SINKKULUUKKU

Back to häröily O

hei,miten ois trioluukku..? tai group-areena?kuka lähtee beesiin?*aplodit*

[q]Progress:
I'm not a single anymore...*sydän*
[/q]
hih..mitä tohon vois sanoo..*hih*
taitaa ilmetä samaa vikaa...ja samast syyst.. *sydän**sydän**sydän*
joskus tällasta ”kiwaa” vaan sattuu
eikä voi sanoo muuta ku: HUIPPUU!! *jiihaa**jiihaa*
sekoo...

[q]alien:
beam me out of here, Zulu!!

(hiljaa hyvä tulee *hih*)
[/q]

Eikös ”biimailuista” vastannut Scotty? :)

[q]niclas:
Mä en ymmärrä tätä koko SINKKULUUKKU ja SEUKKAUSLUUKKUa
[/q]
[q]Jone:
No siinä oot kyllä kanssa ihan oikeassa.
[/q]

Mitään ei tunnusteta!

[q]alien:
tämä sika lopettaa tänään sinkkuilun

tänään siitä tehdään virallista

oceania, here We come!!
[/q]

Heh, pikkasen ennakointia... eh? *nauru**vink*

[q]hallucinogen:
Mä voin hoidella sua säännöllisesti, eiku siis huolehtia
[/q]

jotenki mä osasin odottaa tuota

[q]niclas:
Mä en ymmärrä tätä koko SINKKULUUKKU ja SEUKKAUSLUUKKUa
[/q]

No siinä oot kyllä kanssa ihan oikeassa. Kivoja Demi.fi-käsitteitä ja eritoten tää ”Sinkkuluukun” meno on joskus melko tragikoomista kaikessa epätoivoisuudessaan.

Sataseitkytjotain sivua mä odotin, ja nyt ilmoittaudun. Jos jotain kiinnostaa, niin privaa mulle. ”Foto ois kiva ylläri”.

[q]Janne:
Sataseitkytjotain sivua mä odotin, ja nyt ilmoittaudun. Jos jotain kiinnostaa, niin privaa mulle. ”Foto ois kiva ylläri”.
[/q]Jos toi toimis noin helposti niin täällä luukussa ei varmasti ois näin montaa epätoivoista sielua *vink**nauru*

MITEN TÄÄ VOI OLLA SIVUSSA 176?!

huuh huuh..

[q]Lene:
Olen kyllä miehissä ihmetellyt sitä, että haluavat heti alkaa seurustelemaan. *täh* Eikös sitä ensin pitäisi vähän tutustua ennen kuin siihen ryhtyy?
[/q]

Sitä tekevät kyllä naisetkin. (Ja oikea muoto on alkaa seurustella)
Väittäisin, että kiire sitouttaa toinen johtuu siitä, että tahtoo varmistua, ettei toinen käy enää myös muiden sängyssä peuhaamassa. Ennen tätä \'sopimusta\' se kun on yleisesti hyväksyttyä. Tarkoituksena ei ole ehkä edes tehdä jutusta pysyvää.
Mustasukkaista omimista se vain on.

[q]tuitui:
MITEN TÄÄ VOI OLLA SIVUSSA 176?!

huuh huuh..
[/q]Eikös sitä sanota että epätoivo antaa voimia?

[q]Lene:
Voikohan sitä koskaan olla täysin varma? Elämä osaa yllättää yllättävin kääntein, vaikkei sitä uskoisikaan. Nämä asiat eivät myöskään ole kiinni yksin itsestä.
[/q]
No ei tietenkään voi koskaan olla 100 % varma, mutta ennemmin otan alkuvaiheen ihan rauhallisesti, enkä ala hehkuttamaan asiaa liian ajoissa.

[q]Angelus:
---
Janne:

---

Yhdessa taalla sitten =). pitaisko laittaa alkaa pyytelemaan ryhma-alennusta?
[/q]

haha todella =DD

[q]Lene:
---
Sinza:
No ei tietenkään voi koskaan olla 100 % varma, mutta ennemmin otan alkuvaiheen ihan rauhallisesti, enkä ala hehkuttamaan asiaa liian ajoissa.

---

Muttei kuitenkaan tarkoita, etteikö suhde voisi tyrehtyä ilmoittamista seuraavana päivänäkin.
[/q]

Erm, no sellainen ”suhde”, joka tyrehtyy johonkin päivässä ei kyl oo IMO mikään suhde ollenkaan. Voin ainakin itse ihan huoletta sanoa, että seurustelen huomennakin Annen kanssa eikä siitä ole mitään epävarmuutta.

Tietysti on mahdollista, että mikä tahansa suhde karahtaa karille, mutta kyllä seurustelussa se karille karahtaminenkin on paljon pidempi kuin päivän prosessi.

Ensimmäinen kaukosuhde oli Vantaa- Utsjoki ja kyllä se toimi... erillään asuttiin vähän vajaa vuos jonka jälkeen sitten muutettiin yhteen... sitä kesti sitten vielä kaks vuotta.. toinen oli Vantaa - Oulu... ja hyvin sekin on mennyt...

Kyllähän se on rankkaa kun on koko ajan ikävä kosketusta... mutta se tekee sen näkemisen ja tapaamisen vaan entistä paremmaks ja sitä arvostaa paljon enemmän..

[q]Lene:
---
äm:
Sitä tekevät kyllä naisetkin. (Ja oikea muoto on alkaa seurustella)
Väittäisin, että kiire sitouttaa toinen johtuu siitä, että tahtoo varmistua, ettei toinen käy enää myös muiden sängyssä peuhaamassa. Ennen tätä 'sopimusta' se kun on yleisesti hyväksyttyä. Tarkoituksena ei ole ehkä edes tehdä jutusta pysyvää.
Mustasukkaista omimista se vain on.
---
Valitettavasti ”yleisesti” hyväksyttyä. *odottaa parempia aikoja*
[/q]

Tässä on nyt jotain perustavanlaatuisesti hämmentävää... Tahtoo varmistua, ettei toinen käy enää myös muiden sängyssä peuhaamassa? Jos näin ajattelee, niin eihän siinä tosiaan minun nähdäkseni kukaan järkevä ihminen edes oleta, että toinen olisi kiinnostunut muusta kuin seksistä. Ja kuka sellaisen haluaa sitten omia? Ainakin tuollaisen suhteen jälkeen on turha itkeä, jos kundi jättääkin.

Onhan se tietysti tavallaan valitettavaa, että useamman naisen (tai miksei jopa miehen) pallotteleminen samaan aikaan on yleisesti hyväksyttyä, mutta toisaalta mitäs antavat seksiä niin heppoisin perustein. Mä olen varmaan tylsän konservatiivinen, mutta musta asiat tehdään vähän takaperoisesti jos ensin harrastetaan seksiä (mahdollisesti jo ensitapaamisen aikana) ja sitten ollaan, että ”ihkuu, nyt me varmaan aletaan kohta seukata”. Saatana. Antakaa sen miehen tai naisen odottaa. Jos se on muunkin kuin helpon panon perässä, niin ei se mihinkään katoa. Ja jos te taas olette oikeasti tosissanne sen toisen suhteen, niin tuskin tekään haluatte siinä välillä muiden kanssa sekoilla. Vai olenko turhan optimistinen?

[q]Jone:
Erm, no sellainen ”suhde”, joka tyrehtyy johonkin päivässä ei kyl oo IMO mikään suhde ollenkaan. Tietysti on mahdollista, että mikä tahansa suhde karahtaa karille, mutta kyllä seurustelussa se karille karahtaminenkin on paljon pidempi kuin päivän prosessi.
[/q]
Täysin totta *joo*.

Tämä ei ole nyt kenellekään henkilökohtaisesti.

Uskomatonta vinkumista täällä. Mikä ihmeen ihannetila se seurustelu on? Miksi siihen on pyrittävä? Miksei muka ole hyvä olla yksin, jos ei kuitenkaan ole yksinäinen, kun on ystäviä ja kavereita? Eikä syy seurusteluun saa olla yksinäisyyden poistaminen, seurustelun tulee kyllä lähteä hyvinkin muista syistä.

Ja vaikka seurustelukumppani olisi aivan ihanteellinen ja kaikki toimisi, ei se yhteiselo - ei kauko- eikä lähisuhteessa - silti ole varsin helppoa ja mutkatonta. Suhteen eteen joutuu näkemään vaivaa. Itkemään ja ikävöimään. Joutuu tekemään kompromissejä. Menettää vapautensa tehdä mitä ikinä lystää milloin ikinä lystää, koska kumppani on kuitenkin huomioitava monessa mielessä.

Omaan sinkkuiluuni ei ole kuulunut epätoivoisuus. Toki sinkullakin tulee välillä esim. lempuun kaipuu, mutta silloin voi halia ystäviä ja vaikka vanhempia. Jos seksiä kaipaa, ei sekään yleensä ole kauhea ongelma ilman seurusteluakaan.

Kyllä sinkkuudesta kuuluisi nauttia niin kauan kuin sitä kestää. Ihastuminen, rakastuminen ja rakastaminen *sydän* on ihanaa, mutta ne tapahtuvat jos ovat tapahtuakseen. Jotenkin sinkkuuden ahdistukseen tämän luukun kirjoituksissa liittyy välillä vahvasti tarve seurustella sinkkuuden poistamiseksi. Seurustelu on mielestäni vaivan arvoista vasta kun todelliset tunteet ovat pelissä.

Jokaista meistä ahdistaa joskus. Ja välillä on epätoivoinenkin olo. Mutta se olo vaivaa sekä sinkkuja että seukkaavia.

kaikille sitä tarvitseville.

O