SINKKULUUKKU
...nyt vois sanoo että lintunen ei täällä...
[muokattu 19.7.2004 03:59]
Mitä tuohon alkoholinkäyttöön tulee, ikinä en ole baarissa juonut muuten kuin maistanut drinkkejä jotta mille maistuu (melkein absolutisti *nauru*). Jos lähetään bilettämään niin lähetään bilettämään eikä kiskomaan kauheita perskännejä. En sano etteikö juoda sais, mutta en näe iloa siitä että ensin maksetaan 20e sisään ja sitten 100e juomiin ja ollaan sammumis kunnossa 2h jälkeen. Anyways, ei se selvä olotilakaan auta siihen sen oikean löytämiseen
En epäile hetkeäkään etteikö sen erikoisen voisi löytää myös kauheessa tuubassa, kaveri teki näin. Ja nyt ovat olleet onnellisesti yhessä jo ties kui kauan. ite ainakin tykkään jutella ihmisten kanssa ihan selvinpäinkin, ja olisi myös mukavaa jos se jolle juttelen vois sanoa muuta kuin Plörgh ja heittää 3 vimestä drinkkiä pöydälle
Anyways, taidan alkaa tekeen oloani mukavaksi tänne..
Tytöööt!!!! Poika kaipaaa!!!!
[q]titi, 27.7.2008 21:29:
Miksei vaan voisi olla tyytyväinen siihen mitä on (ja nyt puhun lähinnä itsestäni, tyytyväisempi voisi olla jo paljon vähempään.)
[/q]
[q]dco:
---
Chare84:
uuh.. enpä ehkä sittenkään joutunut tänne.. hih.. ihq..
---
Oh kiitos tiedosta. Kaikki klubbarin sinkut vois ilmoittaa itsensä tänne ja pitää muutkin tietoisena omasta käytettävyydestään. Muistakaa vielä mainita saako tulla heruttamaan ihan privaviesteillä vai pitääkö ekana esim. moikkailla bileissä. Ja taas on kaikilla kivempaa.
[/q]
Nii ja naiset kertokaa olettko posliineja vai ei, ja jannut voivat kertoa peniksen pituuden niin kaikki on hyvin.
*avautuil*
[q]lohikarme:
Jää~ mä voin olla sun mies
[/q]
No saako sun mukana sit vielä sitä pizzaakin???
[q]Chare84:
[/q]
Oh kiitos tiedosta. Kaikki klubbarin sinkut vois ilmoittaa itsensä tänne ja pitää muutkin tietoisena omasta käytettävyydestään. Muistakaa vielä mainita saako tulla heruttamaan ihan privaviesteillä vai pitääkö ekana esim. moikkailla bileissä. Ja taas on kaikilla kivempaa.
[q]Chare84:
[/q]
Hyvä sulle...
Mä en näytä täältä ikinä pääsevän pois... Huoh...
No, mut pojat on muutenki iha tyhmii, niist saa vaan poikapöpöi...
Onpas taas yksinäistä
Sairaana kotona, eikä ketään joka hoitais
Olen päättänyt rakastua postimieheen, koska se tulee joka päivä ovelle... kun ei noita miehiä tuossa oven takana ole muuten juuri näkynyt, eikä just nyt huvita lähtee kauempaa etsimään...
Mun mielestä ois kyllä hyvä, jos vois jostain tilata itselleen miehen
[q]lohikarme:
Niii'i...ja vaikka kuinka herutan Leneä niin ei se lämpee
[/q]Äh, se vaan leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, eli heruttele vaan kahta kauheammin. Saatat saada vaikka väsytysvoiton
[q]Jää~*:
[/q]
Niitä sanotaan pizzakuskeiks! *hih**hihu*
[q]sapeli:
---
Jää~*:
---
[/q]
Ei hitto, mut miten sen saa jäämään
Ja sit ei kyl oo koskaan takuita et minkä näkönen ja kokonen ja ikänen ja olonen ja... kuitenki... sieltä tulee...
*täh*
[q]Jää~*:
---
lohikarme:
---
[/q]
Tokitoki
[muokattu 28.6.2004 00:51]
[q]lohikarme:
---
Jää~*:
---
lohikarme:
---
---
Tokitoki
[muokattu 28.6.2004 00:51]
[/q]
Hieno homma
Alapa nyt sitten tulla tänne korpeen ts. Joensuuhun, koska en halua nukkua yksin
Ja siihen pizzaan sit jauhelihaa ja...
Ajattelin silleen selvyyden vuoksi, et minä roikun täällä vieläkin....
[q]Jää~*:
Hieno homma
Alapa nyt sitten tulla tänne korpeen ts. Joensuuhun, koska en halua nukkua yksin
Ja siihen pizzaan sit jauhelihaa ja...
[/q]
Tule sinä Helsinkiin Laitan saunan lämpeemään
[q]BB_turone:
Tää ei oo kiva paikka
[/q]
[q]Jää~*:
---
sapeli:
---
Jää~*:
---
---
Ei hitto, mut miten sen saa jäämään
[/q]
*Räpsyn räpsyn* Öö... mul ei ookkaa rahaa... voiko maksaa luonnossa? *Räpsyn räpsyn*
*juonittel**pahis*