SINKKULUUKKU
Sun pitäis, hallu, lukea niitä vastauksia, mitä tytöt saa. Et tuntisi sympatiaa..
Pitäisköhän munkin tänne kirjotella elämänkertaa kun kaikki muutkin ovat jo niin tehneet.
Tuohon haku päällä juttuun voin sanoa ihan kokemuksesta, että jos todella yrittää jonkun löytää, keinolla millä hyvänsä, niin joko a) ei löydä ketään b) rupeaa niin epätoivoiseksi että paskaa saa käteen. Mikä mä oon ketään neuvomaan, mutta ehdottomasti omista periaatteistaan ja nirsoiluistaan kannattaa pitää kiinni. Tuskin kukaan nyt mitään mahdottomia vaatii/ *klubitus*:ta taivaalta. Kyllä se herra/neiti täydellinen eteen tupsahtaa ennemmin tai myöhemmin.
Mä en sinkkuilusta kyllä tiedä oikein mitään. Tämän vuoden olen ollut sinkku ja tätä vuotta ennen viimeks 16-vuotiaana. Muutama lyhyempi ja yks pitkä suhde takana. Enpä voi sanoa että kaduttaa kyllä mikään, vaikka välillä tuntui että pallo jalassa joutui olemaan kun heila(t) oli(vat) sairaalloisen mustasukkasia.
Mutta kuten sanottu, molemmissa on niin paljon hyviä ja huonoja puolia. Suhteessa joutuu aina pikkasen luopumaan joistain asioista, mutta vastineeks tietty saa myös. Kakspiippuinen juttu. Nyt on sinkkuilua todellakin, eikä mitään valittamista
Ootpas sä äm nyt ilkee ei tolleen saa sanoo paitsi tietenkin niille jotka haukkuu rumaks tms
hmh ... pitäisköhän kokeilla uudemman kerran
hmm.. pitäskö mun alkaa poistuu täst paikasta*wirn* ei tosin viel seukkaus luukkuun mut ehkä kuitenkin jäähylle täält;) *wirn*
[q]-xx-:
Aivan ... ei siellä mitään tyyppejä kuitenkaan ole ...
[/q]
Mitämitä? Olenhan minäkin siellä. Vai väitätkö etten ole tyyppi?*igor*
Aivan ... ei siellä mitään tyyppejä kuitenkaan ole ...
[q]Jii-75:
hmm.. pitäskö mun alkaa poistuu täst paikasta*wirn* ei tosin viel seukkaus luukkuun mut ehkä kuitenkin jäähylle täält;) *wirn*
[/q]
Onko joku tosiaan vakavissaan harkinnut vaihtaa suhun?
Noita ilmoituksia tulee aina huvikseen luettua silloin tällöin ja on tullut jopa muutaman kaverin ja ex-tyttöystävän ilmoitukset vastaan
Ei noissa mun mielestä ole mitään pahaa mutta yleisesti monet ovat sitä mieltä että on naurettavaa ruveta hakemaan seuraa netin kautta ja varmaan moni niistä jotka vastailevat viesteihin härskisti, ovat samaa mieltä.
Hallu on oikeassa että moni myös ajattelee niin ettei tiettyyn ilmoitukseen kannata vastata koska moni muukin on jo eikä itse pysty herättämään mitään mielenkiintoa. Aina kannattaa kokeilla. Serkkuni meni naimisiin viime jouluna yhden naisen kanssa jonka bongasi sinkut.net palvelusta
Ehkä voisin itsekin mennä vastaamaan johonkin ilmoitukseen...
[q]C_1:
NIITÄ löytyy baareista, kuulemma
[/q]
Joojoo..Täytyy sitten mennä tänään vähän katsastaa niitä
[q]kuu:
Haluan miehen, edes hetkeksi *sydän*
[/q]
NIITÄ löytyy baareista, kuulemma
[q]-xx-:
---
kuu:
Haluan miehen, edes hetkeksi *sydän*
---
Joo niin minäkin ... mutta sellaisen
[/q]
Minä en... mutta sellainen *plur*-tyttö olisi söpöä. *sydän*
joo.... nyt mäkin voin liittyä sinnkujen iloiseen maailmaan!
[q]pHaze:
-Ja jokatapauksessa, on täysin typerää käyttää apinalaumoja sun muita minään perusteina omalle käytökselleen ellei nyt sitten suoraan aio tunnustautua olevansa edelleen apinan tasolla ja olevansa täysin primitiivisten vaistojensa vietävissä. Minä jotenkin itse haluan kuvitella että ihminen on sekä laji- että kulttuurievoluutionsa kautta kehittynyt hieman korkeammalle tasolle.[/q]
Näin juuri.
Cheer up GoA, sinkkuna todellakin on hyvä olla. Aina niitä huonoja hetkiä tulee mutta niin myös suhteissakin
Tuosta ulkonäöstä vielä sen verran, että olen huomannu se ei pelkästään riitä, että joku on kiinnostunu susta...vaan pitää olla myös avoimen näkönen. Ei myrtsi tai kuten minä
Multa on joskus kysytty, että miksi olet aina niin vihaisen näkönen minä siihen, että miten niin?? Asia tuli sillon mulle ihan täytenä yllätyksenä. Harvoin olen vihainen...olen vaan synkän näkönen luonnostani ja ihmiset luulee vihaseksi
Joten tuli tästä mieleen, että muillakin saattaa olla sama ongelma ihmissuhteiden luomisen kannalta, kun toisilla ihmisillä keskustelun alottamisen kynnys kasvaa kun ne luulee toista vihaiseksi tms. Varsinkin jos on itte vielä ujo...homma menee toivottamaksi*igor*
Sinkkuna on hyvä olla. *uskottelee itselleen*
Sinkkuus on todella upeata, vaikkakin joka ilta sänkyyn käydessä tajuaa kuinka perseestä se todellisuudessa onkaan. Siihen tiivistyy mun sinkkuus...
Todella kaksipuolista touhua, on hyviä puolia ja nauruja mutta n75% se on sitä ittensä kiroamista ja ihmettelyä. Ei sitä parisuhdettakaan kyllä jaksaisi pitää yllä pelkästään suhteen vuoksi, kyllä se vaatisi sitä oikeaa, tai muuten henkisesti samalla levelilla huitovaa vastapuolta.
mä oon halipulassa!! tarvii nyt halii ja lohdutteluu.. tarvii.. no.. kai se on sanomattakin selvää
Hahaha. Kauhee taistelu siitä onks alien sovinisti vai ei...jatkakaa privassa.