SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]alien:
Totta. Enhän mäkään mene suoranaisesti bileisiin pokailemaan, vaan pitämään hauskaa. Jatkoseura / uudet suhteet ovatkin aina mukava lisä hyviin bileisiin
[/q]

Bileissä pokaaminen on kyllä varmasti ärsyttävää mutta usein siellä tulee ihan noin muuten vaan juteltua uusien ihmisten kanssa ja puolivahingossa voi sitten sattua jotain mukavaa

[q]Nancy:
---
Jone:
---
19 ja synttärit elokuussa, joten kyllä vielä puolisen vuotta sua voi kutsua ihan turvallisesti teiniksi.

Muutenkin asenteeni johtuu lähinnä siitä, että tohon ikään mennessä tuskin olet kauhean roppakaupalla ehtinyt kehittämään itsellesi kokemuksia aikuisista parisuhteista. On lähinnä surkuhupaisaa vetää tota ”miehet on paskoja”-virttä kun kokemuspohja on mitä suurimmalla todennäköisyydellä hyvinkin rajallinen.

Ihmiset on muuten yksilöitä, miehet myös. Pääset ehkä pidemmälle kun lakkaat pitämästä meitä laumana.

---

Onko puol vuotta sun mielestä merkittävä aika kun puhutaan henkisestä kypsyydessä, elikkä tässä tapauksessa teini-iän ja aikuisuuden rajamaastosta...? Ja aika ihmeellistä sekin et sä lähet noin jyrkästi sanomaan et mitä mulla on oikeus tuntea...vieläpä sen perusteella että nyt satun olemaan 19 vuotta... *eiei*[/q]
Huvittavaa jos teinin määritelmä menee iän mukaan, mun ajatuksissa se ainakin menee käytöksen ja ajatusten...

[q]Visio:
Raketti on iso, sinne mahtuu kyllä...
[/q]

Mukana

[q][Nuclear]:
Huvittavaa jos teinin määritelmä menee iän mukaan, mun ajatuksissa se ainakin menee käytöksen ja ajatusten...
[/q]

Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen

Tuosta se tulee. Saa nauraa.

Toki henkilöä voi luonnehtia teiniksi myös sen mukaan, jos ajatusten lennokkuus tuntuu olevan ”nuorekkaalla” tasolla. Määritelmä tulee kuitenkin iästä, vaikka termi onkin venyvä. Henkilö voi siis olla teini ja kypsä (ainakin ikäisekseen) samanaikaisesti. Jotkut ovat vanhoja ja käyttäytyvät silti kuin teinit.

[q]Epailija:
Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen

Toki henkilöä voi luonnehtia teiniksi myös sen mukaan, jos ajatusten lennokkuus tuntuu olevan ”nuorekkaalla” tasolla. Määritelmä tulee kuitenkin iästä, vaikka termi onkin venyvä. Henkilö voi siis olla teini ja kypsä (ainakin ikäisekseen) samanaikaisesti. Jotkut ovat vanhoja ja käyttäytyvät silti kuin teinit.[/q]
Näinpä se on, jos asiaa tarkastellaan ”oikeasta” näkökulmasta, niin oikeassa olet. Itse vain määrittelen teinin toisin (teini = epäkypsä, sen suuremmin ikään katsomatta).

[q][Nuclear]:
[/q]

Eikös teinin määritelmä mene nimenomaan iän mukaan. Eli 13-19 on teini, oli sitten henkisesti miten kypsä tahansa. Pissis, murkku, tepi, orwhatever on sitten asia erikseen ja määritellään käytöksen mukaan. IMO.

Ihme asioista te kinaatte. Eikö se ole päivän selvää, että 13-19 vee = teini
Pieni valaisu, TEENager = teini-ikäinen, eli thirteen, fourteen jne.
Kyllähän sitä voi itselleen uskotella että kivi on puu jne. IMO ihan turhaa koko kinastelu.

Se on sitte iha eriasia, että jos käyttäytyy kuin teini.

Ihan turhaa siitä ottaa nokkiisa, jos on vielä TEINI.

Tällekki ois varmaa joku oma threadi kohdallaa, -”Teinin syvin määritelmä”

[muokattu 22.3.2004 16:45]

[q]Väne:
Eikös teinin määritelmä mene nimenomaan iän mukaan. Eli 13-19 on teini, oli sitten henkisesti miten kypsä tahansa. Pissis, murkku, tepi, orwhatever on sitten asia erikseen ja määritellään käytöksen mukaan. IMO.[/q]
Kts. ylempänä vastaus Epailijalle.

taidan olla aika omituinen tapaus kun itse ainakin olen pokannut jätkän tanssilattialta....*plur*

mitenkäs se sananlasku menikään et jos ei hellua...... niin ei sitten koko vuonna.. äh kun en muista sitä tarkkaan mutta se päivä on varmaan sit mennyt taas jo tälle vuodelle

täällä ollaan kun ei poiskaan päästä...

[q]Epailija:
---
[Nuclear]:

---

Thirteen
Fourteen
Fifteen
Sixteen
Seventeen
Eighteen
Nineteen

Toki henkilöä voi luonnehtia teiniksi myös sen mukaan, jos ajatusten lennokkuus tuntuu olevan ”nuorekkaalla” tasolla. Määritelmä tulee kuitenkin iästä, vaikka termi onkin venyvä. Henkilö voi siis olla teini ja kypsä (ainakin ikäisekseen) samanaikaisesti. Jotkut ovat vanhoja ja käyttäytyvät silti kuin teinit.
[/q]

Epailija vastasi näköjään mun puolestani jo, mutta kuittaanpa kuitenkin kun kriitiikki oli mua kohtaan suunnattua. Kolmestatoista yhdeksääntoistavuotiaat ovat iän puolesta tepejä, pissiksenä voi sitten pysyä vaikka koko elämän.

[q]sapeli:
täällä ollaan kun ei poiskaan päästä...
[/q]

vähä samaa vikaa havaittavissa...

[q]annabel:
On helppo lukea muista tanssijoista, haluuko ne olla pokattavana, vaiko vaan omassa jutussaan.

[/q]

ei voi pitää paikkaansa. En ainakaan luota kenenkään (varsinkaan känniääliön) arvostelukykyyn niin paljon. Tietääkseni ainakin itse näytän siltä, että ei voisi vastakkainen sukupuoli tanssilattialla vähempää kiinnostaa, mutta aina ne on häiritsemässä kumminkin... ei saa tanssia rauhassa.

dima rakkaani johan me viimeks opittiin et naisia tulee kun istuu myrtsinä tuolilla ja heti tulee joku pussailemaan*vink*

[q]alien:
---
anthocyan:
Lähinnä tarkotin vaan sitä, että tanssilattialle pokailu ei missään nimessä kuulu!

---

Ja hevon v*tut!
[/q]

pois se iskeminen tanssilattialta, oikeasti!

[muokattu 22.3.2004 23:25]

igor*igor*on ihku

[q]Avernian:

Ehkä me ei vaan osata olla tarpeeks myrtsin näkösiä. Pitänee harjotella tota igorointia.

[/q]

No mutta mitäs sitten, kun tabi soittaa jotain ihku nostatusta ja naama menee väkisinkin tällaseen virneeseen --->*plur* ja sitten kun vilkasee luoteeseen, niin heti siinä on joku pertsa, joka luulee, että se hymy on kohdistettu juuri _hänelle_. Ja suurella todennäköisyydellä henkilö on vielä kunnon ällötys.

[q]
Angelus: Ainahan on jatkot
[/q]

Oot kyllä aivan oikeassa!
Ja kyllähän bileissä voi jubaa ja tällei, et tutustuu samanhenkiseen porukkaan. Lähinnä tarkotin vaan sitä, että tanssilattialle pokailu ei missään nimessä kuulu!

[q]

Nancy:
taidan olla aika omituinen tapaus kun itse ainakin olen pokannut jätkän tanssilattialta....*plur*

---
Dima
Miten helvetissä? Siis puhuminen on ainakin aivan turhaa, ei siel kuule mitään ja ele-kieli on vakaasti harhaan johtava..

---

Avernian
Sinne vaan ja kieltä kurkkuun, eiköhän känninen äijänkäppyrä mukaan lähde.
[/q]

Niin hyvin sanottu! Sarkasmi kunniaan! *sydän*

[muokattu 23.3.2004 07:53]

O