SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Armin:
kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....
[/q]

Noh noh, eipäs yleistetä. Itse en ainakaan tiedä kovin montaa sitoutumiskammoista. Tiedän kyllä sellaisia ihmisiä, jotka eivät halua vielä sitoutua, koska ”nuoruudesta pitää nauttia”. Harvassa ovat ne, joita ajatus sitoutumisesta sinällään ahdistaisi etenkään silloin jos löytyy sopiva henkilö. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että suhteeseen ryhtyminen vaatii enemmän rohkeutta kuin yksinolo. Ja voi muuten käydä niinkin hassusti, että on suhteessa, sitoutunut, mutta silti yksin.

Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse - ja isot hämähäkit.

Mä niin jo joutaisin täältä luukusta pois...

Sitä alkaa jossain vaiheessa ihmettelemään osaako enää toisen kanssa edes olla - tuntuu siltä että on flirttailunkin jalo taito kokonaan unohtunut...

Yerrright... täällä edelleen. F*ck the juhannus!

täällä ollaan taas... mut ei se mitään, elämä hymyilee*eiei*... kyllä niitä uusia ihastuksia tulee, (siihen rakkauteen en usko... )

Mä en oikeesti jaksa tätä sinkkuiluu enää... Mut ehkä mä vielä tän kesän aikana pääsen täältä pois... Voi olla...

Joo tosiaan alkaa olla jo aikaa kuivaa tämä sinkkuilu pitemmän päälle*grr*
meinasin päästä penkkareiden aikaan pois, mut en ilmeisesti sitten kelvannu sille tytölle*uuh* Prkl kun ensi annetaan ymmärtää muttei sitten ymmärretä antaa*kivatsulle* MUR!! Ilmeisesti helpompi kumminkin olla ihan vaan yksikseen ja ”nauttia” elämästä ja kavereista näin kesällä*heiii*

[q]Fentae:
---
Howdy:
Ja sähän oletkin niin vanha että kuule kyllä sä kerkeet vielä vaikka kuinka ja monta kertaa .. men ymmärrä miks jengi stressaa tollasta jo 17 vuotiaana

---
Toi oli puoliks läppänä! Ja tiedän että ei kannata stressata.

edit. Mut ajattele niitä 9-14 vuotiaita jotka etsii ”SEURAAA!!!1!1!!!!!1!!!11111” Kissiin chatista! Ja puhuu että ”mä nq oo jo 11v eix mul pitäz olla j nq boyfrendi!?!111!11?”
Niille pitäis kertoa toi mitä sanoit mulle!
[/q]
Tässä valitusaiheessa..14-17..jotain eroa*täh* --teen*vink* Pitää kertoa..*justjoo*

meizi siirty tänne.....

Mä päätin et mä lähen täältä täs joku päivä. siihen voi mennä päivä tai vuosi, ei mikään kiire, koska Mä tiedän että jossain on se kultainen ihminen joka ansaitsee ja arvostaa mut/mua sellaisena kun olen eikä rahojeni tai minkään muun takia :) Mä luotan että maailma ei ole vielä niin mätä ettei enää löytyisi aitoja ihmisiä antamaan aitoa rakkautta ^^ Varmasti vielä jostain löytyy se joka huomaa mun hyvät puolet ja jolle ne riittää

*toivossa on hyvä elää*

*sydän* poistun täältä! *sydän*

[q]Epailija:
---
Armin:
kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....

---

Noh noh, eipäs yleistetä. Itse en ainakaan tiedä kovin montaa sitoutumiskammoista. Tiedän kyllä sellaisia ihmisiä, jotka eivät halua vielä sitoutua, koska ”nuoruudesta pitää nauttia”. Harvassa ovat ne, joita ajatus sitoutumisesta sinällään ahdistaisi etenkään silloin jos löytyy sopiva henkilö. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että suhteeseen ryhtyminen vaatii enemmän rohkeutta kuin yksinolo. Ja voi muuten käydä niinkin hassusti, että on suhteessa, sitoutunut, mutta silti yksin.

Ei ole muuta pelättävää kuin pelko itse - ja isot hämähäkit.
[/q]

Veit sanat suustani ..

[q]Avernian:
---
sapeli:
Sitä alkaa jossain vaiheessa ihmettelemään osaako enää toisen kanssa edes olla - tuntuu siltä että on flirttailunkin jalo taito kokonaan unohtunut...

---

Ei niin hauskaa harrastusta kannata unohtaa. Ja sitä voi harrastaa (ja vaikka harjoitella, jos siltä tuntuu) vapaasti, koska se ei tarkoita mitään. Just a little fun.
Flirttailu rokkaa.
[/q]

Onhan se hauskaa joskus vähän vihjailla, mutta jotenkin mulle tulee siitä sellanen epärehellinen olo, kun ei sitten kuitenkaan oikeastaan sillä tarkoita mitään... Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista.

täällä ollaan ja pysytään, ellei joku mua huoli OTTAKEE tai JÄTTÄKEE!

plää..en tänne oo kirjotellu..sinkku oon ja varmaan sinkkuun pysyn aina ei mua hullukaa jaksais varmaankaan mut on tää yksin oleilu kyl vähä tylsää välil mut onneks tähän on tottun

[q]sapeli:
Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista.
[/q]

Sittenhän meitä on kaksi.

[q]Avernian:
Jos miettii vain mitä toiset miettivät, ei saa ikinä mitään tehdyksi.
[/q]

Ei pidäkään miettiä vain mitä toiset ajattelevat, mutta toisten ajatukset voi silti ottaa huomioon.

[q]Ei itse voi olla vastuussa toisten ajatuksista ja tunteista.
[/q]

Totta, ei voikaan. Omistaan sen sijaan aika pitkälti voi olla ja siksi on hyvä harkita, että missä määrin mikäkin käyttäytyminen on tarpeellista.

[q]
Ajatuskin kuulostaa kipeältä : ”Onpas nätti tyttö. No mut en mä sille voi mitään sanoa, sehän luulee että mä isken sitä ja ihastuu heit ja sit se särkee sydämensä. Parempi olla vaan hiljaa tääl nurkassa.” Tms.
[/q]

No, noinhan siinä käytännössä voisi käydä. Siis niin, että sitä luultaisiin iskuyritykseksi. Kohteliaisuuksia harvemmin tulkitaan kohteliaisuuksiksi, koska ne harvemmin ovat vailla taka-ajatuksia. Tai ehkä ovat, mutta se onkin toinen tarina.

En itse laske kohteliaisuuksien vilpitöntä kertomista flirttailuksi. Tietoinen flirttailu ilman kiinnostusta sen sijaan on mielestäni tarkoituksenmukaista harhaanjohtamista. Raja on toki veteen piirretty.

Still here

Kaikilla näyttää olevan kauhee kiire pois sinkkuilusta!! Itse kun juuri rupean itseäni taas sinkuksi mieltämään!
Tuntuu kyllä, etten reilun kahden vuoden jälkeen enää osaa olla sinkku...mut kait se on parempi näin!!!
Ei ainakaan tarvii kellekkään tilittää menemisistään ja teoistaan!!!

Sinkkuilu on sittenki jees!

[q]Epailija:
---
sapeli:
Mä oon sellanen maitopoika ja hirveen kiltti enkä ollenkaan kiinnostunut mistään yhden yön tai edes viikon jutuista.

---

Sittenhän meitä on kaksi.
[/q]

olette löytäneet toisenne! hienoa

O