SINKKULUUKKU

Back to häröily O

ei ei ei.

ei mitään pivasotaa! ennemmin taistelkaa täällä. nuita on kiva lukea ja samalla oppiikin jotain.

Onkohan mussa jotain vikaa kun suurimmat paineet parinmuodostumiseen saan lähinnä jonkinlaisesta epämääräisestä ”eiks munkin pitäis?”-tunteesta? Mulla ei ole juuri mitään yleistä hinkua parisuhteeseen.

Tietysti aina silloin tällöin tulee vastaan ihmisiä joihin ihastuu / rakastuu sen verran paljon että seurustelu kiinnostaisi. Mutta ne ovat yksittäistapauksia, ja poikkeuksetta ”vain tapahtuvat”.Mikään jatkuva metsästys ei jotenkin nappaa yhtään. Kaipa se johtuu siitä että viihdyn niin mainiosti yksin ja loistavia ystäviä on riittämiin :)

Minullekkin aina välillä joku tulee sanomaan, että miksi olet niin vihaisen/myrtsin/masentuneen näköinen. Ja yleensä aina silloin olen vielä ihan iloinenkin. Siinä sitten yrittää selittää asiaa toisin. Mulla on aika ilmeikkäät kasvot muutenkin, niin ehkäpä ne myrtsi-ilmeet näkyy helpommin tai jotain.

sinkkuilu on kivaa.edelleen.*hih*
mä olen ollut seurusteleva ihminen niiiiiiiiin kauan, että nyt aion katsoa hyvin tarkkaan mihin näppini sotken... voihan sitä aina jotain pientä olla, mutta....*hymy*

[q]hallucinogen:
---
Jii-75:
hmm.. pitäskö mun alkaa poistuu täst paikasta*wirn* ei tosin viel seukkaus luukkuun mut ehkä kuitenkin jäähylle täält;) *wirn*

---

Onko joku tosiaan vakavissaan harkinnut vaihtaa suhun?
[/q]

aattele joku jopa pitää musta..soon jo sellanen ihme että pakkohan se on pistää itsensä jäähylle ja katsoo mitä tuleman pitää *wirn* no toivos on hyvä elää sano lapamato nojoo mut siis täytyy katsoo ja eiköhän sen kohtuu pian nää et kumpaan luukkuun mä tupsahan eli takas tänne vai tonne seukkaus luukkuun *wirn*

*sinkkuil*

[q]hallucinogen:
Pari vaihtoehtoa on ilmassa, se on jostain psykiatriselta , kuuro&sokea tai sitten yksinkertasesti puhut paskaa meille
[/q]

no siis A) en puhu paskaa teille *wirn* mitä nyt sylki suuhun tuo *wirn* ja B) ei oli kuuro eikä sokea ja C) ei edes ole avo hoidossa saatikka sitten suljetulla osastolla *wirn* mut hmm kai hää sentään vähän hjullu on ku meikun kaa haluu pyörii

No hivenen epästabiili henkilö on jos sun kanssa heiluu, pitäsköhän soittaa jonnekin et korjais molemmat talteen

[q]kuu:
No oikeastaan pojat on kivempia kuin miehet.Eli mihin kaikki ihanat Pojat ovat kadonneet?
[/q]
toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja... ... mulla on kaks sellasta kämppiksinä onneks.. lucky me

[q]Taika:
Siis miten niin miehelle on vaikeampaa päästä edellisestä suhteesta yli?*ding* Ei se ainakaan helppoa ole ollut mulle jos olen ollut korviani myöten rakastunut..Eikä eron jälkeen halua pitkään aikaan yhtään mitään koska se olisi väärin niin sitä toista kuin itseäkin kohtaan.
[/q]

Ei kukaan väittänytkään, että se ei olisi esim. sinullekin vaikeaa. Kysymys kuuluukin: ovatko erot olleet kumppaneillesi vaikeampia kuin sinulle? Niin ja olen ihan samaa mieltä siitä että eron jälkeen ei ole hyvä vähään aikaan edes harkita mitään. Se ei ole reilua yhtäkään (niin, niitä tosiaan on yleensä kolme) osapuolta kohtaan. Niin, ellei sitten suhde tosiaan ollut pelkkää kulissia, jolloin mahdollisesti kaipaamaan jäänyt puoliso saattaa olla ainoa, jota kohdellaan epäreilusti.

[q]
Hävettää kun miettii kuinka usein noita lauseita ”ei pysty sitoutuun..” ”..ei osaa seurustella..” ”..ei uskalla rakastua..” ”..ollaanks vaan kavereita..” oon käyttänyt..*blush*Kun ahdistaa niin ahdistaa..
[/q]

Hmm. Ja eroaminenko on sitten ainoa tapa päästä ahdistuksesta eroon?

Edit: Puuttuva sana lisätty.

[muokattu 8.1.2004 11:39]

jooh aattele so olis kivaa ku ruoka tulis automaattisesti ja huoneis ois pehmeet seinät ja sit se että ku ei kulmia ei pulmia

No oikeastaan pojat on kivempia kuin miehet.Eli mihin kaikki ihanat Pojat ovat kadonneet?

[q]kuu:
[/q]

Sitten vastaus on sama kuin hallun antama *hymy*, mutta taidetaan olla liian kaukana. *uuh**hih*

[q]kuu:
Pakko olla nirso No ei ollu edes mitään suhthyviä..Mihin kaikki ihanat miehet ovat kadonneet??!
[/q]

Miksei kukaan kaipaile ihania poikia? *nyyh**hih*

[q]Dragonfly:
---
toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja... ... [/q]

Todentotta Sellaset äijänköriläät ei saa muuta tuntemuksia, kuin halun juosta karkuun.

Mullakin on kaksi poikamaistä äijjää mut miten mä en tunne olevani yhtä onnekas kun sä , dragonfly?

[q]Dragonfly:

toi on muuten totta.. poikamaiset miehet on kyllä kaikista södeimpiä.. semmosii lutusii mitä voi halia ja pusia ja muttuuttaa ja vutkeltaa ja... ... mulla on kaks sellasta kämppiksinä onneks.. lucky me
[/q]

Entäs poikamaiset poikamiehet? Ja hei, kai sä nyt sentään voit toista niistä kuulle lainata. Ei saa olla ahne. *hih**iloinen*

Muuten me joudutaan hallun kanssa tekemään reissu Lahteen, eikä siitä tulisi kaunista katseltavaa. *vink**pahis**nauru*

missäs kaukana tyttö jossain asuu? kilpisjärvellä?

[q]Epailija:
Muuten me joudutaan hallun kanssa tekemään reissu Lahteen, eikä siitä tulisi kaunista katseltavaa. *vink**pahis**nauru*
[/q]

Joooo tänne vaan *nauru**pahis**nauru*

[q]hallucinogen:
Mullakin on kaksi poikamaistä äijjää mut miten mä en tunne olevani yhtä onnekas kun sä , dragonfly?
[/q]

Sama juttu.Toinen on entinen poikaystävä ja toinen vaan sellanen epäkiihottava.Onneksi pääsen kohta muuttamaan kahden ihanan ja kauniin tytön kanssa.

O