SINKKULUUKKU
[q]ParodY:
mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?
[/q] joo ...
[q]Blues:
---
-xx-:
Kun tarkemmin ajattelee niin ei sinkkuilu nyt niin hirveää ole ... kaikkeen tottuu
Työ, kaverit ja harrastukset vievät melkein kaiken ajan kuitenkin
---
Sama täällä
[/q]
mutta eiks olis kiva jos olis oma kulta jonka syliin vois käpertyä millo vaan?
[q]Mystic:
Jos joku tuntematon mun perään käyp kii ni voi varautuu pahimpaan
[/q]
Niimpä niin. Aika nopeesti saattaa käydä potku munille *pahis**piis*
[q]Dragon99:
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???
-*super*-
[/q]
Eräs tarttui munista kiinni ja sanoi että nyt olisi noille käyttöä
[q]Jone:
Voisin kyl lopettaa sinkkuluukussa mouhkaamisen tähän viestiin, mutta musta on vähän sääli, jos ulkonäkö on primäärinen kriteeri ja kiinnostavan kumppanin valinta tapahtuu ominaisuuslistan perusteella. Noiden perusteella kun ei opi ihmisten persoonasta juuri mitään, ja ainakin itse olen aina korostanut sen yli muiden asioiden.
...ja joo, olen mäkin kokeillut sinkkuna ollessani deittailua ko. kriteerien pohjalta. Oli perseestä.
[/q]
Olen sitten kuinka pinnallinen tahansa, niin voin sanoa suoraan, että ulkonäkö merkitsee. Mä en esim. kyennyt lämpenemään ihmiselle, joka on mua pari senttiä lyhyempi ja painaa tuplasti enemmän, vaikka onkin ehkä persoonana ihan jees. (Tää juttu ei ois kyllä voinu millään käytännön tasolla toimia kuitenkaan.) Mun mieltäni ei lämmitä hirveen isokokoiset ihmiset ja ehkä se taas liittyy jotenkin liikkumiseen ja itsestään huolehtimiseen.
Hmmm. Kyllä mä uskon siihen, että jokaisella on joitakin kriteerejä tulevan parinsa suhteen - on ne sitten tiedostettuja (kuten täällä tyyppien listoissa) tai tiedostamattomia. (Esim. eikös jonkun teorian mukaan nainen etsi itselleen isänsä kaltaista miestä tai jtn?)
Tosin, vaikka ihmisellä olisikin enempi tai vähempi pitkä ja tarkka kriteerilista valmiina, niin siitä saattaa yhtäkkiä karista suuri osa pois, kun vastaan kävelee henkilö, jossa on Sitä Jotain.
Teillä ei oo tarpeeks haku päällä tai sit te haluutte yksinkertasesti homehtua täällä?
Täällä yhä edelleenkin. Hieman hiljaiselta näyttää tilanne, kun en viitsi lähteä hakemalla hakemaan kumppania. Tulee se sit joskus vastaan jos on tullakseen.
Jep, eipä mullakaan oo koskaan tullut tulosta kun oon jotain muijaa persiistä puristellu ja ehdotellu ties mitä
Varmaan johtunut liian suuresta humala-asteesta ettei oo toiminu
Jos joku tuntematon mun perään käyp kii ni voi varautuu pahimpaan
Toisaalta mie en kyl tykkää liian suorista ehotuksista, mulla tarttee tuntee tyyppi ees jollai asteel et ees aattelisin lämpiäväni.
Call me an icewoman if you like
[q]Dragon99:
-*super*-
[/q]
Omaperäisin ehkä oli kun eräs poitsu tuli sanoo mulle: \Hei, saanks mä katsoo sun selkää? Mä olin näkevinäni et siel luki \'made in heaven\'.\ Tosin kuulosti ehkä liian harjoitetulta repliikiltä Sit on ollu näit tyypillisii \ootsä pudonnu taivaasta ku sä oot ku enkeli\... Ei muakaan oikein noi takapuolen puristelut ilahduta..
[q]Blues:
---
Dragon99:
-*super*-
---
Eräs tarttui munista kiinni ja sanoi että nyt olisi noille käyttöä
[/q]
Oliko toi hyvä vai huono?
Tietenkin riippuu varmaan aika pitkälle siitä kuinka viehättävänä pitää sitä munista kourijaa
[q]alien:
---
Sinza:
---
Dragon99:
-*super*-
---
Omaperäisin ehkä oli kun eräs poitsu tuli sanoo mulle: Hei, saanks mä katsoo sun selkää? Mä olin näkevinäni et siel luki 'made in heaven'. Tosin kuulosti ehkä liian harjoitetulta repliikiltä Sit on ollu näit tyypillisii ootsä pudonnu taivaasta ku sä oot ku enkeli... Ei muakaan oikein noi takapuolen puristelut ilahduta..
---
siis noihan on ihan kauheita isku repliikkejä!! parempi on vaan unohtaa kaikki repliikit, mitä on kuullut tai lukenut jostain muualta ja vain sanoo mitä on sanottavaa tai jos ei keksi mitään niin on oma itsensä... (kannattaa saada toinen nauramaan*vink*) Eiks näille isku jutuille ole jo oma topic??
[/q]
Joo no eipä ne tehonnukaan just siks kun kuulosti niin harjotelluilta, mutta siis nämä oli kaikkein erikoisimpia verrattuna kaikkiin perussetteihin; lähetsä meille, voitsä muuttaa mun luo asuu, blaa blaa blaa...*hymy*
[q]Epailija:
*On ihan hipihiljaa*
[/q]
Hipihiljaa!Iihanaa..
Jone>
Jos täällä on mielestäsi pahveja, mene höpöttämään sinne missä ei ole, vaikuttaa siltä että sinusta on kehittymässä kovaa vauhtia sellainen henkilö, jota noin 5v- iässä kutsuin \pihavalittajaksi\ -ihmiseksi joka tuli aina kertomaan meille ettei nurmikolla saa potkia palloa. Löytyisikö jokin elämään kyllästyneiden osasto jostain ET-lehden keskusteluryhmistä vai annatko ei-niin-pahasti-kyynisyyteen taipuvaisten ihmisten puhua omasta mielestään fiksuja täällä ja jätät väliin omat viisaammille ja kokeneemmille tarkoitetut nahistuneet kommentoinnit ympäristössä olevien typeryydestä. Jotkut saattavat joskus ajatella samaa (tarkoitan pitää typeränä) sinusta. En lue itseäni tähän joukkoon, olen vain erimieltä kanssasi.
Jos jossain järjestetään ne Tuoppi-ja-nahistunutta-kynikointia -keskustelut varttuneille, tulen mielelläni mukaan.
Kaikki muut>
Pahoittelen tämän offtotopicin jatkumista täällä mihin se ei kuulu, mutta koska ihmiset ovat ilmeisen kiinnostuneita kyseisestä väittelystä, näin viisaimmaksi provosoida lisää. Lisäksi olen ymmärtänyt, ettei ilkeily ole kovin suosittua klubituksessa... voitte päätellä jatkon.
Jone ampuu luultavasti täyslaidallisen takaisin jos onnistuin vaikuttamaan hänen mielipiteensietokykynsä ylitse, tai sitten ei, luettuaan tämän miten vain.
Nyt menen takaisin linnoitukseen, kolmen portin taakse ja annan Jonen nakella tulisia hiiliä pitkin muureja *nauru*....
Täällä vielä eikä ulospääsystä ole tietoa
[q]hallaaa:
oon ollu sinkkuna melkein koko elämäni, eikä se nyt niin kauheeta oo
[/q]
kuin myös.. mutta kohta alkaa pelottaa ettei osais elääkään parisuhteessa.. ja kuitenkin kaipaa jotain halipusrutistettavaa höpsöähassua...aarhg
Sinkkuna on hyvä olla sanokaa kaikki JOO!JOO!
Kylhän sitä aina välil kelaa et oispa joku mies, mut siit tulee kauheesti paineita, sitäpaitsi ei Abbedissalla ookkaa lupaa harrastaa tollasia juttuja
Kertokaa jotai teijän tyhmimpiä syitä miks ootte jättäny jonkun ihmisen tai muuten vaan miks ei natsannu???????
tiedän jo että kuolen sinkkuna... ei kukaan mua huoli....
ai tääl on tämmönen luukku kans... pien puusilmä mäki oon
tähän luukkuun minäkin kuulun
hallu, huomasitkos, abc-tutkinto alkaa tulla jo tutuksi ja suosituksi *vink**nauru*
liittyy klubiin..