SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Dragonfly:

ihan selvästi miehet.. varokaa! sinkkupimut on tutkalla
[/q]

Lupaatte vain meille säälittäville..

[q]Dragonfly:
---
Darianna^:
---
Dragonfly:
tääl on miehii mut mullei oo ketään? aika reiluu eikä mullekaan! *ding**dissaa*

---

meijän pitää selvästikin tehdä asialle jotain, karkausvuosikin tulossa

---

ihan selvästi miehet.. varokaa! sinkkupimut on tutkalla
[/q]

Catch me if you can!*pahis*

no höh. no mä lupaan sitten että mä lähden treffeille sen kanssa joka kysyy ekana katotaan vaan tuleeko yhtään mitään

[q]Dragonfly:
no höh. no mä lupaan sitten että mä lähden treffeille sen kanssa joka kysyy ekana katotaan vaan tuleeko yhtään mitään
[/q]

Passaa.. mites ois huomenna?

[muokattu 12.12.2003 18:16]

huomenna on vähän vaikeeta ku joutuu treffaamaan muitakin, muuten ihan hyvä piiiiperi

jooh, mäki voisin harkita tota treffeillä juoksemista
mä oon liian hyvällä tuulella taas.. kuunnellu systerin takia viimisen tunnin kapasiteettiyksikköä ja avril lavignee *heiii**justjoo*

Ei tässä ketään eikä mitään ehdi seurustelee tai edes tapailee kun pitää opiskeluja hoitaa... no kaipa se on parempi näin ei ainakaa joudu mihinkää pahoille teille :)

mä vasta oon alkamassa juosta noita bileitä.. karsitaan sitten muusta sosiaaliseta baarihömpötyksestä mut on tää kyl sen arvosta..*iloinen*

[q]Elwira:
En kuulukkaaan tänne Aloitamme suhteen uudelta pohjalta ja en halua luovuttaa parasta miestä jollekkin toiselle vaan koitan olla kiltti ja käyttäytyä hyvin jotta tämä kestää... Eli onnellisesti olen seukkausluukussa taas *hali**hymy**iihhih*
[/q]

onnea ja kestävyyttä *sydän*

tolla ulkonäöllä ei pitäisi ollla ongelmia...

Elwira, onnea ja kestävyyttä
--
ehkä mäkin joskus pääsen kunnon seurustelun makuun.. ehkä olis korkea aika jo mut ehkä mä haaveilen taas vaan

Jaa, olishan se aika mukavaa jos olis oma halinalle tyttö jolle vois laittaa hyvää ruokaa ja jonka kanssa vois ryömiä peiton alle lämpimään näin joulun alla. Nyt on kyllä niin masentava ilma toimiston ikkunan ulkopuolella.*nyyh*

ei tommonen peli vetele et ne jotka lahtee taalta tulee niin pian takaisin*uuh*... no ainaki me sinkut ei ola enaa vahemminsto*iihhih*...*hahjust*...*uuh*mika ei taid aolla pehemmin kiva(?) juttu... no ens vuonna taytyypi yrittaa enemman aj hartaammin sitten*hih*

[muokattu 26.12.2003 14:01]

[q]Kooaliini:
---
hallucinogen:
Mikä teitä mun varanaisia oikeen vaivaa, ettekö te perskule voi pysyä juhannukseen asti vapaalla jalalla

---

Mä voin ruveta sun varomieheks.
[/q]

http://www.varamiespalvelu.fi

[q]Dj Jaques:
Murrr. Sinza Omasta mielestä olen todella ihana.*nauru*
[/q]
no hyvä että yks ihana löytyy..

Onhan niitä kavereita vaikka kuinka paljon. Mutta horisontaali mambon harrastajia niistä mulle ei löydy. Finding fuck buddies is easier said then done for some people!*nauru*

[q]trolli:
voiko täältä ilmoittautua pois jos ei ole ilmoittautunut sisäänkään?*nauru*
saattaas olla ajankohtaista.. ehkä*hih*
[/q]
onnea
--
mä päivystän täällä edelleen kunhan pääsisi testaamaan mun kielikorua n.viikon päästä

[q]trolli:
voiko täältä ilmoittautua pois jos ei ole ilmoittautunut sisäänkään?*nauru*
saattaas olla ajankohtaista.. ehkä*hih*
[/q]

Hihiii... onneaa.

[q]Darianna^:
kuin myös.. mutta kohta alkaa pelottaa ettei osais elääkään parisuhteessa.. ja kuitenkin kaipaa jotain halipusrutistettavaa höpsöähassua...aarhg
[/q]

Come on? Sullakin on ikää jopa 18. Tossa iässä olin itse tapaillut paria mimmiä muutaman viikon mittaiset pätkät ja en sen kummempaa. Jotenkin kummeksun jo alle parikymppisten kimitystä ”iki-sinkkuudesta” varsinkin kun suurin osa sen ikäisistä ei eittämättä ole missään määrin valmiita parisuhteen kriteerit täyttävään seukkailuun.

[q]MissyKiss:
---
misjah:
vielä täällä

---

Ja onnellinen?
[/q]

Voiko kukaan olla?*eiei*

O