SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Tuosta asumisjutusta. Asuin koko opiskeluajan vanhempieni luona ja siinä oli varmaan yksi syy minkä takia sain opinnot suoritettua nopeasti loppuun. Isäni kuitenkin oli jämpti ja pisti usein käymään kaupassa, hoitamaan pyykit ja muutenkin huolehtimaan omista tavaroista joten hän opetti itsenäistymään. Toista maata oli äitini joka olisi varmaankin antanut minun asua kotona vaikka kuolemaani saakka
Hyvä puoli tuossa oli että sain opinnot nopeasti loppuun ja kun valmistuin, ostin asunnon saman tien ettei tarvinnut sijoituksiin ja säästöihin pengota jo opiskeluvaiheessa.
Nyt olen tyytyväinen asunnon omistaja ja opinnot takana
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona

[q][Nuclear]:
---
BTB:
Hyvä puoli tuossa oli että sain opinnot nopeasti loppuun ja kun valmistuin, ostin asunnon saman tien ettei tarvinnut sijoituksiin ja säästöihin pengota jo opiskeluvaiheessa.
Nyt olen tyytyväinen asunnon omistaja ja opinnot takana
Eikä se kauheasti vaikuta seurusteluun, asuuko toinen kotona vaiko molemmat. Seksin suhteen kyllä jos molemmat asuvat kotona
---

IMO hyvä järjestys, koska jos asut kotona, niin ei tarvitse stressata noista rahahuolista ja opinnot sujuvat jouhevasti. Kyl senkin jälkeen vielä kerkeää panna siellä keittiön pöydällä mielin määrin tai keittää teevettä alasti keittiössä.

edit: kielioppia täytyis harjoitella enemmän...

[muokattu 26.1.2004 20:37]
[/q]

Ainoa huono puoli siinä että kotona asusti niin ei viitsinyt pyytää tyttöystäviä käymään luonaan yöksi jne mutta onneksi heillä oli omat asunnot joten tuli viihdyttyä niiden luona jonkin verran.
Ja se on outoa että monet naiset kokevat sen turn offina jos asuu vielä kotona. Eivät koskaan osaa katsoa sitä käytännöllistä puolta tuossa asiassa kuin vasta sitten kun näen heidät vielä koulun penkillä tuskailemassa kun itse vedän jo täyttä liksaa ja omistan itse majani

Ihastuin omaan kaljuun ja karvaiseen (jotka molemmat olivat ominaisuuksia, joita tätä ennen jokseenkin karsastin) mieheen lähinnä hänen erinomaisten älyllisten lahjojensa ansiosta. Eikä siinä ollut kyse akateemisuuden sopimisesta elämäni käsikirjaan :]

(Toisaalta fiksut ihmiset usein esim. pukeutuu tyylikkäästi, mikä teki myös tästä kyseisestä tapauksesta ulkoisesti viehättävän)

[q]Kasari Epärytmi:
Voi herranjumala sentään naiset! Tää on taas niin tätä sulkeutunutta suomalaista meinikiä! Ei ihmisiä tarvitse aina yrittää iskeä/etsiä kuudenpromillen humalassa ravintolasta! Jos itsetuntoa piisaa niin IHAN MISTÄ VAAN! Vaikka lähijunasta tai liikennevaloista...keskellä kirkasta päivää.
[/q]

Eli hyvällä itsetunnolla varustettu henkilö ei edes ajattele sitä mahdollisuutta, että saattaisi tehdä itsestään täyden aasin?

Kuulostaa itseasiassa aika hyvältä idealta. Itse pohdin taas tekeväni itsestäni täyden aasin vastaavissa tilanteissa (rivien väli), vaikka ajatus arkipäiväisestä kohtaamisesta jonkun jumalattaren - vaikka olenkin ateisti - kanssa kuulostaakin aika romanttiselta - kaikessa arkipäiväisyydessään :)

[muokattu 5.2.2004 22:46]

[q]Lansetti:
Kuvitteleppa tilanne jossa sinä nuorempana olet se kokeneempi
(jospa vain ajassa taaksepäin kulkeminen olisi mahdollista *sars*)
[/q]

kuinks vanha?

sinkkunasinkkuna jeejee!!!eieiei...ei jaxa enää olla sinkkuna*eiei*

[q]Bio:
kolmen vuoden jälkeen vaihdan tähän osastoon.. toivottavasti en pitkäks aikaa

[muokattu 1.3.2004 16:37]
[/q]

mäkin tähän osastoon, kolmen vuoden jälkeen ja luultavimmin viihdyn täällä joknin aikaa. myös tunnevaimmainen...

Nauratteko koskaan itsellenne?

Mä teen sitä jatkuvasti, sekä itselleni, että teille :D

[q]shine:
mut jätettii eilen*jiihaa*
[/q]

Aiiiiiiiiika erikoinen reaktio suhteen loppumiseen toi .......... *ding**vink*

Noh, luullakseni tarvit kuitenkin

Kylä se siitä. Tervetuloa luukkuumme monikuloiseen

[muokattu 27.3.2004 13:28]

Itse diggaan niin paljon kaikesta musasta, siis jos se on konetta, että mulle on tärkeätä että toinen osapuoli tykkää kanssa koneesta. Tosin jos toinen tykkää trancesta ja toinen haussista, niin kyllä siittäkin tappelu aikanaan tulee. nim.kokemuksen syvä rintaääni.

Minäkin ilmottaudun sinkuksi. Oikeastaan oon sitä ollu enemmän tai vähemmän jo kolmisen vuotta...Hetki sitten etsin oikein toden teolla vakaata parisuhdetta, mut sain niskaanin vaan paskaa. Nyt ei vois vähempää kiinnostaa seurustelu. Sinkun elämä sopii mulle. Saa tehdä tuhmuuksia niin paljonku haluaa, eikä ole tilivelvollinen kellekkään...*vink*

[q]Enkeli:
Nyt alkaa elämä pikkusen helpottaa, ei tää sinkkuna oleminen vissiin oo kuitenkaan niin kamalaa
[/q]

On vaikee erota jostain rakkaasta henkilöstä...*lohduttel* mut usko mua, sinkkuna on ihan kivaa...*joo*

Hehee! Yksi tunnevammainen sinkku ilmoittautuu ! Eikä oo kiire sitten mihinkään! Kaikista mukavinta jo perinteeksi muodostunutta pahetta on katsoa pyhäaamuna aikuisviihdettä ja naatiskella. Näin ollaan tehty jo kolme vuotta, että oikeastaan nuo bang bus-neitosetkin on kyllä kaikki jo aika vakiomuijia! eipä tarvi sotkeutua mihinkään oikeisiin ihmissuhdekiemuroihin irl !?

Niin ja onhan meillä myöskin Kauniit ja Rohkeat sekä Emmerdale - vauhtia ja vaarallisia tilanteita jo liiankin kanssa

tota ^^^ se puutostila näköjään saa aikaan, kärttyisyyttä

Muutin just (taas) omaan kämppään, fiilikset ihan huipussa! Wuhuuu wäzäää (niinku yks mun kaveri sanoo AINA)! Miinuspuolena se, että kakaroita ihan he-le-ve-tisti.. Ei niissä mitään vikaa oo, kunhan niitä on rajoitettu määrä, ne nukkuu tai on muualla . Yks aika force meijör haittapuoli: Kämppä on ihan perseessä (eli Atalassa). Siis verrattuna siihen että oon koko ikäni asunu keskustan keskustan keskustassa. Mut toisaalta kesällä (ja miksei talvellakin) on aika kurkoo ku on luonto ihan vieressä, ja kyllähän sitä aina voi keskustaaknkin tulla hilluun. Että turhaan valitan.
Kaikki halukkaat hyvännäköset tytöt ottakaa yhteyttä jos haluutte tulla tupareihin

Ps. yks onkelma, auttakaa:
Mun ykskään kaveri ei kuuntele samaa musaa kun mää (eli hc, trancecore, freeform, gabber, hardnrg, hardtrance, ebm, industrial, muutkin genret menee), eil tanssimusaa ylipäätänsä. Yks kuuntelee pelkkää olskool suamirokkii, yks kuuntelee rob zombiee, loput kuuntelee kissäfämmää tai enerjiä..
Mitä mä teen?*uuh*
NP:Velvet acid christ: there is no god

Nyt alkaa elämä pikkusen helpottaa, ei tää sinkkuna oleminen vissiin oo kuitenkaan niin kamalaa

[q]Nemes:
---
Piiuzki:
---
Sade*:
Vähän sellanen kutina et haluis pois täältä! *sydän* Mut katellaan nyt mitä tapahtuu!

---

Kyl minäki haluisin pois täältä mutku

---

no ette oo ainuita..
[/q]

Mulla ei oo vaan sellanen kutina vaan musta tuntuu et meikä taitaa olla ihastunu. *sydän* Kramppaa ihan masusta ku kuulee sen pojan äänen! *sydän* Eikä tunne taida olla ihan ykspuolista.

[q]Lene:
Moni entisistä koulukavereista on näköjään ehtiny jo naimisiin ja pykänny lapsia, kun itsellä ei ole ehtinyt olla edes kunnollista suhdetta. Ei tässä hätiä mitiä. Career first. *ikisinkku*

[muokattu 17.4.2004 16:31]
[/q]

Lucky bastard! ;)

[q]fallen angel:
Nooooh, nyt on tää neiti taas runnottu maan tasalle, enhän mä oikeestaan täältä ees poistunu, mutta vitusti koskee ja... ..kaikki on vaan paska tällä hetkellä.. Musta tulee entistä kylmempi ja julmempi.. Ja voi että kun on kivaa.(sarkasmia) *nyyh**nyyh*

Meen hajoilemaan nyt vähän lisää. Katellaan.
[/q]

Ikävä kuulla. toivottavasti kuitenkin jakselet siellä ja kyllä sellainen oikea ihana ihminen löytyy jossain vaiheessa.

Viekää mut kotiiiiiin!!!!!

O