SINKKULUUKKU
*sigh* ... Alkaa kyllä maistumaan aika pahasti puulta tämä sinkkuilu. Vaikka onhan tässäkin hyvät puolensa.
Meitsi liikkuu iha selkeesti väärissä piireissä kun ei heru!!
HALUAA POIS!
joo no tos tajusin taas mahan alan viihtyy taalla. ei oikestaan tee mieli ees pois taalta...
...nojoo oisha se kiva jos ois joku mut.. kun ei oo niin ei oo... kaikki haluu olla kavereita niin ollaan sitten. tosin joskus on oisin yksinaista ois kiva jos sais nukkuu jonku kanssa
[q]Itis:
hummm mitenkähän meikä taipuu sinkuksi taas... on tää kummaa
[/q]
Kumman HYVIN!*vink**lmao**plur*
Mä kuulun tänne myös luultavasti ikuisesti. Turha edes yrittää ulos...
sinkkuilee
ja tää on nyt pysyvä tila. se o varma.
ku kaikki pojat o ihan tyhmii =((
Mä ainakin haluan pois täältä ja pian. Tosin se on vähän hankalaa, kun ei ole kuin yksi paikka, joka kelpaisi....
Niin tai on tietty se toinenkin paikka. Sieltä vain ei ole tietä takaisin ja on täällä kuitenkin sen verran siedettävää olla, että..
[muokattu 16.3.2004 21:52]
Ei täältä pääse pois. Pitäisköhän yrittää enemmän?
[q]Lene:Harvemmin noi miehet loistaa älyllä (lue: fiksuus, järkevyys, viisaus) ja kypsyydellä.[/q]
Ja täsmälleen saman voi sanoa useimmista naisista.
Mäkin taidan olla kohta sinkku joten varmaan pitäis alkaa miettimään miten sitä pitäis nauttia sinkkuudesta kesällä...
[q]Lene:
Niin, mutta mistäs ne simpukat sitten ne helmet löytää?
[/q]
Tekee itse
[q]Despe:
kyllä sais , katotaan vaan ni seukkaat jonku ruotsalaisen kundin kaa ennenku tuut suomeen =)
[/q]
Totuus ja vinkkinä viikoks: Kaikki ruotsalaiset (ainaikin tukholmalaiset) kundit ovat hankalastiluettavia metroseksuaalipihtareita.*piru*
[muokattu 18.3.2004 09:52]
Tahtoo jo pois!!
[q]Nancy:
myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...
[/q]
Kaikella kunnioituksella, mutta kyse tais olla
siitä että parhaassa tapauksessa sulla
on vielä 60+ elinvuotta jäljellä, eiköhän
siinä ajassa ehdi tapahtua vielä vaikka mitä
sellasta jota sä et nyt osaa edes ennakoida.
....
[q]Nancy:
Joo ei se mitään, en mä tänne kirjottanukkaan sitä varten että sulta heruis myötäntuntoo...mut pisti vaan silmään pari juttua sun kommentissas...ensinnäkin mun mielestä mun teini-ikäni alkaa oleen jo taakse jäännyttä elämää ja toisekseen tää ei oo ensimmäinen kerta kun joku satuttaa mua. Joten sun on ihan turha sanoo et mä asennoidun paskalla tavalla miehiä kohtaa ensimmäisen vastoinkäymisen jälkeen...
[/q]
Ikää 19 ja synttärit elokuussa, joten kyllä vielä puolisen vuotta sua voi kutsua ihan turvallisesti teiniksi.
Muutenkin asenteeni johtuu lähinnä siitä, että tohon ikään mennessä tuskin olet kauhean roppakaupalla ehtinyt kehittämään itsellesi kokemuksia aikuisista parisuhteista. On lähinnä surkuhupaisaa vetää tota miehet on paskoja-virttä kun kokemuspohja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyvinkin rajallinen.
Ihmiset on muuten yksilöitä, miehet myös. Pääset ehkä pidemmälle kun lakkaat pitämästä meitä laumana.
metroseksuaalit ei ole pihtareita...
mikäs sadfuckers club täällä onkaan... *täh*
Oon kohta vuoden verran elellyt kinkkuelämää, ilmoittaudun siis joukkoonne iloiseen. Tällä hetkellä ei oikein sinkkuilu eikä seukkailu nappaa, olisin aika tyytis jos ois jotain siltä väliltä, kummastakin vaan ne paremmat puolet.. :)
Joku vierihoito - avohoito -suhde.
[muokattu 18.3.2004 21:55]
[q]annabel:
---
Itis:
metroseksuaalit ei ole pihtareita...
---
Niin mutta Tukholmassa ne on. Ja 95% tukholmalaisista kundeista käyttää 1/2 h aikaa kylpyhuoneessa aamuisin.
[/q]
Kyllä ne kuule suomalaisetki miehet tekee ihan samaa...*hih* ja taidanpa jopa tuntea sellasen...*vink*
[q]kriminelli:
Joku vierihoito - avohoito -suhde.
[muokattu 18.3.2004 21:55]
[/q]
Tollasen mäkin voisin ottaa joo
Ihan viihdyn täällä, koska ei ei apua vielä vakavaa suhdetta. Viimesestä on aikaa puoltoista vuotta...toisaalta taas jos joku oikein tulis kohdalle, mä lähtisin tuli hännän alla pois täältä.
Kaikista kamalinta on olla sinkkuna, kun on tosi kipeenä...ei saattajaa lääkäriin, ei teen keittäjää, yleistä lohduttajaa tms *uuh*. Onhan sit kaverit, jotka onneks tosi hädän tullen rientää apuun *hali*...
Mikäs tässä toisaalta ollessa, saapa mennä miten haluaa