SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]wallu:
---
rose:
Aina voi lohduttautua sillä, että kun on jotain suhteeksi luokiteltavaa niin se on kumminkin hankalaa. Sitten kun ei ole mitään, niin kaipaa sitä jotain. Kaikkein parhaiten on kun ei ajattele koko asiaa. (En kai ole jo kyynistynyt?)
---
Aivan totta! ja yleensä sitten vielä käy niin, kun ei seurustelu/vastakkainen sukupuoli vois vähempää kiinnostaa, eikä edes ajattele koko asiaa, niin tärppää
[/q]
aina on tärpännyt silloin kun sitä on vähiten odottanut. mutta ei sitä voi lakata toivomastakaan

heh mä taidan mennä ton toisen luukun puolelle kurkkimaan mitä siellä höpistään

[q]Mellu-:
nonniin elikkäs se lista

Vaatimukset

kohta 1. Miehen on oltava vähintään miun mittanen (180+ cm )
kohta 2. Fiksu; Ei siis mikään huithapeli joka ei tajua mistään muusta yhtään mitään paitsi autoista ja niiden
pakoputkenpaukkulaakereista.
kohta 3. Omattava OMA ELÄMÄ; en halua olla kenenkään "elämä"

Plussat +

kohta 1. Ymmärtää mua ja mun välillä rankkojakin sekoiluja
kohta 2. Osallistuu mun elämään ja juttuihin
kohta 3. Jaksaa höpistä mun kanssa (iki-lörppö)
kohta 4. Pitää huolta itestään ja ulkonäöstään (kliseeee)
kohta 5. Lävistykset ja tatuloinnit

Ja tietysti huumorimies ja uskollinen ja luotettava ja kaikki muutkin kliseet

ainoo minkä unohin tuosta ko. listasta on sellai plussa et mies osaa tehä jonkulaista ruokaa koska itse olen universumin huonoin ruuanlaittaja

edit: anyone?
[/q]

Mä en Mellu ala jos sulla ei ole mitään haastavampia vaateita...eikö tartte olla edes raketti-insinööri tai miljonääri ja mites ton kestävyyden kanssa? Niinku et eikö siitä saa mitään plussaa jos oikeesti jaksaa koko yön?

Niin, ja mites on aitojen arpien kanssa? Jumanklavita ne kertoo eletystä elämästä! Läväreitä ja tatskoja saa rahalla mut arpia saa vaan ottamalla riskejä!

Ai niin ne mun fyysiset mitat...188cm ja 90kg...ihan sopusuhtainen...jopa varrekas...*hymy*

örp.. sinkkuna ollaan oltu abouttarallaan reilu puolivuotta, edellinen suhde kaatu ehkä meitsin vapauden haluun ja menimisiin..

Ekaa kertaa sinkkuiluni aikana kun olin bilettämässä niin ei kertaakaan alkanut vituttamaan nää toisiaan lääppivät pariskunnat sun muut Vaikka ei ollu alkoakaan veressä.. Ehkä asiaan vaikutti se että tuli sheikattua ~6h yhtämittaa lattialla... Ja nyt on jalat paskana *sydän*

Ai että seuramiespalvelu, pitäsköhän tässä pistää sitten kilpailevayritys pystyyn ja alkaa polkemaan hintoja? Laatua halvalla vain rajoitetun ajan

Joo se on ny moro---------->*sydän*

uu jee meiksi diggaa kyl ihan liikaa olla tääl ei mitään velvoitteita, vapaata seksiä ja poikamiäs elämää pitäsköhän tänää repästä ja jättää sänky petaamatta...

jotta tulis miehekkäämpi olo, pitää varmaan penaltyks juoksennella munasillaan himas koko ilta... *nauru**joo*

[q]hannah:
pattereiden kulutus kasvussa pitäsköhän ostaa ladattavat...tulis ehkä halvemmaks, eikä syntyis niin paljon ongelmajätettä
[/q]

viritä aparaatti jollain tavalla verkkovirtaan

[q]Lene:
Sitä mieltä olen, että vaikka aina olisi konkreettisesti touhuttu "samalla tavalla" niin siltkään mielestäni aiemmin niitä erilaisia "suhteita" ei ole ihan samalla tavalla määritelty kuin nykyään.[/q]

No mut jos kyseessä on pelkästään määrittelykysymys (vaikka todellisuus on aivan sama kuin ennenkin), onko sillä yhtään mitään merkitystä?*nauru*

siis täällä ei kauaa pysytty sit loppujen lopuks, onnea vaan mulle

[q]peepe:
Sinkkuna joo. Ja se on niin hankalaa, kun toisaalta nauttii niin vapudestaan, eikä kaipaa mitään parisuhdekiemuroita, mutta silti kaipaa jotain..
[/q]

No älä muuta sano.. tavallaan ois hirmu kivaa että ois joku kenen kanssa olla, mutta mulla ainakin on sellanen 'magic touch' että kaikki suhteet on hirveetä sählinkiä suuntaan ja toiseen. Kiistän kyllä oman syyllisyyteni mihinkään sählinkiin *iloinen*, suurin osa kundeista kun tuntuu olevan joko kiinni edellisissa suhteissa ja ihmisissä tai täysin kyvyttömiä sitoutumaan keneenkään.

pari päivää sitte valitin et haluis pois täältä ja nyt ku näyttäs siltä et vois päästä pois ni en oo enää varma että haluanko sittenkään voi voi voi on tää taas just nyt niin vaikeeta

Voiku kokis taas uusiks sen rakastumisen.. Mutta kun siinä on omat vaaransa, mutta tällä hetkellä vois kyllä antaa vaikka oikean käden siitä Mut noh, kai se sitte jokus iskeytyy kohalle.. En vaa oo kovin kärsivällinen Nonih, kukas haluu lähtee herrasmiehen kans vaikkapa kahville*

[q]Darianna^:
*murisee*
[/q]

Murisen takaas!

[q]Mirjami:
Tänään taas huomasin, miten tarpeellinen olisi oma mies. Mie en meinannut saaha lasipurnukkaa auki, vaikka kuinka väänsin ja käänsin. Täytyy nähtävästi lopettaa lasipurkkien käyttö ja siirtyä muovirasioihin..
[/q]

Tähän on erittäin yksinkertainen konsti. Koputtele sitä kanen reunaa esim. lusikalla reippaasti eri puolilta ja awot! Kansi aukeaa äärimmäisen nätisti. Jos ei toimi niin lupaan itse tulla paikanpäälle näyttämään että toimii.

Tässähän joutuu oikein itseään alkaa toistamaan.

OON SINKKU! Hakekaa mut pois!

Viime hetken lisäys: mulla on puutostauti! Kyyti on taattua :p

Sinkkuna oon ollu kohta 5v.

Tarkennan: Selibaatissa oon ollu koht 5v. :D

Kai mä oon niin parantumattoman ujo sekä vielä yleisesti ottaen vaikee luonne.

[q]W:

Veikkaanpa ite et nää sinkkuilu jutut on just niitä jotka kannattais ehkä jopa poistaa koko klubarista...netti on täynnä sinkkuiluun keskittyviä sivustoja, ja jos klubaria ei haluta täyteen sellaisia jotka eivät klubikulttuurista ja konemusiikista välitä, vaan tulee tänne maksimoimaan ainoastaan partnerin löytömahdollisuuksiaan, niin silloin ainaskin vihoviimeinen juttu on suoda heille lisää vonkaustilaa..

.eli jos tännekkin tulisi edes tietysti mainitsemallasi vitsi mielellä nyt kokonainen deitti osio, rekisteröityisi klubitukseen varmasti ennestään lisää Arja Korisevaa kuuntelevia, keski-ikäisiä sinkkuja. Klubitus on klubikansan sivusto, muut suksikoot cityn tai deitin sivuille....vonkaamaan.
[/q] Eikö konemusadiggari / klubittaja saa vongata (ts. etsiä seuraa vastakkaisesta sukupuolesta)?

Mä oon kuunnellu tesnoo jo vuodesta 'sirppi ja vasara', ja kyllä vonkaan. Netissä ja IRL. Oon jo sangen kyllästyny sinkkuiluun. Eikös tää olis ihan hyvä paikka klubbareiden löytää 'samanhenkistä deittiseuraa'?

Miten täältä pääsee pois?

[q]Avernian:
---
sapeli:
---
AnderS:
---
-xx-:
---

Jos nyt saan olla toivoton romantikko hetken
---

Aina saa! (tsekkaa titteli ;)) *hifive*

---

niin kerronpa teille että minä uskon siihen että kun löytää sen oikean (tai yhden niistä oikeista) niin siinä ei tarvi häpeillä sitä mitä on tai mitä toiselle antaa, vaan se on justiinsa niinkuin pitääkin ja mitä se toinen tarvii.
---

---

Jos jutut tuntuu hankalilta ja nihkeiltä jo alkuunsa niin ehkä se ei vaan ole se sopiva vastakappale - eteenpäin sitä enempää murehtimatta ja seuraavaa kokelasta etsimään.

---

You got it, man! :)

Nimimerkillä: kokelaita etsimässä
[/q]
Vai että kokelaita... oij oij. .ei sellasta ennää jaksa Kyl on kokeilut kokeiltu... juu, ja tajusin pointin, tuli vaan toi fiilis just nyt...

O