SINKKULUUKKU

Back to häröily O

hassu juttu, vaikka tässäkin kylässä on ihmisiä melko palijon.. ja lahessa tossa vieres viel lisää ni ei tunnu vaa tapaavan oikeen ketään varteenotettavaa...tai jos tapaa niin ne on varattuja tai loppujelopuksi - tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin... tai sit mä oikesti vaa oon vääris paikoissa väärään aikaan ja hanakala oikeen löytää ketään samanhenkistä ihmistä, koska mun pienes päässä on niin palijon kaikkii asioita ja ajatuksia niin tuntuu et porukka tipahtaa kärryiltä ensimmäisen 5min jälkeen
ehkä mä oon ainakin nastolalaisille liian kova pala

[q]Avernian:
Ja täällä takaisin !
[/q]

[q]Uhuu:
en mä silti sinkkuudesta luopuis.. mut vois sitä treffeille lähteä jonkun silmänilon kanssa.. .heh..[/q]

Taidat alkaa pehmenemään...

[q]Mellu-:
hassu juttu, vaikka tässäkin kylässä on ihmisiä melko palijon.. ja lahessa tossa vieres viel lisää ni ei tunnu vaa tapaavan oikeen ketään varteenotettavaa...tai jos tapaa niin ne on varattuja tai loppujelopuksi - tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin... tai sit mä oikesti vaa oon vääris paikoissa väärään aikaan ja hanakala oikeen löytää ketään samanhenkistä ihmistä, koska mun pienes päässä on niin palijon kaikkii asioita ja ajatuksia niin tuntuu et porukka tipahtaa kärryiltä ensimmäisen 5min jälkeen
ehkä mä oon ainakin nastolalaisille liian kova pala *hih*[/q]

HOHOHOHOHO

heh... lauantaina koin jonkinlaisen heräämisen...
yli vuoteen en muista, että oisin nähnyt komeaa miestä... nyt niitä oli tukuittain liikenteessä...
en mä silti sinkkuudesta luopuis.. mut vois sitä treffeille lähteä jonkun silmänilon kanssa.. .heh..

-silmäniloamullekinuhuu

[q]Galrav:
---
Mellu-:
ehkä mä oon ainakin nastolalaisille liian kova pala
---

HOHOHOHOHO
[/q]

syö se pääs jo ku toi on ihan totta

[q]sapeli:
Taidat alkaa pehmenemään...
[/q]

päästäni joo... =)

-pehmytkudosuhuu

Hmm, eipä mulla oo mitään hirveen henkevää ja tähdellistä sanottavaa... Kuhan toteen vaan että oon kyllä niin ilonen siitä että oon tuolla toisessa luukussa. *sydän* Vaikka suhteessa eläminen tarkottaakin komprommissien tekemistä, ja sitä väkisinkin menettää osan siitä ”vapaudestaan” mitä jotku täällä hehkuttaa, niin ei mulla kyllä oo sitä mitenkään ikävä. Enemmän mä jäisin kaipaamaan sitä luottamusta, rakkautta ja turvallisuutta mitä suhteessa koen, kun mitään ”vapauden” tunnetta ikinä!

nimim. ”Mielummin tossun alla kun taivasalla”

MÄ HALUUN POIS TÄÄLTÄ!!!

...Kuka voi väittää että ei oo jännittävämpää olla sinkku ku varattu?

Meinaan että jokapäivä näkee ihmisiä, uusia tai sit samoja uudestaan *kuolaa*. On vapaata riistaa ja metsästäjä yhtäaikaa. Se mikä täällä parilla tuntuu olevan ongelmana, on se että ne metsästää omaa häntäänsä *hihu*...

Kyllä kyllä. Olen puhunut *kiitoskiitos*, ei mitään havaintoa mitä sanoin *ding*... Mutta tiedän tämän, kaikki toimii parin kahvikupin jälkeen varmasti paremmin.

Kyllä ton ymmärtää, vähän samanlaiset fiilikset. Lähinnä toi nuoruuden innokkuus liitty vielä siihen että seksi oli uutta ja kiehtovaa. Nyt ku se on kuitenki tuttujuttu, ainakin uskoisin suurimmalle osalle täällä, ei siitä pelkästä fyysisyydestä saa hirveesti iloa, eikä se aspekti enää kiehdo tai houkuttele.

mä voisin varmaan tässä vaiheessa taas ilmottautua tänne, kun tunnen itteni taas sinkuksi.. vaikken hetkeen olekkaan seukannu.

Eli sinä kaunis ja rohkea heterotyttö pääkapunkiseudulta, ota mut. (Jos kiinni saat)

Hmm.. Synnyin puoltoista kuukautta etuajassa ja aloitin elämäni kaapissa, josta en vielä ole tullut ulos. Nyt oon joutunut harkitsemaan sellastakin mahdollisuutta.. ja oon ihan *ding*.. Tärkeintä kai olisi löytää ihminen, jota kunnioittaa, arvostaa ja haluaa.. joka viehättää silmää ja jolla on aivot.. jolla on samanlaisia mielenkiinnon kohteita/ arvoja/ huumorintaju.. vai eikö? *täh*

Hmm. Sinkkuilu on jokatapauksessa edelleen ihan perseestä..

Don't be so sad

[q]ParodY:
---
Mellu-:
ei tunnu vaa tapaavan oikeen ketään varteenotettavaa...tai jos tapaa niin ne on varattuja tai loppujelopuksi - tyyppejä, eli ystävystyy liian hyvin...

---

ja sit ne tyypit näkee sut enemminki kaverina kuin minään muuna, oot vähän niinku ”buddy buddy” niille... story of my life*hih* nooh ainahan on se ”lintulan nunnaluostari”*joo*, tosin on sellanen hytinä, et jos mä koskaan olisin menossa sinne, mut varmaan potkittais sieltä pellolle alta aikayksikön*iihhih**muhaha*...
[/q]

niin varmaankin kävis mullekkin.. toisaalta... kiva olla sinkkuna ni ei tarvii selitellä mitään kellekkään..

Joo sinkkunahan sitä ollaan oltu reilu pari vuotta.... Sinkkuilu on tavallaan elämäntapa.... Mut on kyl aina välist semmonen haikee olo et ku ois oma kulta kenen kainaloon käpertyä..... Mistäköhä sen löytäis*ding*

Maihku:
miks musta aina tuntuu et vaikka on sinkku joutuu selittelee muille aina tekemisiäni?*ding*

[q]a:

jos on sen ikänen et vielä joutuu lutkuttaa tuttia joutuu tyypillisesti selittelee .)
[/q]
En usko että se nyt iästä johtuu*ding*

Ja tätä kautta luostariin...

Pääsisköhän täältä pian pois?? Aika lähellä..aika lähellä..*vink*

Pitää kai ilmoittautua tähän kerhoon, ei sitä kauaa taas ehtinyt seurustellakaan. Kummallista kun en onnistu pitämään noita naisia pitempään kuin kuukauden tai pari. PItäs vissiin riidellä enemmän asioista jotka on aivan turhia tai jotain.

O