SINKKULUUKKU
[q]Pygmi:
Paljon puhetta kesäheilabileistä. Kai se on kuitenkin vain nimike niille pileille ? ei siis filosofia tai osallistujien pakollinen asennemääräys? ei sitä varmaan tarvitse tulkita ihan kirjaimellisesti *täh*
[/q]
Ei toki. Piti vain avautua ihan yleisesti tuosta kyseisestä käsitteestä ja tuo pilke silmäkulmassa keksitty nimike antoi tähän kipinän.
[q]Astaroth:
Meitsi on back.
[/q]
*super**hali* kyllä se oikee viel kopsahtaa eteen
[q]Epailija:
No, jos saamattomat sinkut saavat luukkunsa, niin varaan sieltä hyvän sohvapaikan näin etukäteen. Ja jääkaapin ylähyllyt.
[/q]
-snip-
Mut voi sulloa suoraan vihanneslaatikon takanurkkaan, oon varmaan viimenen joka sieltä lähtee *iloinen*.
/|/|
Mitenkäs se sananlasku menikään... Jos ei heilaa helluntaina niin jono juhannuksena!
Selkeesti menestyksekäs juhannus tulossa*hih*
Epiksen pyynnöstä (okei, okei.. Et sä mtn pyytäny, mutta kuitenkin...) järjestänemme (jos ylipäätään mtn järjestämme) vakavamieliset avioparin etsintä bileet. Paikalle kutsuttaneen myös pappi, jotta sopivan ehdokkaan löytyessä suhde voidaan heti virallistaa, eikä tuhlata aikaa enempi tahi vähempi vapaamieliseen heilasteluun. (Toisaalta tämä mahdollistaa myös sen, että jos joku on (vahingossa?) osallistunut Tosi rakkaus odottaa-nimiseen härdelliin, voidaan sänkypuuhat joka tapauksessa aloittaa heti papin aamenen jälkeen.)
[q]flaikku:
Sinkkukevät on kyl ollu jees, katotaan mitä kesä tuo tullessaan :)
.m
[/q]
johtuu vaan siit et sulle on herunnu
Kyl ajattelin ite ainaki olla koko kesän sinkkuna... Saan keskittyä siihen mikä on tärkeintä mulle...
...mut en tiedä mitä sit teen jos joku über tyttö löytää tiensä mun eteen...
[q]Tapsuli:
---
flaikku:
Sinkkukevät on kyl ollu jees, katotaan mitä kesä tuo tullessaan :)
.m
---
johtuu vaan siit et sulle on herunnu
[/q]Katkeraa on :DD
[q]Optik:
---
Dragonfly:
hups heijaa *hipsis pois*
---
Häh? Jätät mut tänne ihan yksin sit...
[/q]
et sä yksin täälä oo =DD
[q]Nemes:
---
Optik:
---
Dragonfly:
---
---
et sä yksin täälä oo =DD
[/q]
[q]Amma:
Epiksen pyynnöstä (okei, okei.. Et sä mtn pyytäny, mutta kuitenkin...) järjestänemme (jos ylipäätään mtn järjestämme) vakavamieliset avioparin etsintä bileet. Paikalle kutsuttaneen myös pappi, jotta sopivan ehdokkaan löytyessä suhde voidaan heti virallistaa, eikä tuhlata aikaa enempi tahi vähempi vapaamieliseen heilasteluun. (Toisaalta tämä mahdollistaa myös sen, että jos joku on (vahingossa?) osallistunut Tosi rakkaus odottaa-nimiseen härdelliin, voidaan sänkypuuhat joka tapauksessa aloittaa heti papin aamenen jälkeen.)
[/q] Mutta kun en mä avioonkaan oikein hingu. Papin eteen en astu ellei se sitten paremmalle puoliskolle ole todella tärkeää, että 1. mennään naimisiin ja että 2. se hoidetaan perinteistä kaavaa noudattaen. Ettekö voisi järjestää semmoiset tutustutaan-toisiimme-ja-jos-kiinnostus-herää-niin-tutustutaan-hieman-lisää-ja-sitten-jos-sattuu-vielä-ihastumaan-niin-jutellaan-ja-katsotaan-mitä-tehdään-bileet? Sinne mäkin voisin tulla.
Ei vaan bileet kuin bileet. Jos sinä järkkäät niitä, niin minä olen paikalla - peipe.
[q]Dragonfly:
[/q]
Minä liityn joukkoon..! En kyl oo vielä päättäny onko se iloinen asia vai ei.. Ehkäpä vain seurailen taustalla muitten häröilyä, sehän toimii aina.
Mulla ei ole koskaan ollu ketään...
Viehättävät neidot, se on ainoastaan privaa tästä lähin!
4,5 v. väärän ihmisen kanssa. Luulisi vähemmän opettavan.
[q]root:
4,5 v. väärän ihmisen kanssa. Luulisi vähemmän opettavan.
[/q]
niinhän sitä vois luulla...*täh*
Käväsin melkein ulkona täältä, mutta palasin nopeeta vapaaehtoisesti takaisin *hih*. Onhan nyt kesä ja kaikkee, eikä sitä jaksa tuhlata sitä vähää vapaa-aikaa mitä on ihan väärään ihmiseen... tuntuu vaan, että ei jätkä tainnut tajuta, etten halua nähdä enää muuten kuin kaverimerkeissä
[q]Sade*:
Et sie taas ymmärtäny.
[/q]
Voi vitsi ku mie oon tyhmä. *dissaa*. Taas.
[q]Fresia:
tuntuu vaan, että ei jätkä tainnut tajuta, etten halua nähdä enää muuten kuin kaverimerkeissä
[/q]
sano sille suoraan? *piis**nauru**piis*
kaatu omaan mahdottomuuteensa.
nyt voi taas keskittyä vaan ja ainoastaan itseensä*nukkuu*