SINKKULUUKKU
[q]Chäz:
Nå mitä mä sitten olen jos en ole henkilö? *täh*
[/q]
ah nomutta katsos mehän ei olla mitenkään sanan varsinaisessa merkityksessä Yhdessä, eikä asuta saman katon alla jnejne... kylläkin yks suvaitsevimmista mitä olen tavannut, mut ihmiset muuttuu kans tosi paljon sit ku aletaa ns. vakavasti seukkaa :P
[muokattu 4.9.2003 15:30]
[q]äm:
ämmän sinkkuhoroskooppi vuodelle 2004:
[/q]
Koskakohan sulle tulee mieleen, että ootkin itse se kusipää?
[q]MaSari:
Kyllä seurustelen *sydän*
[/q]
HEI! Ei tulla tänne prassailee
[muokattu 10.9.2003 17:22]
nyt on päässy käymään niin että meikäläinen lähtee täältä menee! *iloinen**pihkassa*
pärjäilkäähän!
Här vi är ny
[q]-xx-:
Täällä yhä ...
[/q] NIIIN
Sinkku.
Joskus sitä kuitenkin ikävöi ainakin välillä näitä aikoja, siispä otan ilon irti ja pistän elämän risaseksi.
Sanotaan niin ettei mua kiinnostanut. Ja se oli huono iskurepla
[q]alien:
---
Mistäköhän sä sen voisit tietää, vai ootko käynyt ottaa musta selvää?? ...heh
btw... Mä en sit todellakaan ole mikään v*tun sovinisti, jos jostain ihmeen syystä teille nyt jäi semmoinen kuva minusta niin lukekaapa uudestaan toi tarina tai tutustukaa muhun kunnolla.
[/q]
Luuletko että noista sinun vähästä yli 4000:sta viestistä on löytynyt niin paljon sellaista asiaa, että meitä hirveästi inspaisi edes yrittää tutustua sinuun paremmin? (jostain ihme syystä...)
Tuo aika puuduttavan väsynyt sikavuosilukuwhatever läppä ei ainakaan lisää intoa merkittävästi. Muista että tämän foorumin käyttäjät eivät ole selvännäkijöitä, vaan muodostavat kuvan sinusta sinun kirjoitustesi perusteella.
[edit]: Niitä viestejä onkin jo kohta 5donaa... *eiei**poks*
[muokattu 17.10.2003 17:13]
Täällä yhä ...
[q]MaSari:
---
misjah:
---
MaSari:
Se toinen on kivempi *sydän*
---
eikä oo kato.. tää on hyvä.. no mut on siin toisessakin hyvät puolensa mut ei tähän elämän tilanteeseen..*enkeli*
---
Ei kyl se toinen on *sydän* Kyllä täälläkin toki hyviä puolia on mut nyt just mielummin oon tuolla toisella puolella
[/q]
siiis sä seurustalet... vai??
[q]Iso-D:
Sorry nuke, ei pysty hyväksyy
[/q]
HAHHAHA!! Tajusin tän just
[q]hallucinogen:
Huumoria phaze, huumoria
[/q]Niin juuri ;)
Noni... nyt mäki oon täällä
[q]Zeta:
Tuo aika puuduttavan väsynyt sikavuosilukuwhatever läppä
[/q]
tää nyt vaan on sikojen vuosi.. ok?
[q]henkka:
---
[Nuclear]:
Seurustelethan säkin...mut vaan viinapullon kanssa.
---
Ei v...ttu olin sopinut treffitki tälle illalle neiti Smirren kanssa ja meinasin unohtaa. Kiitti muistutuksesta. huh *kuuma*
[/q]
onx tänään deitit sit ms darran kanssa..*täh*
Juu mäkin olen nykyään sinkku, joten kuulun tänne kans.. heh! Aika hassua et tällainen luukku on TÄÄLLÄ!*hymy**hymy**vink*
[q]henkka:
---
MaSari:
Kyllä seurustelen *sydän*
---
HEI! Ei tulla tänne prassailee
[muokattu 10.9.2003 17:22]
[/q]
Heh, sori, pisti vaan silmään toi Misjahin kommentti
Mä haluaisin löytää sopivan syyn poistua täältä.
Tai jtn.
[q]jacE:
Ja oikeest viimeset 2kk on ollu TODELLA hiljasii ihmissuhteiden kannalt... Rupeen jo kelailee et onx mus jotai vikaa vai mikä ny on q ei vaa natsaa... Wituttaa q ei oo minkäänlaist säpinää täl hetkel*uuh*[/q]
no mulla tota oli kaks vuotta koita kestää, kyl se löytyy sit ajallaan.
nim. onnellisesti yhdessä