SINKKULUUKKU
Hei, teil on kummallaki kaikki hyvin!
jos on sinkku ni ei se välttämättä ny NOIN hirveää ole!*hali*
[q]bubbelgum:
Mut onneks on ihanii kavereita jotka halii ja pussailee mua!
Ei tuu niin yksinäinen fiilis
[/q]
Whiiii.. Mäkin olen löytänyt kasan ihania, halittavia tyyppejä. Helpottaa huomattavasti oloa.
[q]Arto:
Ja turha odottaa et se oikea löytyisi ihan paris päiväs.. ite oon sinkkuillu jo kohta 2 vuotta eikä oo sellaista oikeaa kiintymystä näkyny.
Mutta kyllä elämässä on paljon muutakin, todella paljon...
[/q]
Meitsi pistää (kerrankin) paremmaks; kohta 4 vuotta täynnä! *Odottaa ja odottaa ja odottaa..*
Mäkin voisin pikkuhiljaa paeta täältä..en ihan vielä mutta kohta se tapahtuu
[q]Amma:
Meitsi pistää (kerrankin) paremmaks; kohta 4 vuotta täynnä! *Odottaa ja odottaa ja odottaa..*
[/q]
Neljä... En edes sano omaa lukuani, ettette järkyty. Sen vain sanon, ettei epätoivoon olla vieläkään vaivuttu.
[q]Days:
Jaahas, en taida enää kuulua tänne! Ehkä. We'll see..
[/q]
...ja mulle ei taas ole prkl kerrottu mitään. Vähänkö en juttele enää sulle. (
)
[q]Days:
Kyl sä tiedät
[/q]
Taas syyllistin ystävää ihan turhaan juorujen pimittämisestä. Onnea vain suhteilulle niin kauan kun se ei häiritse meidän kaljoitteluiltoja. *vink**nauru*
[muokattu 13.10.2003 11:33]
[q]Jone:
Taas syyllistin ystävää ihan turhaan juorujen pimittämisestä. Onnea vain suhteilulle niin kauan kun se ei häiritse meidän kaljoitteluiltoja. *vink**nauru*
[/q]
No hätä! Tänään siis lenkille ja sen jälkeen oluset
[q]hallucinogen:
Mä varmaan pääsisin helpommin pois täältä jos en häröilis joka paikassa niin paljoa
[/q]
Niinpä.......
[q]Amma:
---
bubbelgum:
Mut onneks on ihanii kavereita jotka halii ja pussailee mua!
Ei tuu niin yksinäinen fiilis
---
Whiiii.. Mäkin olen löytänyt kasan ihania, halittavia tyyppejä. Helpottaa huomattavasti oloa.
---
Arto:
Ja turha odottaa et se oikea löytyisi ihan paris päiväs.. ite oon sinkkuillu jo kohta 2 vuotta eikä oo sellaista oikeaa kiintymystä näkyny.
Mutta kyllä elämässä on paljon muutakin, todella paljon...
---
[/q]
Mä pistän vielä paremmaksi.. miten ois koko ikäni?*uuh*
Kyl sä tiedät
[q]GoA:
---
Blues:
Ihmeen apaattista porukkaa täällä. Tuo valittaminenhan auttaa tosi paljon ja miksi ihmeessä alkaa avautumaan tuolla tavalla että tulee olemaan sinkkuna vielä 50v kun veikkaan että suurin osa teistä kuitenkin siirtyy tai käy tuolla toisessa luukussa vuoden sisään viimeistään.
---
Wanna Bet?
[/q]
Kiinni veti..*nauru*
[q]Blues:
Älä ota tätä henkilökohtaisesti mutta mua käy sääliksi sitä naista joka sun kainaloon päätyy pidemmäksi aikaa
[/q]
Sä sit osaat niin piristää Se on kuule onnellinen lyyli joka mut saa, mä oon viiden tähden kinkku *kehuu*
[q]Angelus:
No mutmut.. jotkut eivät uskalla tutustua uusiin tyyppeihin, koska esim. pelkäävät ettei heidän ulkonäkönsä tai jokin muu vastaava riitä. Omalta osaltani voin sanoa että näin on.. enkä uskalla tutustua kehenkään nättiin tytsyyn
[/q]
Sitten vain käyttämään internetin deittipalveluja. Jos ei muu auta niin kokeile noita
[q]hallucinogen:
Sä sit osaat niin piristää Se on kuule onnellinen lyyli joka mut saa, mä oon viiden tähden kinkku *kehuu*
[/q]
OT: Miks täällä ei oo enää sitä sinistä hekotusta? Se ois niiiin paljon parempi. Saat nyt vaan tavalliset naurut.
[q]She:
Ajattlin vaan, että jos joku vois vaikka vähän tuupata mua tai vaikka lyödä poskelle tai jotain, kun vahingossa mainitsin äsken sanan: parisuhde*täh**ding*
[/q]
Onnistuu..
*släp*
Auttoiko/helpottiko?
Tämän kerran kollektiivi ymmärtää harhautumisesi..
[q]alien:
---
bubbelgum:
Noniih, eli onko ihan mahoton tehtävä edessä?!
---
ei todellakaan!
btw. jokainen noista vaatimuksistasi täsmäsi mun kanssa
[/q]
Voi herran jumala!! *juoksee karkuun*
Etkö sä ollukkaan se sovinistinen mies-sika?!
Kaikki karkaa ...
Mutta kun tarpeeksi kauan odottaa niin sitten tuntuu vielä ihanammalta päästä täältä pois *joo**justjoo**igor**nauru*
[q]alien:siis mitäs vittua sä nainen horiset?? mistä sä tiedät, et minkälainen mä olen naisen seurassa, joka mua kiinnostaa ja et kuinka hyvä mä voin olla sille?[/q] Julkilausumistasi esimerkiksi tässä topikissa on voinut päätellä varsin paljon asenteestasi naisia kohtaan, vaikka kuinka pyrkisit piilottamaan niitä mukahauskan läpänheiton lomaan. En todellakaan tiedä millainen olisi naisen seurassa, joka sua kiinnostaa, mutta kummastuttaa kovin, miten tuo oikeuttaa sinut kohtelemaan kaikkia muita loukkaavasti ja alentavasti.
[q]Mieli tekis sanoa sustakin pari asiaa ton äskeisen heittos perusteella mut jätänpä suosiolla väliin... *hmph*[/q] Tekisi mieli mutta et kohteliaisuudesta minua kohtaan tee sitä, ettei minulle vain tulisi paha mieli?
Heei minäkin haluan!
[q]SiSu:
mä haluun oikeesti v*ttuun täältä*dissaa**dissaa*
[/q]
Kukapa ei haluaisi? *täh*