SINKKULUUKKU
mä hyppään täältä pois intoa enemmän ku täynnä *sydän**plur**sydän*
[q]Aeryn:
Muuten, mulle tuli tässä näitä viestejä lukiessani mieleen, että kuinka monelle on tärkeetä, seukkaus kumppania ettiessä, sama musiikki maku? Nimittäin jos, mikäli nyt näistä viesteistä oon ymmärtäny oikein, bileissä pokaaminen on ns. tabu, niin mites/mistä te löydätte sitten niitä samanhenkisiä immeisiä itellenne?
[/q]
Mulle on tosi tärkeetä sama musiikkimaku, kokemuksesta tiedän, että jaksa jotain suomirokki fania *eiei*. Mutta sit taas bileissä haluan vaan tanssia, että mistä lie sit kuvittelen löytäväni jonkun, kun en halua, et bileissä tullaan iskemään *ding*... koska bileissä oon tanssimassa, ja tanssin mieluiten ihan yksin... mutta ei se pelkkä sama musiikkimaku sitä samanhenkisyyttä takaa, vaikka tärkeetä onkin...tarvitaan paaaljon muutakin
[q]Itis:
metroseksuaalit ei ole pihtareita...
[/q]
Niin mutta Tukholmassa ne on. Ja 95% tukholmalaisista kundeista käyttää 1/2 h aikaa kylpyhuoneessa aamuisin.
[q]Zorlim:
Mulla oli ainainen ongelma sen kanssa että parisuhde vei aikaa. Siitä syystä mä olen päätynytkin siihen tulokseen, että mua ei saa enää parisuhteeseen millään.[/q]
Tottakai se vie aikaa, mutta etkö sitten saanut sille sulta pois otetulle ajalle vastinetta?
Voisin oikeastaan nyt pikkuhiljaa poistua tästä luukusta, kun löyty tuo elämäni nainen *plur**sydän*
Saa nähä kuinka pian takas
Se on tuo kevätaurinko sitten kummallinen... en tiedä muista sinkuista, mutta minuun se kyllä vaikuttaa perin kummallisesti...
kyllä täällä olo maistuu nyt taas , tai no en tiedä .. kesää odotellessa
[q]alien:
---
duracell-pupu:
jooh, pitää sit varmaa lähtee metsästää jotai günthereit,
ei kauheen vahvasti taas mee :D
*straßenbahnin alle heittäytyil*
---
et sä niitä metsätämällä löydä. ajan myötä
[/q]
No aika pirun kauan kestää
meen syömää Dönereitä ni eiköhän sit kelpaa nahkahousuille
vähän vaikuttas siltä että tänne tupsahdin
Huoh*uuh* Välillä tämä sinkkuloukkoillu pääsee ahdistamaan jos todella, todella kaipaa silitystä...Mutta aika vaihtelevasti omat fiilikset näissä asioissa vaihtelee, koska on ne eripäivätkin todella mukavia, kun oiken joskus sinkuttaa!*nauru*
Jokaisella naisella on oikeus romattiseen rakkautteen! sanoi Niiskuneitikin muumeissa ...vai mitenhän se meni...*vink*
Mutta mitenhän se sitten vaan on tässä omalla kohdalla?
jooh, pitää sit varmaa lähtee metsästää jotai günthereit,
ei kauheen vahvasti taas mee :D
*straßenbahnin alle heittäytyil*
[q]conaysto:
nyt on perseestä, nyt ahistaa. ei jaksa tätä sinkkupaskaa. eikö joku vois tulla ees imuroimaan, tiskaamaan ja luutuamaan lattiat...
[/q]
Hyvähyvä, tolla asentella kyl varmasti löydät jonku!
mihis mä nyt tulin*taputapu* oikeeseen paikkaan*iloinen*
Vieläkin siis täällä....
Mutta se ei tunnu yhtään pahalta.
Mulla on kaikki aika maailmassa ja mikään ei masenna, etenkään tänään.
Heips,
Päätin tulla takaisin.
Oli ihan kiva kuukausi, mukavassa seurassa, mutta ei niin ei...
[q]alien:
--- meinaako tämä nyt sitä, että sä tapailit samaa ihmistä kuukauden heti tavattuanne vai tunsitteko toisenne ennaltaan ja aloitte seurustelemaan, mikä kesti kuukauden?
[/q]
Jälkimmäinen... Toisia suhteita ei vaan ole tarkoitettu toimiviksi vakavammalla tasolla, kuten sain havaita.
Toope, tää on kyl TOSI siistii
hummm mitenkähän meikä taipuu sinkuksi taas... on tää kummaa
mäkin alan kohta haluta mut siihen on vielä matkaa
siis ei tästä tule enää mitään ei jaksa olla enää sinkku.. mut voi voi kun ei näytä niitä miehiä taivaasta vieläkään tippuvan...