SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Yhä täällä. No ehkäpä tänään löydän sen elämäni naisen. Tai sitten ei*nauru* Noh, ei täs oo mikään kiire mihinkään*hymy*

Tapasin baarissa ihanan tytön ja pidettiin hauskaa aamutuimaan asti. Piti soitella mut se jäi taas haaveeksi... Mä olen kyllästyny keräämään palasia ja parsimaan niistä kokonaisuutta mikä on arpia täynnä

-*super*-

[q]Blues:
---
Mr. Sinner:
Yhä täällä. No ehkäpä tänään löydän sen elämäni naisen. Tai sitten ei*nauru* Noh, ei täs oo mikään kiire mihinkään*hymy*

---

Pieni vihje..älä juo niin paljoa viinaa kuin normaalisti niin sun mahdollisuudet kaksinkertaistuu
[/q]

Höpö höpö. Viina tekee ihmisistä kauniita joten humalassa noita hyviä vaihtoehtoja on enemmän.

mä en pääse ikinä pois täältä!!!!!*nyyh*
mä en varmaan koskaan löydä sellasta miestä jota kestän paria kuukautta pidempään, sellasta ei oo syntynyt, ja jos nyt syntyy niin on liian nuori mulle liian kauan.eli sinkkuna hamaan hautaan asti.
yks pidempi suhde takana ja sen jälkeen mikään ei oo onnistunut.lähinnä mun syytäni.
ei muutakun tekohynyä huuleen ja julistamaan entiseen tapaan että sinkkuiilu on fuckin´kivaa*hahjust*

That hurt..*sars*

[q]alien:
totta... miksi pitää kiirettä? Pitäis vaan hauskaa, kun vielä voi ja juoksee sen minkä kerkee. Eipähän ala myöhemmin kaduttamaan, et ”miks ei sit silloin mennytkään kun olisi vielä voinut”.
[/q]
Juuh, hauskanpitoa ja juoksemista jo vajaan 4 vuoden kokemuksella! *hahjust**nauru*

onx tää oikeesti huono paikka?!?! mix kaikki haluu täältä pois epätoivoisesti..?!? mul on ainakin ollu maailman hauskinta tän topicin alla..
vaikka ei toi toinenkaan huono ole.. kummassakin hyvät ja huonot puolensa.. tai jotain..

Eiköhän sitä pahinkin juoksija hidasta sit kun vastaan tulee kävele märkäpäiväuni jolla on aivot Joka vielä sattuisi oleen kiinnostunut Mutta sitä odotellessa voi tehä kaikkea kivaa *hih**vink*

Jaaha.

Mäkin liityn joukkoon tummaan reippa viiden vuoden seurustelun jälkeen.

Huh. Onpas kumma tunne.*ding*

Mä ilmoittaudun takas tänne *iloinen**plur*!! Kävin viettämässä viis viikkoo tuol toises luukus, mut ei se ollu niin kiva ku tää *hymy*... Nyt mä pysyn täällä kunnes joku vetää täysin mun jalat veteläks *pihkassa*!

[q]kuu:
Me kaikki ollaan tosi hyvännäköisiä ja haluttuja.Kukaan ei vaan uskalla lähestyä meitä, koska näytetään niin upeilta.Niih.
[/q]

Aivan totta!
Tuolla on kuitenkin monta ihmistä jotka eivät pysty meitä vastustamaan

[q]Blues:
Aivan totta!
[/q]

Ne vaan piiloutuu aika hyvin..

[q]Roger Roger:
Oon HELPPO
[/q]
Vai pitäiskö sun sanoa ”en oo helppo, oon varma”

[q]pinkie_:
---
Blues:
Aivan totta!

---

Ne vaan piiloutuu aika hyvin..
[/q]

Ei ne piiloudu. Niiltä pitää vain kysyä. Ei siinä muu ole.
Mä lähden kyselemään

[q]Lost-Soul:
---
Roger Roger:
Oon HELPPO

---

Vai pitäiskö sun sanoa ”en oo helppo, oon varma”
[/q]
No sanojen vääntelyä

[q]Angelus:
lopeta jo oikeasti. mulla ei esim. ole mitään varaa puhua ulkonäöstäni joten ole vain hiljaa
[/q]

Pöh pöh, lopeta itse ja katso peiliin hymyillen seuraavan kerran.

[q]Blues:
Mä lähden kyselemään
[/q]

Hyvä hyvä, niin sitä pitää!Ottakaa mallia.

Aika harvoin tulee lähettyä kyselemään.. Mut oishan se kyllä parempi taktiikka ku vaan mielessään hiljaa toivominen.. *blush**joo*

joo kyl noi juoksemiset on ollu mulle ainakin tärkeitä, en vaihtais niit aikoja mistää hinnast pois! enkä ehkä jaksais olla näin rauhallinen ellei takana olis muutamaa vuotta riehumista.. tosin on sitä riehumiskautta viel varmaan joskus edessäkin..

[q]Blues:
Ei ne piiloudu. Niiltä pitää vain kysyä. Ei siinä muu ole.
Mä lähden kyselemään
[/q]

O