SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]bubbelgum:
Jos lähetään eka siitä mitä EI saa olla, niin...
Mieluiten ei tupakkaa.. [/q]
Nonii.. meikäläinen karsiutuu tämän detaljin takia jo heti kättelyssä..
[q]
Sitten niihin mitä ois suotavaa että löytyy...
Ulkonäöltä nuorekas/söpö, ei liian pitkä (ite ku oon niin lyhyt), joku ehkä 180cm enintään.. Eikä missään nimessä mitään muskelikimppuu
[/q]
Muskelikimppua minusta ei saa tekemälläkään, ku on lihasten rakenne perinnöllisenä jo sellanen et oon jäntevä vaan.. eli nörttiäinesta jo syntymästä saakka
tuota nuorekkuus/söpöys-astetta on vaikee mitata itse.. kauneus on aina katsojan silmässä
[q]
Sitten tietty ois plussaa jos musiikki ois iso osa elämää, tavalla tai toisella..
[/q]

Tää osu ja uppos ihan täysii

[q]
Ai niin joo... Sit pitäs vielä olla tarpeeks eläin että kestää mun tahtii sänkypuuhissa Eli taitaa olla aika toivotonta tällasen löytyminen ”
[/q]

mikä eläin? jänis? karhu? supikoira?
*nauru**pelle*

[muokattu 13.11.2003 09:02]

Roger Roger:
[q]Suurimpana ongelmana on kuitenkin tää PERHANAN UJOUS. En vaan uskalla... [/q]

eipäs tullut kaapelil huomattuu

ah, klubituksen lihatiski! _o/ ilmottautuu paikallaolevaksi :)

[q]Phiber:
Siirryin tämän genren alaisuuteen tossa pari kuukautta sitten.. sitä ennen seurustelin 3 vuotta..

Kummallista miten numero 3 tuntuu olevan ihmeellisti kytköksissä mun elämään..

aikoinaan 3 v seurustelin, joista olin vuoden verran kihloissa, sit 3 vuotta sinkkuilua ja päämäärätöntä biletystä, jota seurasi n. 3 vuoden seurustelu joka oli sellaista vuoristorataa et huhhuh.. mut kaipa tämä tästä.. joskus...
[/q]

Been there done that ... ja alkaa uskomaan että ei tämä tästä .. mut ei jaksa kyl enään pohtia asiaa ..

[q]alien:
Tosta tulikin mieleen, et ne jotka haluvat täältä epätoivoisesti pois niin voisivat laittaa tietoa myös itsestänsä kuvan kera, eikä pelkästään kriteerejä ihanne kumppanista. Ei sitä koskaan tiedä, jos joku vaikka kiinnostuis!

klubituksen deittipalvelu olis aika händy
[/q]

Voisin kyl lopettaa sinkkuluukussa mouhkaamisen tähän viestiin, mutta musta on vähän sääli, jos ulkonäkö on primäärinen kriteeri ja kiinnostavan kumppanin valinta tapahtuu ominaisuuslistan perusteella. Noiden perusteella kun ei opi ihmisten persoonasta juuri mitään, ja ainakin itse olen aina korostanut sen yli muiden asioiden.

...ja joo, olen mäkin kokeillut sinkkuna ollessani deittailua ko. kriteerien pohjalta. Oli perseestä.

[muokattu 13.11.2003 08:42]

[q]Roger Roger:
Suurimpana ongelmana on kuitenkin tää PERHANAN UJOUS. En vaan uskalla...
---
>LD<:
[/q]
Moon kans hirmu ujo... *huonoläppä* - mutta mun mielestä ujous on oikeesti herttaista...

Ajattlin vaan, että jos joku vois vaikka vähän tuupata mua tai vaikka lyödä poskelle tai jotain, kun vahingossa mainitsin äsken sanan: parisuhde*täh**ding*

[q]Kooaliini:
Kuitenkin itsensä muuttaminen on vaikeampaa kuin sormien näpsäyttäminen joten ihan heti tuota ei tapahdu. Pitäisi ottaa se riski ja kokeille vain jonkun kanssa miettimättä sitä miten käy. toisaalta kuinka pitkään sitä jaksaisi/kehtaisi olla jonkun sellaisen kanssa josta ei välitä niin paljon kun toinen saattaisi? Tai mitä vastata jos toinen sanoo rakastuneensa? Valehdella vai sanoa totuus? Kumpikin vaihtoehto on huono. Eli enpä tiedä. Tulevaisuus näyttää. Tunnen vain itseni niin hyvin että noita ”rakkautta ensisilmäyksellä” tyylisiä on todella vähän liikenteessä.[/q]
Mun mielestä totuuden sanominen ei oo todellakaan väärin vaikka se toista sattuisikin. Pitää vaan koittaa kertoa asia jotakuinkin ”hellävaraisesti”, mutta totuus on aina totuus ja parempi vaihtoehto ku valehteleminen.

Eli sä nyt vakavissas selität että on vaan luottamuksen ja ymmärryksen puutetta jos nainen ei tajua sitä että mies käy panemassa muita, mutta naisella ei kuitenkaan pitäisi olla samoja vapauksia? Missäs sen miehen luottamus ja ymmärrys oikein sitten on? Menee kyllä vähän liian paksuksi jo :D

[q]Ankeus:
en usko että mielipidettään muuttaa koska veikkaan että eräs on syöttänyt sille puppua ja se uskoo ennemmin sitä kuin mua *uuh**uuh*
[/q]No jos se heti alkuun uskoo mieluummin jotakuta toista kuin sua, niin tuskin se ois kovin hyvä alku suhteelle?

kuka oli se iiiihihana tumma pörröafrotyttö kaapelilla jolla oli pinkki ”pappa betalar” t-paita? tahtoo!! *pihkassa**plur*

Tuntuu siltä ettei kukaan oo samanlainen ku mä. Kiusallista kun ensin tuntuu, että löytää mukavan ihmisen ja sitten huomaa että ollaan liian erilaisia

Vittu oo vain oma ittes, menee hermot ton totuuden kanssa. Ei auta ei.

oon kerran rakastanu ja kerran jätetty,viime viikolla.nyt täällä

[q]Taika:
---
Late:
Mä niinq kirjaudun ulos. *plur**hali*

---

Niinq onneks olkoon!!*hali* Ajattele, mäkin oon ollut jo kolme kuukautta pois täältä enkä takaisin halua..*vink**hymy**plur*
[/q]
ja nyt oot jo tawkas..

[q]alien:
---
Sinza:
---
Dragon99:
Paras/törkein iskurepla minkä ootte kuullu/heittäny???

-*super*-

---

Omaperäisin ehkä oli kun eräs poitsu tuli sanoo mulle: ”Hei, saanks mä katsoo sun selkää? Mä olin näkevinäni et siel luki 'made in heaven'.” Tosin kuulosti ehkä liian harjoitetulta repliikiltä Sit on ollu näit tyypillisii ”ootsä pudonnu taivaasta ku sä oot ku enkeli”... Ei muakaan oikein noi takapuolen puristelut ilahduta..

---

siis noihan on ihan kauheita isku repliikkejä!! parempi on vaan unohtaa kaikki ”repliikit”, mitä on kuullut tai lukenut jostain muualta ja vain sanoo mitä on sanottavaa tai jos ei keksi mitään niin on oma itsensä... (kannattaa saada toinen nauramaan*vink*) Eiks näille isku jutuille ole jo oma topic??
[/q]

joo en mäkää lämpee tollasiin juttuihin todellakaan:D

ite menin kerran juttelee yhelle pojalle: ”moi halusin tulla juttelee sun kaa mutten tiedä mitä sanoisin, et jos ootat hetken ni keksin kyl jotain..” siin sit seistiin vähän aikaa hiljaa kunnes molemmat rupes nauraa.. ja sit alettiin juttelee ja deittailtiinki jokunen kuukaus*plur* et kyl sitä aina jotain keksii jos haluu mennä juttelee.. :)

alien:[q]näin kesän lähentyessä on parempi olla sinkku... ainakin niiden, jotka eivät pysty pettämään *vink*[/q]

That is right

En oo aivan varma kuulunko tänne, mutta mitään virallista näyttöä seurustelustakaan ei ole

Järjellä ajateltuna sinkkuus on mulle paras vaihtoehto, mutta koska en oo järkevä niin aattelen sitten *sydän*:llä. Kumpi tahansa, mutta tuskaa ja ahdistusta on vaikea välttää

kuulun todellakin tänne ja toivon pääseväni täält joskus pois;)voisko joku kiva tytsi tulla hakee mut pois täält?????

[q]>LD<:
[/q]
*blush*niin no joo... mut kait kaikki otti sen siltä kannalta et oon vaan kaveri. ainakin musta tuntu siltä...

[q]bubbelgum:
No ihmiselle joka ei yhtään viihdy sinkkuelämässä, vaan on todellakin enemmän seurustelevaa tyyppiä, niin jopa puolikin vuotta voi tuntua tuskasen pitkältä ja yksinäiseltä ajalta.. Että ei se välttämättä oo niin, että se joka on pisimpään ollu sinkkuna olis automaattisesti onnettomin.. Mutta joo.. se siitä..
[/q]

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta kyllä minäkin ”onnellisena pitkäaikais sinkkuna” kaipaan sitä jotakuta jolle vois laittaa hyvää ruokaa tai jonka kanssa voisi olla ihan vaikkapa sohvalla tvn edessä. Kyllä varmaan kaikki aina silloin tällöin kaipaa toisen ihmisen läheisyyttä.

O