SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Lene:
---
Enkeli:
siis jos ei heilaa helluntaina ni ei koko vuonna, sitäkö tarkoiti??

---

Jos ei heilaa helluntaina niin juhannuksena jo jonossa.
[/q]

LOL*hahjust*
tokkopa tuokaan totta...*juonittel*

[q]aerasi:
sana yksin on todella perseestä... ja yksin olokin on aika perseestä.. mut vielä elossa ollaan!
[/q]

joo vähän sama juttu
elossa...*sydän*

Täälon tämmönen luukku. Tänne mäkin siis kuulun. Viis kuukautta jo=) ..ja nyt riitti sinkkusekoilusekstailuhäröily. Tein just selibaattipäätöksen.

[q]cheat:
Voi hemmetti menin poistamaan semmosen kierto meilin minkä ignoraaminen aiheuttaa kymmenen vuoden mieshuolet...prkl pitäiskö mennä rikkoo vielä pari peiliä niin k aikki olis pop...kyl paljon voi olla kiinni meilistä...
[/q]

mulle on sadellut kanssa tuollaisia forwardeja tässä pitkin vuotta. tosin naishuolia aiheuttavia. nooh, oon poistanut ne aina suoraan lukematta edes niitä. se on sitten yksi teoria jälleen lisää sille, että miksi tällä puolella luukkua yhä postaillaan

en oo ikinä muuten käyttänyt poppareita ja kaljaa länkytyksen ja käden yhteydessä, mut totahan vois sit kokeilla

[muokattu 13.4.2004 18:20]

Jeps. Ilmoittaudun tänne sit takasin

[q]cheat:
mites taas tuntuu siltä että tämä laatikko toistaa itseään tasaisin väliajoin...
Aina tulee joku joka kokee olevansa jonkinlaisessa asemassa neuvomaan muita siinä miten sen miehen tai naisen löytää ja kuinka ei vaan pidä odotella sitä unelmien puoliskoa ja lisäten loppuun tietenkin että sinkut ei oikeesti haluakaan sitoutua...tähän ei muuta sanomista ole kuin so?
[/q]

eiks tan pointti oo saada jotain vinkkeja?
vai siis vaan surkutella itsesaalissa sita miten perseesta on olla sinkku ja tehda kaikille varmasti selvaksi miten helppo ja saalittava tapaus on =)

[muokattu 14.4.2004 17:57]

[q]Dima:
---
Miten helvetissä? Siis puhuminen on ainakin aivan turhaa, ei siel kuule mitään ja ele-kieli on vakaasti harhaan johtava..
[/q]

Ei siihen mitään sen kummempaa tarvittu ku hymy ja pari silmäilyä tähän namupalaan...*vink*

joo. toivotontahan se on jos fresian tyyliin surkuttelee. se pitää vaan osata jatkaa matkaa jos jossain siwan makaronihyllyillä näkee jonkun parin pitävän toisistaan kiinni tagliatelleja valikoiden Itse totesin juuri kyseisen tapahtuman tossa äsken ja kylläpä iski ahdistusta.

Noh, voin julistaa, että aloitin eilen onnellisen seukkaussuhteen auringon, kärpäsien ja pikkuruisten hämyhäkkien kanssa. se on vaan tuo Arska-poika kovin valikoivalla päällä että milloin sitä näkee ja milloin ei..noh, ainakin eilen sai viettää ihanan kolmetuntisen paisteessa ka kärpseitä ja hmäiksiä digikuvaillen. täytyy toivoa että suhde kestää etten hajoa tähän fyysiseen ja henkiseen tyhjyyteen *ding*. noista syistä en kuitenkaan hyppää toiseen luukkuun, kun se arska on ehkä turhan absurdi käsite.

joo halia kaikille , tänään paistaa aurinko ja linnut lurittelevat iloiseen sävyn, vaikka tässä ei oman pääkopan sisälle hirveästi lemmenlurituksia satelekaan

eli keväitä kaikille sinkuille ja seukkuluukun kriitikoiville kyyhkyläisille *sydän*

[q]blaine:
---
Lene:

Mä oon maalta kotoisin. *blush**iihhih* Eikä mene yhtään sen paremmin. Ei silloin, ei nyt. All hope is lost.
---
Hih, oon huomannu et maalta olevat tytöt on normaalia mukavempia :P ainakin tähän asti mitä oon tavannu ni on ollu :)
[/q]

Jokseenkin samaa mieltä. Lande-tytsyillä, kun näyttää olevan enemmän tota itsevarmuutta... Stadin naiset kävelee nokat pystyssä, vaikka moiseen ei ole mitään syytä

edit> pienta yleistysta ei kannata ottaa itseensa

[muokattu 23.4.2004 00:25]

[q]Lene:
Missäs kaikki Helsingin hyvännäköiset kundit on, kun näkee niin harvoin? Is that it? Oi voi.
[/q]

Ne ovat kotona kultiensa luona

[q]styrOX:
---
mc emilia:
täällä oli viimeksikin kivaa, joten taidan palata tänne!
ja uutena mottona, miehet on pepusta..siksi teenkin oman!

---

puusta vai?*nauru* mä kans oo ajatellu tehä oman naisen
[/q]

mulla on kanssa semmonen puhallettava akkeli mutta eihän se perhana puhu sanaakaan eikä se osaa tiskata.

Oon ollut reilut vuoden sinkkuna.
Rupee jo vituttamaan...

aika valmistautunu tahan :((

Todellakin sinkku! Taas se huomattiin että naisiin ei voi luottaa.
Tosin ei voi yleistääkkään, löysin vaan lumpuimman mitä koko helsingissä
voi mahdollisesti olla. No se on taakse jäänyttä elämää ja uutta suoleen ku vanha kuolee :)

[q]mikkihiiri:
---
bLobo:

Tein just selibaattipäätöksen.
---

Hullu! Viet kaiken ilon sinkkuilusta ja jätät kaiken kehnon kuten yksinäisyyden ja ahdistuneisuuden..
[/q]

Nojoo.. se päätös kesti 24 tuntia. Mut hei, eihän se ookaa mikään aikaan sidottu juttu;)

Ilmottaudun sitten täysipainoiseksi sinkkuluukun käyttäjäksi.
En perkele lähde täältä minnekkään!

[q]Lene:
Oi, on se ihana fiilis, kun ei miehet voisi vähempää kiinnostaa. Jee. Mutta kauankohan tätä ihanuutta kestää?
[/q]

tuon illan?

[muokattu 4.5.2004 07:38]

tein mielenkiintosen havainnon omasta toiminnastani. Hengailin kaverini kanssa baarissa ja ohi meni sellanen ihan kivan näkönen poju joka sit hymyili mulle. Kohteliaisuudesta tai ihmisen automaattisesta reaktiosta sit hymyilin takas. Kaveri huomas tämän ja alko hehkuttaa et nyt kyllä meet sen perään. Siinä vaihees mä aloin pistää kapuloita rattaisiin et joo mä taidan jättää väliin. Ennen olisin suoraa syöksyny tän namupalan juttusille, mut nyt vaan tyydyin toteamaan et onhan se kiva. Pistää vaan miettimään et onks kyse laiskuudessa vai kenties alitajuntaista pelkoo siittä että tulis torjutuksi tai et jossain vaiheessa kuitenki loukkais vaan itseään. Pitäskö alkaa huolestumaan, kenties ilmottaa hesarissa et haetaan peräkammaria vanahallepiialle...?? Argh, pää räjähtää koska ihan aikuisten oikeesti mä haluisin kaikkee vaaleenpunasta hempeilyy, mut sit kuitenki esitän jääprinsessa...*ding*

O