SINKKULUUKKU
[q]NiMo:
ei onnistu*grr*tää tyttö on niin monta kertaa jo jäädytetty ja sulatettu( ja petetty) et nyt kun jäädytän itteni tollasen "seurusteluvietin" ulkopuolelle niin siinä onkin sitten tekemistä ja PALJON että mä siitä muka sulaisin.
ikävää sanoa noin,mutta pakko näköjään joku itsesuojeluvaisto sittenkin säilyttää..
--- jos se on niin, niin se on niin. jatkakaamme siis sinkkuluukussa..
[/q]
kiitos*kiitoskiitos*sulaudun kyllä joukkoonne varsin kivuttomasti ajan kanssa.*nauru*
[q]Lene:
Itsestäni en kyllä puhunut, mutta onpa kivaa olla maailman napa.
[/q]
Aah, puhut ihmisistä. OK!
[q]
Mun luottamukseni aste riippuu kulloisenkin henkilön luotettavuudesta. Kyllä, ylläpidän välejä myös ihmisiin, jotka eivät ole täysin luotettavia vaan esim. ailahtelevia. Onko yksikään ihminen ehdottomasti täysin luotettava?
[/q]
OK, vedät vaan mutkia suoriksi tavalla, mistä voi vetää johtopäätöksen, että;
T: Muut ovat ihmisiä.
T: Ihmisiin ei voi luottaa.
S: Yhteenkään ihmiseen ei voi luottaa, paitsi ehkä sinuun, koska laske itseäsi ihmiseksi.
Ei yksikään ihminen ole varmaankaan luotettava kaikissa toimissaan, mutta yksittäistapauksissa varmaankin kyllä.
[q]
Go and find one.
[/q]
Ei pukkia ole olemassa, oli sanomani :)
[q]Lene:
Oletettavasti edelleen siihen suuntaan, missä jo ollaan. Ihmiset vaan käyttävät toisiaan saadakseen jotain pinnallista ja ohimenevää. Pilaavat itsensä siinä sivussa ja mahdollisuutensa saada, mitä pohjimmiltaan haluaisivat ja vaikuttavat myös niihin ihmisiin, joita käyttävät. *justjoo**yleistystä*
[/q]
Bla bla bla...
Ulkona on kylmä - tai sitten se olet vain sinä. En oikein tiedä, että millaisiin miehiin sinä olet törmännyt, mutta ei liene hedelmällisin tapa olettaa, että ihmiset ovat esim. sinun perässäsi vain siksi, että saisivat jotain "pinnallista ja ohimenevää". Tietysti jos tykkäät kuitenkin (laitan näin sulkuihin: salaa) tuollaisista persoonista, niin miksi annat sellaisille ylipäätänsä mahdollisuuksia.
Aijoo, ehkä etsit itse jotain pinnallista ja ohimenevää, mutta syytät muita ihmisiä näistä omista haluistasi.
Erästä korkeakulttuurin tuotosta lainatakseni;
[q]
Banky: Alright, now see this? This is a four-way road, OK? And dead in the center is a crisp, new, hundred dollar bill. Now, at the end of each of these streets are four people, OK? Are you following?
Holden: Yeah.
Banky: Good. Over here, we have a male-affectionate, easy to get along with, non-political agenda lesbian. Down here, we have a man-hating, angry as fuck, agenda of rage, bitter dyke. Over here, we got Santa Claus, and up here the Easter Bunny. Which one is going to get to the hundred dollar bill first?
Holden: What is this supposed to prove?
Banky: No, I'm serious. This is a serious exercise. It's like an SAT question. Which one is going to get to the hundred dollar bill first? The male-friendly lesbian, the man-hating dyke, Santa Claus, or the Easter bunny?
Holden: The man-hating dyke.
Banky: Good. Why?
Holden: I don't know.
Banky: Because the other three are figments of your fucking imagination!
[/q]
[q]Elvirith:
Ja mieluummin täällä kuin selibaatissa.
[/q]
Ööö ... sulkeeko nämä toisensa pois jotenkin?
[q]Lene:
Miksiköhän tämä asia pitää muhun kohdistaa?
[/q]
Koska sä nyt satuit tuomaan asian esille :)
[q]
Sellaisiin "miehiin" olen törmännyt, joilta on oppinut, että älä niele mitään purematta - äläkä vielä edes silloin. (Mutta näytä siltä, että nielisit, mutta sylkäisetkin sitten takaisin päin naamaa. *vink*)
[/q]
Snowballing se rules!
[q]
Miksi ihmiset ylipäänsä pääsevät kusettamaan toisia?
[/q]
Koska jotkut tekevät tämän mahdolliseksi uskomalla esimerkiksi: lupauksiin, kykyynsä muuttaa ihmisiä tai johonkin muuhun vastaavaan, mikä ei vastaa todellisuutta.
[q]
Joillakin on ollut vielä kokemattomana uskoa ihmisiin ja epäuskoa siihen, että ollaan valmiita tekemään mitä vain siellä pelikentällä, kun on itse pelinappulana.
[/q]
Perustuuko sun kaikki ystävyydet ja ihmissuhteet luottamuksen sijasta epäluottamukseen? Ja mä olen yksinäinen? Teen taatusti jotain väärin!
[q]Tai sitten olen ymmärtänyt jotain väärin: ihmiset eivät koskaan kusetakaan toisiaan ja maailma on hyvä ja lämmin paikka elää. Ja mulla on vaan huono asenne.
[/q]
Absoluuttista totuutta nyt ei olekaan tän asian tiimoilta. Ihmisiä on monenlaisia. Sijoittaja -ystäväni sanoisi, että on niitä joita kusetataan ja niitä joita kusettaa. Itse en kyllä ihan noin karkeaan kahtiajakoon usko.
[q]
Puhu pukille.
[/q]
Ei ole pukkia
Ensi perjantaina allekirjoittanut kolahtaa räminällä tämän luukun pohjalle.*uuh*
[q]Lene:
Ei ole minusta pointtia puhua ihmisistä niin, että kohdistetaan huomio vain yhteen ja tehdään siitä henkilöstä jonkinlaisia päätelmiä ylipäänsä asioiden suhteen.
[/q]
Ehkä tässä on vaan sitten eroa siinä, miten ihmiset ilmaisee itseään. Itse nimittäin kirjoittaessani ihmisistä projisoin itseäni ihmisiin ja päinvastoin. Harvemmin puhun ihmisistä ja porukoista yleisesti siten, että en ajattele puhuvani myös itsestäni. Ellen sitten sitä erikseen mainitse.
[q]
Jos luotettavuus siis perustuu vain yksittäistapauksiin niin eihän tällöin suhde tällaiseen ihmiseen voi perustua luottamukselle vaan valikoivalle luottamukselle?
[/q]
Luottamukselle kuitenkin. Yleisesti varmaan tuossa on jonkinlainen kokonaisuus pohjalla, mihin luotetaan. Kuten: ei naida toisia, ei pöllitä toisen rahoja, ei yritetä maksaa vuokraa luonnossa jne. Absoluuttista luotettavuutta nyt on turha vaatia, ei kaikkea voi yksinkertaisesti toteuttaa (muistaa erinäisiä päivämääriä, viedä aina roskia jne).
[q]
Ai kilipukkeja?
[/q]
Eiku joulupukkeja, ei edes yhtä. Harmi sinänsä, voisi olla mukavakin heppu.
[q]Tinski:
Tähän ei voi muuta kuin todetta, että keneenkään ei ole luottamista...nim.merk. kokemusta on...petetty,jätetty & NYT paskana...Ps.Pohjalta ei voi olla kuin nousu ylöspäin!!!
[/q]
Tervetuloa joukkoon. Tiedän ettei se nyt paljon lämmitä mut kyl aika parantaa ja olo helpottuu... koita kestää
[muokattu 1.8.2004 15:12]
[q]Avernian:
Sinä et kelpaa vai sinulle ei kelpaa?
[/q]
Minä en kelpaa... uskomatonta*justjoo* mutta totta
On aika poistua sinkkuluukusta ja sukeltaa seurustelun ihmeelliseen maailmaan.
ei tää ookkaan niin helppoo ku muistelin viime yönäkin halailin tyynyä ja melkein suutuin ku se ei halannukkaan takas*igor* ihan pyllystä tää tällänen..
Heippa! Lähden pois... emmä jaksa tääl enää olla jos ei ole pakko! Mut jos nyt kävi huono tuuri ni tuun varmaan pian takasin...
[q]Jazmine:
Jos sitä sit kuitenkin kääntys ovelta takas tänne. Tääl on vaan niin turvallista...
[/q]
Eipähän ainakaan tuu pettymään.
Tänne tulen ja täällä pysyn.
"What do you get when you fall in love? You get enough tears to fill an ocean."
Siinä se.
[q]Nikitah:
Jälleen täällä! Elämä edessä ja tukka takana tai jotain.. kevättä kohden!
[/q] Olikos tossa nyt ne "pakolliset" hehkutukset?
...hahaa, lähetin hakemuksen ja täällä taas ollaan *sydän*
runkkukesä
[q]KarriN:
liityin joukkoonne. voi ankeutta.
[/q]
O___O <3
[q]Christinah:
Mä taidan olla puol sinkku kyllä ny
[/q]
miten voi olla puol sinkku*ding*
[q]Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis??
[/q]
Eiku tän luukun tarkotus on itkee et miten ruffii on ku "tosirakkaus" (tavattiin viime viikol ja synkkas sikana ku seki diggas HARNDRG XII:STÄ ja käytti polcca kuteita) jättää ja elämä on raakaa kun joutuu olee yksin ja miten ilman kultaa ei pärjää ja miten kuka tahansa kelpaa kunhan ei tartte LUOJA PARATKOON OLLA YKSIN!
Niin ja tietty tsekkaa kissatilanne sillon tällöin