SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Galrav:
Meikä kyl ei täältä lähe!
Kuka hullu nyt mua kestäis?
....

oikei sori *sydän*ORFEUS*sydän*
[/q]
*joo**hali*

Mä siirryn täältä pois...

[q]TwisteD:
sinkkuna on kyl itse asiassa todella mukava olla...
[/q]

No woman, no cry..

Selvä se sitten on.

MoiMoi , lähden täältä poies :))))))))))))))))))))))))))

Tässä saattaa käydä vielä huonosti... Ellei oo käyny jo.

[q]Keeerin:
Mä taidan vaihtaa noi bileet tavis baareihin ja känniääliöihin..Perkules..On se nyt kumma, kun ei löydä bilekansasta itselleen paria..On ihan eunukkia kansaa ku kaikkia tuntuu vaan kiinnostavan musa ja tanssiminen..*justjoo*
[/q]

Tämä taitaa olla siinä kirjoittamattomissa biletyksen säännöissäkin mainittuna ”bileissä/reiveissä pokaaminen - major no-no!!” (kuka lienee nekin keksinyt)

Jostain ihmeestä se on kuitenkin alitajuntaan iskostunut ettei bileissä vaan ole soveliasta mennä pokaamaan hyvännäköistä tyttöstä, vaikka mikä olisi..

Siinä on hyvin iso mahdollisuus saada ko. kohteen silmissä tyhmän taviksen leima keskelle otsaa, joka ei tajua biletyksen ns. ”etiikasta” yhtään mitään ja jolle kaikki nauraa päin näköä.. Onko se sitten kaikki kiinni siitä että halutaan vaan olla niin ”Cool” ja pousaillaan ihan härnäämisen vuoksi? Kaikkihan haluavat kuitenkin loppupeleissä antaa itsestään ulospäin parhaan mahdollisen kuvan itsestään..

Aasinsillan kautta päästäänkin pintaliitokulttuuriin, jossa on yksinkertaisesti jotain pahasti vialla, mutta on kuitenkin pesiytynyt osaksi biletystä.. Missä vaiheessa on tultu siihen tilanteeseen, jossa vain ulkonäölliset seikat ovat mukamas niin perkeleen tärkeitä?

Kertakäyttöisyys, heti kaikki mulle nyt just ja heti-mentaliteetti sekä tietynlainen tunteiden kokema inflaatio ovat muutenkin leimautuneet nykyisen kulutusyhteiskunnan tuntomerkeiksi.

Joskus tulee mietittyä tätäkin threadia lukiessa, että miksi ihmeessä ihmiset yleensä haluavat pokata pelkästään niitä sitoutumispelkoisia pelimiehiä/naisia, joille on sitä ulkonäköä annettu saavitolkulla, mutta luonteeseen viritelty ne paskimmat mokat mitä vois kuvitella.. sitten kun huomataan se todellinen luonne sen kiilloitetun kromipinnan alla, itketään sen toisen paskamaisuutta ja vannotaan kautta kivien ja kantojen että ollaan yksin hautaan asti.. Kuitenkin oravanpyörä pyörii ympyrää ja ollaan taas siinä tilanteessa missä ennenkin.

Eeh.. kuitenkin bileissä on juuri niitä ihmisiä, joilla on ainakin osaksi samanlaisia intressejä kuin itsellä joten yhdistäviä tekijöitä on enemmän kuin esim. jostain random-räkälästä poimitulla känniääliöllä...

Suo siellä, vetelä täällä..

Oeh.. tulipas sitä Olavi Tajunnanvirtaa taas suollettua
Sekavaa, rönsyilevää ja aivan omia mielipiteitä sisältävää kamaa.. saa olla ihan vapaasti erimieltä asioista mut mut... niih

Loggaan taas vaihteeksi tänne....

Mä yleensä ajattelen, että poikaystävä olis kiva sillon, kun on ongelmia muuton kanssa (kuten nyt) tai kun pitäis olla joku mukana jossakin. Vajaan puolen vuoden ajan oon pari kertaa kuussa katsellut mun parasta kaveria ja sen jätkäkaveria ja tajunnut, että se jätkä vois olla välillä kiva ihan muutenkin vaan... tänään näin, huomenna ehkä taas toisin päin

Hep _o/

[q]toshbi:
operaatio K.A.P.U on alkanut

[/q]
joo,tätä operaatiota kannatta varoa*nauru*
mutta pitäähän sitä tyttöjen keksiä jotain,kun ei muuta näytä keksivän*joo*

[q]Mikki:
---
Displacer:
Vaikka onkin kuinka herrasmies niin kyllä sitä aina välillä voi naisille jotain ehdotellakin niin alkaa ehkä jotain tapahtumaankin. <<neuvo jota en tosin itse osaa oikein noudattaa

---

...ja tässä vaiheessa kuvioon astuu... *fanfaari* UJOUS
[/q]

jep mäkin olen luonteeltani melko hiljainen ja ujo niin välillä toi on vähän probleema. Varsinkin silloin kun se vastapuolikin on ujo niin se tulee mullakin oikein pintaan ja mitään ei tapahdu vaikka molemmin puolista vetovoimaa olisikin havaittavissa

hmm ehkä tässä on osittainen vastaus miksi naiset tykkää rentuista (?). useimmat mun tuntemani rentut (*possu**nauru*) ei todellakaan ole ujoja ja sit niittenkaa on naisien helpompi edetä *mietiskelee*

[q]Texx:
---
Dives:

vähän vaikeeta löytää älyllistä seuraa..

---

Miksköhän ihmeessä
[/q]

BURN! :D

Hassua miten asioihin tottuu, sitä tuppaa suurimman osan ajasta unohtamaan ihan täysin olevansa vapailla markkinoilla. Osaiskohan sitä enää seurustellakkaan?
Tarttis varmaan tehrä jotakin Nääh, vitut, girls are fucking evil

Why do I never seem to learn?
That love is wrong and girls are fucking evil.
I guess I'll never figure out
What womankind is all about.

The Ataris - The Last Song I Will Ever Write About A Girl

(huomatkaa kaikki mukavälinpitämätön asenne, oikeesti tää on ihan silkkaa heruttelua *nauru*)

[muokattu 11.8.2004 23:58]

Löytyyks täält seksyjä yli 18v sinkkutytyjä kovaan menoon Lahdesta tai Lappeenrannasta..?*jiihaa*

[q]blade:

Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse \"osaan minä sen oven itsekin avata\" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*

[/q]
mulle kiitos tänne yks herras mies*iloinen*

[q]a:
---
Keeerin:
Sä et edes tunne mua joten pidä pääs kiinni.
---

uujea teiniavautumisen top kympin numero yks .) point proved

älä huoli kulti, rakkaudesta se hevonenki potkii
[/q]

*nauraa räkäisesti* sori Keerin

(vaikka eipä 23v mikään teini ole todellakaan)

[q]Mikki:
---
blade:
Isi jo pienenä minulle opetti että naisille avataan ovet, yms. Herras miehen elkeet. no ei ainakaan ne tunnu purevan. Lähinnä naisilta tuntuu tulevan katse "osaan minä sen oven itsekin avata" tai muuten vihainen ilmestys. *ding**blush*

Ei.. Ei, hitto. Kyllä tässä täytyy rentuksi koittaa päästä. Ehkäpä sitten niitä naisia saisi.

---

Oon huomannu saman. Ja pitäis täs rentuks itekki muuttuu
[/q]

Jep. On se kumma. No tosin isäni eli kait 60 70 luvvun tienoilla. Kai ne ajat siitä muuttuu. Hölmöksi tässä tosin usein tuntee itsensä kun "rentut" vie kaiken *iloinen**sydän*

Noo, mutta elämä on kovaa. Ja tirinä ei auta mitään.

Edit:

Ihmettelen kovasti kuinka kaikki naiset unelmoi tyyliin TITANIC leffoja.. ja kaikkea muuta ns. rakkaustarinoita.

Sitten kun niille kerrankin elämässä saattaisi joku oikeasti kunnon mies tulemaan eteen... sanoo Hei. Avaa oven. Etkä nää sitä enää ikinä jos et halua.

Mulla on pari kertaa vastaava homma tullut.. + lisäksi jotain epämääräistä juttelua. ja koitin duunin kautta kaivaa numerot ja osotteet esille, mut ei onnistunut.

Muistan kun ex naiseni kanssa katsoin titanic leffan. Sen mukana oli 3 sen kaveria. Mietin jo silloin että en ainakaan huonomin ole pärjännyt.

Yllätys.. jälkeenpäin en ollut voittaja joukossa. Puh.. Onneksi asenne on itselläni kohdallaan. Enkä ole missään kallionreunalla. Ajattelen että tulee joskus jossakin se nainen vastaan. Ei paarissa, ei Bileissä, Ei duunissa. Ehkä silloin kun ei pitäisi olla mitään mahdollisuuksia....

ilmoittaudunpa jälleen tänne. missä se varsinainen klubbarin deittipalvelu on? :)

[q]Displacer:
Vaikka onkin kuinka herrasmies niin kyllä sitä aina välillä voi naisille jotain ehdotellakin niin alkaa ehkä jotain tapahtumaankin. <<neuvo jota en tosin itse osaa oikein noudattaa
[/q]

Tuo on totta. Ja ehkä ilman ei mitään tapahdukaan.

Minun juttuni nyt oli vaan tätä ""alku"" hässäkkää liittyen.

No. Positiivisti aina ajatellen.. ei ainakaan paljoa huonomaksi voisi mennä.

Ja pysyn taktiikassani. Ottakaa tai jättäkää.

O