SINKKULUUKKU
still here..*iihhih*
edelleenkin täällä...*nyyh**nyyh**nyyh*
Nyt itsellänikään ei ole mikään voittajaolo.Ei hymyilytä ei.Mutta viddu mikäs tässä.Luulin, että jotain oli tapahtunut, mutta oli tämä tyttö taas aivan hakoteillä.Pasceee..
since n. 01/2003 laskutavasta riippuen. Tietty joskus harmittaa, mut
nyt kannan statustani ylpeydellä*iloinen*
Täälläpä vielä.Mutta periaatteessa mieluummin täällä kuin tuolla toisessa luukussa.Tämäkin mielipide vaihtuu kyllä melkein päivittäin..
Vientiä on alkanut olemaan..Mutta en sitten tiedä, onko sekään kivaa.. On kyllä ihanaa vaan mennä ja tulla!
Täällä viihdytään..alkaa olla jo hyvin kotoisaa
[q]kuu:
Vientiä on alkanut olemaan..Mutta en sitten tiedä, onko sekään kivaa.. On kyllä ihanaa vaan mennä ja tulla!
[/q]
Oi kun mullakin olis. Tai sitten vaan olen niin sokea tms.
Suurimpana ongelmana on kuitenkin tää PERHANAN UJOUS. En vaan uskalla...*blush*
[q]Taika:
Tutuksi ja suosituksi?*vink* Pääsikös pojat sitä illan päätteeks kokeilemaan..?*vink**pahis*
[/q]
Ei me kyllä saatu yhtään oppilasta mutta jos kiinnostusta alkaa olemaan niin voidaan vaikka painattaa jotkut ilmoittautumiskaavakkeet
Cera, sä et ymmärrä hyvän päälle *vink**nauru*
sinkkuilu o perseest mut nii o (monet) miehetki
[q]bubbelgum:
---
kilobitti:
---
bubbelgum:
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä
---
älä turhia stressaa, kyllä sullekkin vielä ottaja löytyy*joo*
---
Jaa.. Mä alan kovasti epäilemään moista, tässä 2 vuotta sinkkuna oltua...
Mutta noh.. kai se sit joskus.. Viimestään sillon ku alkaa ite laskee riimaa alemmaks..
[/q]
Voit iloita, ainoastaan 2 vuotta sinkkuna. Sulla ei ole hätää. Lopetin laskemisen mutta varmaan 8 vuotta and still going strong.*nauru**nyyh*
Täällä taas..
*nyyh**uuh**blush*...
[q]Dorka:
mä oon jo niin lujasti juurtunu tänne et jokin salama taivaalta pitää iskeä et mut saa täältä pois
[/q]
Luulisi niitä salamoita sinulla riitävän.En ymmärrä.
[q]Roger Roger:
Suurimpana ongelmana on kuitenkin tää PERHANAN UJOUS. En vaan uskalla...*blush*
[/q]
No niin se on täälläkin.Mikäs siinä sitten, antaa olla.
[q]Angelus:
Ujos näyttää olevan helvetin iso ongelma mullakin, siitä en vaan koskaan pääse eroon. Toinen mitä pelkään aivan helvetisti on se, etten ulkonäöltäni esim. kelpaa jollekin ja kun kysyn joltain niin he alkavat nauraa typerille yrityksilleni
[/q]
Mullakin toi, että en kelpaa ulkonäöltäni.Onpas vaikeaaa!
[q]Ritu_:
Nyt tuli mun aika poistua täältä luukusta. Moikkamoi.
[/q]
Milloinkohan minulle käy niin että voisin sanoa samaa...
Näillänäkymin ei vielä piiitkään aikaan.. *uuh**nyyh*
aika masentavaa, mäkin joudun tunnustaa kuuluvani tänne
Angelus:
[q]Ujos näyttää olevan helvetin iso ongelma mullakin, siitä en vaan koskaan pääse eroon. Toinen mitä pelkään aivan helvetisti on se, etten ulkonäöltäni esim. kelpaa jollekin ja kun kysyn joltain niin he alkavat nauraa typerille yrityksilleni [/q]
Ei saa pelätä!!!!! jos joku nauraa, niin se johtuu vaan omasta tyhmyydestään!*uuh*
Joka ei pelaa, se ei voita
Pysytään sinkkuna, naiset on kuin huono yksikätinen rosvo
[q]Angelus:
Toinen mitä pelkään aivan helvetisti on se, etten ulkonäöltäni esim. kelpaa jollekin ja kun kysyn joltain niin he alkavat nauraa typerille yrityksilleni
[/q]
Kannattaa miettiä pidänkö minä tuosta sen sijaan, et miettis pitääkö toi musta sillon ku tutustuu johonkin tai lähestyy jotain. Ainakin mulla se helpotti jännitystä vähäsen. Muuten oon tosi ujo, ei mikään ongelma olla ihan hiljaa vaan*uuh*
Mut hei, nyt saatoin saada vihiä portista, joka vie ulos täältä.. Paha sanoa mitään varmaa tässä vaiheessa, mut hyvältä näyttää*pihkassa**plur*
Mä oon ainakin just ihana, monet naiset tuntuu olevan vaan sokeita *vink**nauru*