SINKKULUUKKU
voisko täältä ostaa sohvan yhdelle? meinaan täällä todellakin alkaa viihtyä. tai no viihtyä ja viihtyä mutta parempi olla yhdessä yksin
ja mitä tohon kevääseen tulee niin mitä pidemmälle mennään niin sitä enemmän tekee mieli kyllä jotain proper-suhdetta
mutta toisaalta taas 3½ yksinelon jälkeen vois olla pikkusen hukassa miten päin sitä pitäis sitten olla
no huh tulipa säälittävää tekstiä
[muokattu 18.3.2004 22:01]
tämä sika lopettaa tänään sinkkuilun
tänään siitä tehdään virallista *sydän*
oceania, here We come!!
[q]Jone:
---
Anteeksi että myötätunnon sijaan nauran, mutta tuollaiset kitkeriksi neitsyiksi heittäytyvät teini-ikäiset naisenalut ovat aina yhtä tragikoomisia miehet ovat kaikki täysiä paskoja, koska yksi heistä minut hylkäsi-kokemuksineen. Olen itsekin saanut melko läheisesti tuta sellaisen naisen vihan, joka on asettautunut koko miessukukuntaa vastaan tasan niin paskalla perusteella että yhden meistä kanssa on mennyt suhde poikki vuonna kilpi ja miekka.
...ja sitten naiset heittelevät meille miehille kasvakaa aikuisiksi-letkauksia? :DDD
[muokattu 22.3.2004 09:38]
[/q]
Joo ei se mitään, en mä tänne kirjottanukkaan sitä varten että sulta heruis myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...
[q]Avernian:
http://ircquotes.bittivuoto.net/?16836
[/q]
pah.
tää o parempi
<Beeth> Girls are like internet domain names, the ones I like are already taken.
<honx> well, you can stil get one from a strange country :-P
-- http://www.bash.org/?369
[muokattu 2.4.2004 16:00]
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti...*nyyh* Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*
\ Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään \
[q]Jone:
---
19 ja synttärit elokuussa, joten kyllä vielä puolisen vuotta sua voi kutsua ihan turvallisesti teiniksi.
Muutenkin asenteeni johtuu lähinnä siitä, että tohon ikään mennessä tuskin olet kauhean roppakaupalla ehtinyt kehittämään itsellesi kokemuksia aikuisista parisuhteista. On lähinnä surkuhupaisaa vetää tota miehet on paskoja-virttä kun kokemuspohja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyvinkin rajallinen.
Ihmiset on muuten yksilöitä, miehet myös. Pääset ehkä pidemmälle kun lakkaat pitämästä meitä laumana.
[/q]
Onko puol vuotta sun mielestä merkittävä aika kun puhutaan henkisestä kypsyydessä, elikkä tässä tapauksessa teini-iän ja aikuisuuden rajamaastosta...? Ja aika ihmeellistä sekin et sä lähet noin jyrkästi sanomaan et mitä mulla on oikeus tuntea...vieläpä sen perusteella että nyt satun olemaan 19 vuotta...
[q]Nancy:
Mulla on ollu todella paljon huonoja kokemuksia miehistä ja sen ansiosta en luota niihin niin hirveen paljon. No tapasin täs yhden miehen ja aattelin et ehkä nyt vois muakin onnistaa, mut olis vaan pitänny uskoo itteensä ja olla luottamatta, sillä viikonloppuna kaikki unelmat särky...Ja sattuu taas niin vitusti...*nyyh* Vastasuudessa nauran kaikille seurustelu- ehdotuksille....*hahjust*
” Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään ”
[/q]
hah. mulle on kaynyt noin lukemattomia kertoja. turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta *plur**plur**plur**plur* ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen
[q]yana:
---
Nancy:
Miksi vuodattaa kyyneliä sellaisen asian takia mikä saa sinut itkemään
---
hah. mulle on kaynyt noin lukemattomia kertoja. turpaan tullut monta kertaa eika niin hirveen vahankaan. mutta silti se on ollut pieni hinta siita kaikesta upeasta *plur**plur**plur**plur* ajasta jota ei ole missannut siksi etta ekalla kerralla olisi katkeroitunut ja lakannut uskomasta tulevaisuuteen
[/q]
hah-aa, en epaile yhtaan, ei siis mikaan ihme.
btw. tikulla silmaan, joka vanhoja *plur*-judanssej muistelee!
tää tais lähtee menee... paiipaiii...
Joo. Uskon että tää menee pikkuhiljaa ohi, nyt vaan sattuu niin hemmetisti.
Ja ärsyttää aloittaa kaikki alusta esim. kämpän etsiminen, muutto, etc..
Toisaalta onhan maailmassa kolme miljardia naista, eiköhän niistä soulmate löydy!
[muokattu 23.3.2004 20:28]
[q]Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne?
[/q]
Samanlainen musiikkimaku on ERITTÄIN tärkeää, ja mitä tuohon jälkimmäiseen kysymykseen tulee, niin samaan hengenvetoon voikin todeta että siksihän täällä sinkkausluukussa yhä ollaankin *piis**sydän*
Ja nyt liittyy Leszkin tänne boksiin!
Saa lähestyä!
on tää vaan niin perseestä kattella taitoluistelijoiden perseitä ja märehtiä omaa mahdottomuuttaan . puh. ja joo-o, kesäaikaan vaihdettiin ja kissakuumekin vain nousee. kai se on sitten lemmikkieläinkauppaan suunnattava.
todellakin täällä....
kaikki jätkät jota tätä lukee / jotka tähän kirjottelee..
ottakaapa rennompi asenne ja kasvattakaa lettii, sillä tavalla sitä jussipussia (lue englanniksi(juicy pussy)) irtoaa ja muutenkin elämä luistaa.
naiset tuntuu kiusaavan liikaakin*nauru*
näkemiin!! *possu*/
kivaa oli täälläkin, mutta seukkausluukku on mun juttu tällä hetkellä
[q]conaysto:
mitenkäs se sananlasku menikään et jos ei hellua...... niin ei sitten koko vuonna.. äh kun en muista sitä tarkkaan mutta se päivä on varmaan sit mennyt taas jo tälle vuodelle
[/q]
siis jos ei heilaa helluntaina ni ei koko vuonna, sitäkö tarkoiti??
mua ei kyll haittaa olla täällä, ei sit pätkääkään... (1,5kk sinkkuna- 3v suhe takana)
tai ei ainakaan vielä ja mistä sitä tietää kuka laittaa sukat pyörii...*hih*
hmmm... tänne oon kovaa tahtia palaamassa.. Eipä tiedä kuinka kauan viihdyn.. *täh*
Tottakai hallmarkeissa oli silmänruokaa ku me oltii siel*pahis* Ja tottakai me tullaan pääsiäihallmarkkeihinki*joo*
[q]T-rex-orava:
Helsingistä ainakaan ei löydy ihmistä, jonka kanssa jutellessa ajattelisi, että vau, saisipa jatkaa juttelemista pidempäänkin. [/q]
ootsa jotenkin epasosiaalinen esim??