SINKKULUUKKU
Mä olen nyt lähinnä siirtynyt suhteesta toiseen.. (pari vuoden suhdetta..) Joten nyt olen yrittänyt olla sinkkuna. Onhan se aika perseestä mutta on varmaan hyvä täs vaiheessa elämää (opiskelut alkoi, uusi kämppä, uusia kavereita..) hieman pysytelläkin yksin. Toki sitä kaipaa sitä toista lähelle.. Niin paljon...*uuh*
Mutta kyllä tämä varmaan tästä..
Niin ja ne oli sit vaan mun ajatuksia. Mitäpä minä mistään sen enempää tietäisin.. 20 vuoden varsin vähäisellä kokemuksella.*hymy*
Tarjouksia otetaan kyllä vastaan..*hali*
[q]kilobitti:
---
bubbelgum:
Tää tyttö se kuuluu kanssa niihin jotka ei näköjään pääse täältä pois ikinä
---
älä turhia stressaa, kyllä sullekkin vielä ottaja löytyy*joo*
[/q]
Jaa.. Mä alan kovasti epäilemään moista, tässä 2 vuotta sinkkuna oltua...
Mutta noh.. kai se sit joskus.. Viimestään sillon ku alkaa ite laskee riimaa alemmaks..
[q]eldrin:
joudun valitettavasti(?) sanoutumaan irti sinkkuluukun iloista.. kauan sitä kestikin.. *vilkuttaa* *punastuttaa* *sydän*
[/q]
Uiks! Onnea teille kahdelle Näyttää siltä, että mäkin olen täältä ajautumassa pois, vaikka tuossa joku aika sitten kovasti muuta vannoinkin
Sori hallu
[q]Lansetti:
Nyt löyty ovi ulos täältä... ei kyll ollu helppoo
[/q]
Jeeee! ... ei se ole helppoa, mutta onneksi mahdollista *vink**iloinen*
[q]merqus:
Uiks! Onnea teille kahdelle Näyttää siltä, että mäkin olen täältä ajautumassa pois, vaikka tuossa joku aika sitten kovasti muuta vannoinkin
Sori hallu
[/q]
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla
[q]Kooaliini:
Mä voin ruveta sun varomieheks.
[/q]
Mä tollasta karvasta huoli Voisin tehä susta kyllä jonkun butlerin tms muun orjan
[q]Kooaliini:
en mä ole kuule kovin karvainen. *vink**nauru*
[/q]
No ainakin sut pitää ensin kastroida
Hallu...mä pysyttelen täällä sun riemunas...*joo*
[q]idi:
---
andi--:
Joo eipä täältä minnekään pääse vaikka kuinka haluis..
---
ei se haluaminen riitä, pitää myös yrittää*hymy*
[/q]
Taidan olla vaan kaikista toivottomin tapaus
Joo eipä täältä minnekään pääse vaikka kuinka haluis..
[q]alphamagic:
Sinkkuna on sinänsä kivaa, just joo. Ihastun aina vääriin ihmisiin ja sit roikun jossain helvatan omassa haavemaailmassa... Jotain pitää olla mistä pitää kii... Ja oma pää siinä lähinnä vaan kärsii*iihhih* että joo, sangen tervettä. Missä on suloset pojjaat...?
[/q]
Kuulostaa tutulta.. Erittäin.. Varsinkin tuo vääriin ihmisiin ihastuminen.. Lukeekohan mulla otsassa että käyttäkää tätä hyväksi, tää on hölömö.. *täh*
[q]Lansetti:
Nyt löyty ovi ulos täältä... ei kyll ollu helppoo
[/q]
Pyörivät ovet sux
[q]-Santtu-:
---
alphamagic:
Sinkkuna on sinänsä kivaa, just joo. Ihastun aina vääriin ihmisiin ja sit roikun jossain helvatan omassa haavemaailmassa... Jotain pitää olla mistä pitää kii... Ja oma pää siinä lähinnä vaan kärsii*iihhih* että joo, sangen tervettä. Missä on suloset pojjaat...?
---
Kuulostaa tutulta.. Erittäin.. Varsinkin tuo vääriin ihmisiin ihastuminen.. Lukeekohan mulla otsassa että käyttäkää tätä hyväksi, tää on hölömö.. *täh*
[/q]Aivan... Ehkä sitä joskus oppii...
Jeh toivottavasti teillä menee kaikilla poikki juhannukseen mennessä
No ei kai, enhän mä nyt niin itsekäs ole *vink**pahis*
Perhana ei oo sinkkuus karsiutunu vieläkään näitten muutaman tunnin aikana kun oon istunu nolifettämässä koneen ääressä*ding**justjoo*
Tuleepa ihastuttua aina sellasiin jotka osoittautuu varatuiksi*igor*
Ja ne on verboten*eiei*
[q]wallu:
Tuleepa ihastuttua aina sellasiin jotka osoittautuu varatuiksi*igor*
[/q]
Täysin sama ongelma mulla! Siis ihan aina!! *eiei**poks*
[q]Taika:
---
kuu:
---
Sama juttu täälläkin.
---
Minä myös..*igor*
[/q]
No ehkä sitä joskus oppii. Tai sitten ei vaan ikinä. Ei ainakaan haluais tulla liian kylmäksi, ettei sit uskalla ihastua yhtään keneenkään Pakosti vaan alkaa miettimään että johtuuko se jotenki itsestä..
[q]-Santtu-:
[/q]
Sama juttu täälläkin.
Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta