärtää minkä takia jonkun muun pitää ehdoin tahdoin tulla vittuilemaan tämän uskomuksesta?
Hallucinogen on poistettu vip listalt*nauru**vink*
[q]wxw:
[/q]
Bileet pystyyn!
Niin et pääsee tääkin vintiö vonkaa oikeen kunnolla.
Ja mä tuun viivana sinne sitten. Varokee!!
[q]shiva:
fuck..miksei mulle heru!!!
[/q]Onhan SPP:stä vielä ainakin Tapsuli vapaana, käy sen kimppuun. Ehkä Kallekin
[q]Wert:
onko tää sellanen luukku missä saa vongata? ;)
[/q]
vonk vonk voketivonk... vonketivonketi vonkvonkvonk...
heh.. toivottavasti täällä miehet ei ala mua heti vonkailee :D
[muokattu 25.7.2003 13:46]
jaajaa... ei kyl mullakaan oo pullat kauhee hyvi uunis. 2 viimest projektii on todellaki ollu vähä huteja*uuh*
no kyl vissii jossai vaihees taas natsaa (ainaki toivott.) ku oon ollu jo jonki aikaa vapaat riistaa*joo*
No niin, paluu tähän luukkuun lyhyehkön poissaolon jälkeen....
Vieläköhän se oma nurkkapaikka tuolla on vapaana
Mua kyrpii olla sinkku.
Miksi se ihana, kaunis, oikea neito vois kävellä vaikka suoraan mun duuniin?
..tai no on tää ihan ok kun voi pällistellä tp:itä ihan rauhassa..
[muokattu 5.8.2003 22:40]
Mulla oli sama juttu noiden silmälasien kanssa ,että ennen piilareita ei ketään kiinnostanut mut pari viikkoa piilareiden hankinnan jälkeen oli tyttö jo kainalossa, tosin mä näytän ihan idiottilta kakkulat päässä
[q]-x-:
Entä jos tuntuu siltä ettei kukaan koskaan tule kolahtamaankaan? ... joo en stressaa *eiei**nauru*
[/q]
Been there, done that, bought the motherf*cking t-shit. En väitä, etteikö välillä hieman ahdistaisi, mutta onnekseni pyrin järkeistämään asioita jopa liiaksi.