SINKKULUUKKU
[q]MaSari:
Se toinen on kivempi *sydän*
[/q]
eikä oo kato.. tää on hyvä.. no mut on siin toisessakin hyvät puolensa mut ei tähän elämän tilanteeseen..*enkeli*
[q]J-Tone:
Huh huh! Juicen postauksesta varmaan tulee useamman ruudun mittainen quote pHazelta ja mielelläni jätänkin työn hänelle lahjoituksena hyvän viihteen puolesta. Yksi ihmettely kuitenkin tähän väliin:[/q]Tämä kyllä tosissaan kokeilee jo mielenkiintoni ja jaksamiseni rajoja, koska asiassa keskitytään jo täysiin epäolennaisuuksiin ja turhuuksiin, mutta annetaan nyt vielä palaa. Hetkinen...
[q]J-Tone:
---
Jatkoon?
[Nuclear]: ei
Jone: Joo
J-Tone: Kyllä
[/q]
Kyllä, jos turha äpäröinti ja itkeminen jätetään pois.
[q][Nuclear]:
Ei sit tainnu olla ihan samaa maata sun kanssa...5 vuotta tollasta, ei kyl kestäis.
[/q]
En nyt sanois niinkään... kyl se aluks oli.... mut mä oon vissii muuttunu aika radikaalisti täs viimesen kolmen vuoden sisällä oiekastaan itse tiedostamatta sitä kovinkaan vahvasti...
then the shit hit the fan , so to speak =)
[q]Amma:
Olen sitten kuinka pinnallinen tahansa, niin voin sanoa suoraan, että ulkonäkö merkitsee.
[/q]
Enhän mäkään nyt missään vaiheessa ole sanonut, että olisin niin hieno ihminen ettei ulkonäöllä olisi mulle mitään merkitystä? Tietenkin sillä on, en mäkään diggaile ihmisistä, joiden ulkonäkö ei mua miellytä. Kuitenkin ulkonäkö ei ole mulle primäärinen valintaperuste, enkä ainakaan tiedosta juuttuneeni arvostamaan ulkonäössä ainoastaan johonkin tiettyyn listanomaiseen formaattiin sopivia ihmisiä. Persoonallisuus on pop ulkonäössäkin.
[q]Amma:
Hmmm. Kyllä mä uskon siihen, että jokaisella on joitakin kriteerejä tulevan parinsa suhteen - on ne sitten tiedostettuja (kuten täällä tyyppien listoissa) tai tiedostamattomia. (Esim. eikös jonkun teorian mukaan nainen etsi itselleen isänsä kaltaista miestä tai jtn?)
[/q]
Varmasti.
Esim. oma listani käsittää seuraavat asiat potentiaalisesti kumppaniksi sopivalle ihmisille (paikka on tosin varattu jo):
- Hänen on oltava mielestäni mielenkiintoinen persoona
- Hänen on kyettävä ilmaisemaan itseään
- Hänen on miellytettävä silmääni
- Ennenkaikkea hänessä on oltava sitä jotain
Huomionarvoinen seikka on kuitenkin, että vaikka listasinkin jotain attribuutteja potentiaaliselle kumppanille, niin ne eivät ole mitään tarkkoja kuvauksia mistään, vaan liikkuvat suhteellisen yleisellä tasolla antaen tilaa hyvinkin erilaisille kokonaisuuksille (mind the expression).
[q]Amma:
Tosin, vaikka ihmisellä olisikin enempi tai vähempi pitkä ja tarkka kriteerilista valmiina, niin siitä saattaa yhtäkkiä karista suuri osa pois, kun vastaan kävelee henkilö, jossa on Sitä Jotain.
[/q]
Nimenomaan.
MiKäs Luukku se tamäkin on..? No, tänne varmaan lokeroiDun minäkin.
-Monen vuoDen kokemuksella..*joo**hymy*
[q]insejn:
---
hallucinogen:
Teillä ei oo tarpeeks haku päällä tai sit te haluutte yksinkertasesti homehtua täällä?
---
eiku se siin just on... ei oo minkäänlaista hakua päällä... eikä täällä homehduta... kuten cheat viihdyn täällä erittäin paljon enemmän ku kahleissa johonki henkilöön
[/q]
pakko sanoa että olisin tuon kanssa harvinaisen samaa mieltä.*joo**joo*
edit..perrrrkele kun ei osaa kirjoittaa! Eli siinä varmaan ongelma toisaalta.Kukapa jaksais kattoa mimmiä kuka ei saa järkevää lausetta aikasex*nauru*
[muokattu 26.8.2003 13:43]
Naiset saa seuraa tota kautta varmaan helposti kun miehet vastaa helpommin noihin(epätoivosempia ilmeisesti *nauru*) Joskus jätin ököllä varustetun ilmon, siihen jopa tuli vastauksia bilemimmeiltä, yhtäkään en kyl koskaan tavannu niistä
[q]trolli:
voiko täältä ilmoittautua pois jos ei ole ilmoittautunut sisäänkään?*nauru*
saattaas olla ajankohtaista.. ehkä*hih*
[/q]
Onneksi olkoon
Hauskat ajat odottavat*joo*
[q]-xx-:
mutta jatkojen jatkot turussa ja laivareissu suunnitteilla
[/q]
Noniin, onnea vaan kalastukselle
[q]hallucinogen:
Teillä ei oo tarpeeks haku päällä tai sit te haluutte yksinkertasesti homehtua täällä?
[/q]
Kato ku 'se oikee' ei oo viel löytyny
Mistäsitä tietää ettei tuol toises luukus yhtäkkiä huomaa homehtuvansa yhtälailla
Don't want that to happen.
Ei napannut taas eilenkään
[q]insejn:
eiku se siin just on... ei oo minkäänlaista hakua päällä... eikä täällä homehduta... kuten cheat viihdyn täällä erittäin paljon enemmän ku kahleissa johonki henkilöön
[/q]Miks siel luukus pitäis olla kahleissa?
[q]hallucinogen:
[/q]
[q][Nuclear]:
Miks siel luukus pitäis olla kahleissa?
[/q]
Enpä ole vielä tavannu henkilöä joka hyväksyis kaikki mun naispuoliset tutut (siis vaikka en nussi niitä), hyväksyis mun bilettämistä. Ja hyväksyis sitä että välillä on vaan kiva istuu turpa kiinni, ettei tarvi koko ajan puhuu jostain.... sitä että baarissa flirttaan joo aika paljon, ja tapaan uusia ihmisiä päivittäin, koska olen todella sosiaalinen tapaus.... mut tuun kuitenki kotiin joka yö...
ulkonäköön en edes jaksa lähtee täs topicis =)
[q]dalifemme77:
Kukapa jaksais kattoa mimmiä kuka ei saa järkevää lausetta aikasex*nauru*
[/q]
joono tämäkin on yks ongelma, et löytäis tarpeeks fiksuu seuraa sit kans.... vähä tuppaan olee ihan eri aaltopituudel ku naiset jotka onnistun ns. saalistamaan
[q]insejn:
Enpä ole vielä tavannu henkilöä joka hyväksyis kaikki mun naispuoliset tutut (siis vaikka en nussi niitä), hyväksyis mun bilettämistä. Ja hyväksyis sitä että välillä on vaan kiva istuu turpa kiinni, ettei tarvi koko ajan puhuu jostain.... sitä että baarissa flirttaan joo aika paljon, ja tapaan uusia ihmisiä päivittäin, koska olen todella sosiaalinen tapaus.... mut tuun kuitenki kotiin joka yö...
ulkonäköön en edes jaksa lähtee täs topicis =)
[/q]Tottakai seurusteleminen rajoittaa tietyissä asioissa, mut itse ainakin pyrin keskustelemaan ja koittaa ratkaista erimielisyydet molempia osapuolia miellyttäviksi. Suhde rajoittaa menemisiä ja tekemisiä, mutta myös antaa paljon. Aina ei voi vaan ottaa, joskus pitää myös antaa.
Insejn, sun pitää bileistä bongaa mimmi
En minäkään baarista tms lähtis kyl iskeen ketään kun ei sieltä koskaan oo kukaan ymmärtäny minua niin ei siitä tuu mitään joten saman henkisen ihmisen haluan
[q][Nuclear]:
Tottakai seurusteleminen rajoittaa tietyissä asioissa, mut itse ainakin pyrin keskustelemaan ja koittaa ratkaista erimielisyydet molempia osapuolia miellyttäviksi. Suhde rajoittaa menemisiä ja tekemisiä, mutta myös antaa paljon. Aina ei voi vaan ottaa, joskus pitää myös antaa.
[/q]
just lopettanu 5v suhteen jossa vähä käytii läpi vähä niinku joka päivä aina jotain asiaa.... meni vähä *poks**eiei**igor**eiei* täs loppuvaihees ku ei vaan jaksa joka päivä enää....
[q]-xx-:
joo niitä vaatimuksia riittää ... toiset enemmän ja toiset vähemmän tärkeitä ...
[/q]
Kaikki ne on tärkeitä! Jos yhdestäkään luopuu, niin saman tien voisi luopua kaikista! *pahis**hih*
Ja haku ei tosiaan ole päällä. Silmät voi aina tietysti pitää auki, mutta antaa asioiden noin muuten edetä ihan omaan tahtiin. Ja homehtuminen on sitten ihan itsestään kiinni oli kummassa luukussa tahansa. Auton akkuun kytketty hiiri ei sammaloidu ja niin pois päin. *vink**nauru*
[muokattu 26.8.2003 13:57]
[q]hallucinogen:
Insejn, sun pitää bileistä bongaa mimmi
En minäkään baarista tms lähtis kyl iskeen ketään kun ei sieltä koskaan oo kukaan ymmärtäny minua niin ei siitä tuu mitään joten saman henkisen ihmisen haluan
[/q]
joono siis onhan niitä nyt hyvää tahtia bongailtu *vink**hih*
mutsiis pointti on siinä että mulla ei ole samalla tavalla tätä rakkaudenkaipuuta niinku tosi monella muulla täällä.... ja siihen sit taas löytyy ihan omat syynsä mihin en ala täällä