SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Android:

Mulla ihan sama homma. Ja on harmittanut jo pitkään...*uuh*
[/q]

Varsinki näin joulun aikaan tuntuu erikoisen pahalta.. Ois niin kiva joskus saada käpertyä joulua viettämään oman kullan kainaloon.. *sydän*

[muokattu 18.12.2003 20:06]

_o> Paikalla! ...vieläkin

Katsottuani proofiilit en voi ymmärtää miten Sinzan, Fallen Angelin ja Pipanlaiset namiskuukkeli halilelut voivat olla vielä sinkkuja. Murrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

jee jee.. no kukapa täällä ei ois..

[q]hallucinogen:

Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta

[/q]

Siis *täh*

Tarkoittaako toi nyt jotain yksipuolista ihastumista...

Noniin ompas tännekkin tullut paljon tekstiä sen jälkeen kun olen tänne viimeksi kirjoitellut loppu kesästä.. mutta nyt on taas aika palata tänne takaisin ja aloittaa kaikki melkein alusta.. *nyyh**nyyh* no kai se elämä jälleen voittaa

[q]Lansetti:
Täällä ei voi olla tyytyväinen....
[/q]

Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*

[q]kilobitti:
---
Lansetti:

---

Pitemmällä tähtäimellä tarvis kyllä löytää joku, mut tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen sinkkuuteeni...Aikansa kutakin*joo*
[/q]

Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.*joo*

vielä täällä

[q]mikkihiiri:
---
hallucinogen:

Tähän väliin sanon ,että vaikka toinen on paperilla just perfect niin jos se toinen ihminen ei viel jalkoja alta niin ei siitä voi mitään tullakaan, itselläni on tästä kokemusta
---
Siis *täh*

[/q]

If I may be so bold... Hallu tarkoittanee, että homma ei toimi vaikka toinen kuinka täyttäisi ihannenaisen kriteerit, jos sitä jalkojen alta vientiä l. kansankielellä retkahtamista ei tapahdu.

[q]mikkihiiri:
Siis *täh*

[/q]

Tarkoitin sitä et vaikka toinen olisi kaikkea sitä mitä haluisit tyttöystävän olevan mutta jos ei heti ihastu niin ei sitä kyllä ihastu jälkeenpäinkään, ainakin näin minun kohdallani.

[q]Tizi:
---
cheat:
---
kilobitti:
---
Lansetti:

---

---

Ennemmin täällä hieman vähemmän tyytyväisenä kun jossain sekundasuhteessa... ikinä en vois seurustella vaan seurustelun tähden koska se on kivempaa kun sinkkuilu *sars*jotkut tekee niin, olen kuullut.Mä aion sitkistellä täällä just niin kauan että napsahtaa kunnolla, sitten iloisin mielin siirryn tuonne toiselle puolelle, whenever is that.*joo*

---

Mulla napsahti kunnolla, tuntui että kaikki menee hyvin, sitten se vaan tuli ja napsahti uudestaan.. ja kappas täällä ollaan taas.. ja voittaja fiilistä on nyt vaikea löytää.. Mut kyl se fiilis viel löytyy, jossei tänään niin sit joskus tulevaisuudessa...

”Yrittänyttä ei laiteta”
[/q]
Itse ihmettelen kun moni sinkku sanoo tyyliin \”Sit vasta alan seukkaa ku se mun unelmien prinssi tulee vastaan joka vie jalat alta samantien!\”. Kuinka moni teistä uskoo tähän jenkkisarjojen luomaan \”illuusioon\”? Varmasti tälläisiä tapauksia voi olla, mutta uskallan väittää että ne ovat kovin harvassa. Myös useasti kuullut kuinka se joku on vienyt jalat alta ensisilmäyksellä, mut sit pienen ajan yhessä oltuaan huomasikin kuinka erilaisia sitä oltiin...sitä suhdetta pystyy rakentamaan, myös hieman heikommista kuin \”unelmien prinssi\”-asetelmasta.

Taas täällä...

[q]MissyKiss:
Ja onnellinen?
[/q]
parempi näin ku se että ois sellanen tyttö jota ei rakasta..
vaikka vois toi toinenki luukku olla kyl ihan kiva jos joskus sellasen ihanan naisen löytää..*hmph*

Täällä ollaan vielä.. ja syvemmälle kuoppaan tunnun vaan joutuvani*eiei*

[q]kilobitti:
Njoo, ei tuota tarvi kärjistää noin pahasti*nihkeilyä*. Ainakin omalla kohdalla; pystyn karsimaan kättelyssä helposti 90% potentiaalisista prinsessoista pois, koska kemiat ei vaan kolahda. Tiedä sitten onko tämä merkki tarkkuudesta, nirsoudesta vai puhtaasta typeryydestä*nauru*
[/q]
Kenties merkki ihmisten erilaisuudesta (siinä voi olla niin tarkkuutta, nirsoutta kuin puhdasta typeryyttä).

hmmh...*justjoo*

[q][Nuclear]:
Itse ihmettelen kun moni sinkku sanoo tyyliin ”Sit vasta alan seukkaa ku se mun unelmien prinssi tulee vastaan joka vie jalat alta samantien!”. Kuinka moni teistä uskoo tähän [/q]

Njoo, ei tuota tarvi kärjistää noin pahasti*nihkeilyä*. Ainakin omalla kohdalla; pystyn karsimaan kättelyssä helposti 90% potentiaalisista prinsessoista pois, koska kemiat ei vaan kolahda. Tiedä sitten onko tämä merkki tarkkuudesta, nirsoudesta vai puhtaasta typeryydestä*nauru*

Onhan niitä vaikka kuinka monta tapaa tavata se oikea. Joskus tietää heti ensi kättelyssä että just hän on se oikea ilman että tarvitsee edes sanoa sanaakaan mutta joskus siihen menee hirveesti aikaa ennen kuin tunteet lyö pesarilla päähän ja yhtäkkiä huomaa että toi ihminen jonka olen tuntenut vaikka kuinka kauan on se oikea. ”Different strokes for different folks.”

Lähinnä tarkotin tämän asian just niinkun Hallu sen ymmärsi, eli jos ei alussa heti kolahda kunnolla, en mä ainakaan pysty kehittelee mitään elämää suurempia tunteita myöhemminkään, siksi mä ehkä olen sinkku jatkuvasti. Mun mielestä ei kannata tehdä kompromisseja tässä asiassa, miks ihmeessä seukata jos ei oo kunnolla lovessa?*ding*
varmaan se unelmien prinssi tai prinsessa muuttuu ärsyttäväksi jossain vaiheessa, mutta hei, eikös tämä ole se syy miksi me ollaan täällä..?*uuh*

O