SINKKULUUKKU
Tännekki tarvitaan joku matching palvelu tms Sinkut voi etiskellä sopivia profiilejä ja tavata vaik seuraavis bileis
No eiköhän tää heruttaminen aja saman asian
Mut kuis moni on lyötäny seuraa sinkkuboksista? *täh*
[q]WuZuul:
Tännekki tarvitaan joku matching palvelu tms Sinkut voi etiskellä sopivia profiilejä ja tavata vaik seuraavis bileis
No eiköhän tää heruttaminen aja saman asian
[/q]
En ainakaan minä, mutta en ole varma olisiko se hyvä asia.
[q]WuZuul:
[/q]
Minä voin olla ensimmäinen, joka myöntää. Iloa (eli suhdetta) kesti reilun kuukauden ja sitten oli... noh, vähemmän iloista to say the least. Kyllä sitä vähitellen voisi varmaan olla valmis uuteen ihastukseen - ehkä jopa suhteeseen. Kaikki mikä ei tapa, sattuu vitusti, mutta kipu kasvattaa. Vaan seuraako siitä kasvukipuja?
Niii'i...ja vaikka kuinka herutan Leneä niin ei se lämpee
---
Epailija:
Kaikki mikä ei tapa, sattuu vitusti, mutta kipu kasvattaa. Vaan seuraako siitä kasvukipuja?
--- kyllä melkein kaikesta seuraa kasvukipuja.. niitä ei vain noteerata samalla lailla, menevät siinä päätuskan jälkeen ohi melko huomaamatta.
[q]Epailija:
Kaikki mikä ei tapa, sattuu vitusti, mutta kipu kasvattaa. Vaan seuraako siitä kasvukipuja?
[/q]
np. Kitarateuvo - Älä ota sitä vakavasti
[q]Epailija:
Kaikki mikä ei tapa, sattuu vitusti, mutta kipu kasvattaa.
[/q]
Kuulin tosta lausahduksesta tosi hyvän muunnoksen tänään.
Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon perseessä, ja jos siihenkin tottuu, se kerkeää jo sulaa pois.
[q]La Petite:
*sydän* poistun täältä! *sydän*
[/q]
kyl nyt alkaa tuntumaan siltä, että mä tosiaan jään tänne talonmieheks lakasemaan pölyisiä nurkkia, kun kaikki muut siirtyy toiselle puolelle...
no anyway.. onnea keijukaiselle!!!
-vanhapiikaotaniemenperäkammaristauhuu
[q]Uhuu:
---
La Petite:
---
kyl nyt alkaa tuntumaan siltä, että mä tosiaan jään tänne talonmieheks lakasemaan pölyisiä nurkkia, kun kaikki muut siirtyy toiselle puolelle...
[/q]
Tyylipuhtaasti, ilman toisella osastolla käymistä itsekin, joten tässähän kohta saadaan uudet Taalasmaat Pihlajakatu 23:selle..*vink*
[q]Roger Roger:
poistun pian tästä luukusta
[/q]
hmmm... optimismia!
[q]lostgone:
Tyylipuhtaasti, ilman toisella osastolla käymistä itsekin, joten tässähän kohta saadaan uudet Taalasmaat Pihlajakatu 23:selle..*vink*
[/q]
Joo, mut sä saat olla kyl sit Ulla =)
-seppouhuutaalasmaa
Still here
[q]Uhuu:
---
lostgone:
---
Joo, mut sä saat olla kyl sit Ulla =)
[/q]
Jes, tätä mä oon aina salaisesti toivonutkin*täh* Syyn laittaa permanentti*nauru**justjoo*
Ok...nyt ei ole mukava olla täällä.
[q]Orfeus:
---
Galrav:
Meikä kyl ei täältä lähe!
Kuka hullu nyt mua kestäis?
....
oikei sori *sydän*ORFEUS*sydän*
---
*joo**hali*
[/q]
älä huijaa =D
Meikä kyl ei täältä lähe!
Kuka hullu nyt mua kestäis?
....
oikei sori *sydän*ORFEUS*sydän*
[q]Avernian:
No mikäs kriteeri tuo on, jos kuitenkin muutkin käy?[/q]
Ei se olekaan.. *huokaus* Se yritti olla sarkasmia, mutta olisi ilmeisesti pitänyt lyödä tuo kommentti kursiiveihin tai lainausmerkkeihin tai jotain, että olisin tullut ymmärretyksi. Pointti oli se, ettei mulla ole sellasia kiinteitä kriteerejä, joista en missään tapauksessa ikinä voi joustaa, koska tiedän että sellasia henkilöitäkin oikeasti on, joiden kriteerilista on pitkä kuin nälkävuosi, eikä siitä jousteta. Ja sitten ollaan ikisinkkuja. Niinku näköjään minäkin, mutta eri syystä kuin nirsoilusta..
[q]Ditto. Jos se on hauska ja fiksu ja tykkäät siitä, mitä väliä parralla on?[/q]
Hahaa. Parralla on aina väliä! Ei se parta pahoille kasva ja sitä rataa vanhoja sananlaskuja..
[q]Ja jääkiekkoilija ei voi olla luova? Helposti. [/q]
*reps* No ei voi.. ainakaan Oulun Kärpät. Ainakaan helposti. Hehee.. Fiksuja ne voi olla, ja ovatkin, mutta luovia..?
Juhannuksen Liettuan reissulla harmittelin taas, että lomaromanssit ja varsinkin muiden matkustajien kanssa irtailu on boikotissa.. siellä ois ollut mulle 'hyviä ystäviä' useampikin.
Mutta junassa koin miellyttävän ahaa-elämyksen siitä, että nyt kun pääsin opiskelemaan elämä on sinkkunakin ihan mallillaan, ei valittamista, ja tuleehan RockCity Rolloon taas monta sataa uutta opiskelijaa.. Kumma homma jos ei niistä yksikään halua alkaa mulle kaveriksi! Terveisiä vaan sille vaalealle silmälasipäiselle, toivottavasti pääsit OKL:ään..
[q]La Petite:
*sydän* poistun täältä! *sydän*
[/q]
Ja jätät mut tänne?!??!?!?!
Mikäs täällä on jumittaessa, vaikka luulen kyl et kukaan ei tuu mua täältä luukusta hakemaan et täytyy kyl varmaan tehdä itse jotain, mutta kun tapaisi edes jonkun kenen eteen viitsisi tehdä jotain... kun kaikilla ihmisillä on niin kaameet sitoutumiskammot, mikä mun mielestä on tosi pelottavaa koska kammottavampaa mun mielestä on yksinolo, vaikka luulisi että siihenkin olisin jo tottunut....
Mutta joo, ruikuttamista ei kannata edes aloittaa koska se on ensiaskel epätoivoon. Päivä kerrallaan varovaisesti silmät auki niin ehkä joku huomaa minutkin (tai minä huomaan ensin... jotenkin tuntuu et taidan kulkee hiukan laput silmillä kun en tajua ikinä mitään... *kikakika* )
voisi olla jo aika lähteä täältä...
tahtoo pois