SINKKULUUKKU
[q]Angelus:
ok, mut hei, meen pesee naamani hapolla jos vaikka näyttäis paremmalta. moi ->*sars*
[/q]
Äääh ei mitään tollasta!Me kaikki ollaan tosi hyvännäköisiä ja haluttuja.Kukaan ei vaan uskalla lähestyä meitä, koska näytetään niin upeilta.Niih.
On kuule niitä kauniita ja komeita sinkkujakin paaljon, uuuh! Esim minä, joojoo.
[q]wxw:
Mä....... niinku sillee......................... ehkä lähen tonne toiselle puolelle*ding* kait*ankka**ankka**ankka**blush**piis*
[/q]
mähän sanoin!
[q]Angelus:
---
sä lilli osaat lohduttaa tosi mukavasti aina.. lojun täällä vielä 10v jälkeen jotenka...
[/q]
no tervetuloa kerhoon vaa! :D
Jaahas..
Kai se sitten tämänkin tytön täytyy ilmottautuu tänne sinkkuluukkuun..
Tosin kuulun niihin sinkkuihin jotka ei oo ihan niin innoisaan vapaudestaan tms. (blablablaa)
Vaan niihin jotka oikeesti haluis jo löytää jonku jonka viereen käpertyy iltasin..
Mut eipä näytä löytyvän.. Noh mut sitä odotellessa.. Baila baila!
joutuu täällä saatanan sinkkuluolassa körötellä koko elämäni *dissaa**uuh*. en kyllä tosiaankaan ole tyytyväinen tuohon kohtaloon >:|
Juu huoletontahan tämä.. Mut ois se kiva jos joskus vihdoin kolahtais..*sydän**pihkassa* Mut eipä tuol baarissa ainakaan taaskaan ollut yhtään mielenkiinnon herättävää yksilöä.. *uuh**nyyh*
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa mut sitä ei voi lopettaa kun se on niin kivaa Noh aina on tyttöjä pikselimuodossa kuvaputkella, paketti nessuja ja oma uskollinen käsi
[q]Angelus:
---
-xx-:
---
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon [...]
---
Joo valittamalla pääsee paljon helpommalla. Miksi turhaan tehdä aloitteita tai yrittää tutustua kivoihin tyyppeihin, kun voi vaan surkutella kohtaloaan ja valittaa kun ei ikinä löydy ketään *igor**nauru*
---
No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn
[/q]
Monelle varmasti tuttu tunne. Valitettavasti joillekin meistä toi myös pitää oikeesti paikkansa, niin että vaikka tosta on yli päästy, ei oo hirveesti jäänny mitään positiivista käteen.
Edellisestä kahdesta suuremmasta ihastuksesta ei ole oikein vieläkään toivuttu, mutta kai sitä voi vaikka liittyä iloiseen (*blush*) joukkoon...
/|/|
sinnkuna ei oo yhtään kivaa*eiei**eiei**eiei*
VITUTTAA*dissaa*
No mä ainaki oon kyllästyny
Mut onneks on ihanii kavereita jotka halii ja pussailee mua!
Ei tuu niin yksinäinen fiilis
Mutta mutta, mä oon kyllä sitä mieltä että jos sitä alkaa tosissaan \ettii\ ittellensä jotain kumppanii, niin ei siitä mitään tuu...
Kannattaa vaan keskittyy elää omaa elämäänsä, ja osata olla onnelinen yksinki..
Kyllä se joku sitten jossain vaiheessa tulee vastaan joka sopii just mun elämään
tilaa mullekkin?*uuh*
[q]Arto:
tervetuloa!
Otahan poika kahvia ja pullaa.*hih*
[/q]
Jep.. toivottavasti se lohduttaa
Mut täytyy toivoo ettei täällä joudu ikuisuuksia lojuun
Mä luulen, että kuulun taas tänne...
[q]bubbelgum:
Kannattaa vaan keskittyy elää omaa elämäänsä, ja osata olla onnelinen yksinki..
Kyllä se joku sitten jossain vaiheessa tulee vastaan joka sopii just mun elämään
[/q]
amen to that*joo*
[q]Arto:
Hei, teil on kummallaki kaikki hyvin!
jos on sinkku ni ei se välttämättä ny NOIN hirveää ole!*hali*
[/q]
Ku tietää et mitä vois olla tän tilalla ni ei tää nyt niin hauskaa oo yksinkää olla,
mut sopii kyllä tän hetkiseen elämäntilanteeseen...mut aina sitä jotai kaipaa
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon ja miksi ihmeessä alkaa avautumaan tuolla tavalla että tulee olemaan sinkkuna vielä 50v kun veikkaan että suurin osa teistä kuitenkin siirtyy tai käy tuolla toisessa luukussa vuoden sisään viimeistään.
kyllä tää sinkkuilu alkaa maistuu jo aika puulta
Hetken aikaa luulin, että löysin sen mitä olin etsinyt, mutta..
[muokattu 13.10.2003 01:41]
hei!minäkin haluan häröillä sinkkuluukussa kun kuiteskin sinkku ja härö oon! ööh..pitäiskö tänne jättää joku haetaan seuraa kaksijalkaisista naisista - 715517 plussaa-ilmotus..? *sydän*