SINKKULUUKKU

Back to häröily O

Hmms luin tän sitten KINKKULUUKUKSI. Tiiä oliko joululla jotain vaikutusta vai ei =P

[q]peepe:
---
Ana-5000:
[iso]LÄHEISRIIPPUVUUS:[/iso]
---
Hmm, mistäköhän mä olin saanut sellaisen kuvan et se tarkoittaa sitä, ettei selviä mistään ilman toista ihmistä, ei viihdy sekunttiakaan yksin jne. Ainakin ihmiset yleisesti käyttää tota termiä esim seurusteluriippuvuuden yhteydessä. Mut joo, selvispähän toikin asia :)
[/q]

Joo, se on varmaan yks väärinkäytetyimmistä termeistä ikinä. Piti korjata :)

*piirissäjatkuvastihyppeleht*

[q]Daverian:
En ole nirso. Menee melkeen millanen muija vaan. Tosin muijan täytyy olla samassa painoluokassa mun kanssa. Taitaa täällä tuo ujous olla melko yleistä. Minäkin nimittäin olen. Se on ikävää.
[/q]

Mä taas en oo tätä mieltä. Mut toisaalta, painankin sata kiloa. Otan mielummin naisen, joka (pituudesta riippuen) on noin 25-45 kiloa minua kevyempi :) Sitä jaksaa kantaa reppuselässä!

Mä en edes tiedä että kumpaanko luukkuun tässä kuulutaan. Oon ihan sekasin. Mut näin alustavasti mie haluisin olla täällä. *täh*

[q]Tres:
---
Ana-5000:
"Women? FUCK women. Always when I try to quit, they pull me back in."
---
Just when I thought I was out
they pull me back in.
[/q]

Sinnepäin.

[q]Zyklonius:
---
CandyRaver:
Heippa! *sydän**plur*

---

Iuhiuh! Kukas tämä maailman onnekkain köriläs mahtaa olla? Salat julki ja lehtiotsikoihin!
[/q]

Jahas ja kuinka kävikään, olet pian ukkomies ;)

[q]Mark:
o/ here we go again.

-M
[/q]

hoih, tata on kyl jo vaikea uskoa :/.

ptruu ptruu.. *piis*. jahas, väärä pysäkki heppasella selkeesti.

tulkaas poimimaan vittuun täältä-

[q]Mumuli:
ei kai niin, nykyään onnen voi vaan löytää sille on spessu söpö ja sikana rahaa
katsooko naiset enää "sisäistä kauneutta" ollenkaan,tuskin niitä kiinnostaakaan.aika paha yleistys mutta nykyään voi sanoa noinkin, koska kuten sekin on yleistynyt nykyaikana huomattavasti että nainen pettää. missä ne kaikki suloiset herkät tyttöset on
[/q]

omistan sellaisen ^__^

[q]Keeerin:
Back in business!
[/q]

ainahan yhdelle pincélle kaarinille aikaa löytynee

edelleen täällä luukussa. ja sunnuntai.
tänään tuskin asia muuttuu miksikään mutta kohta tulee uusi viikko ja uudet kujeet.
ujous on paha. se pitää mut täällä pisimpään jos mikään.
mutta toivoa on kun on tutustunut muutamaan mukavaan ihmiseen.
jaksamista kaikille muillekin sinkuille!
elkääkä sortuko "ihan okei" tyyppeihin. siitä ei hyvää seuraa ei.

vieläkin täällä vaikka vientiäkin on välillä
väärää vientiä. perhana

Shaz: pidä kii tosta fiiliksestä!
tänään sinkkuelämien viimeinen jakso. eikä sinkkuelämä lopu
shaz tosiaan noita ihmisiä tapaa elämässä harvoin joiden vuoksi luopuisi vaikka kaikesta. mut taisin itekin tavata taas sellaisen vuosien jälkeen ja oon onnellinen jo pelkästään tästä olosta vaikka mitään ei tuliskaan (paitsi surua)
plääh PLUR kaikille sinkuille
onpas taas pälinää

[q]unik:
Forward never, backward ever !
[/q]

jäbält puuttuu vielä solar tosta jostain välistä ;)

joo hitto teidän naisten kanssa.
heti ku on rehellinen ja sitä mieltä että sun kanssa voisin viihtyäkin niin samantien on pakki päällä ja ihmetys että mitä sää oikein yrität. no hitto kun haluun tutustua suhun hyvin kun oot niin kaunis ja mukava tyyppi. ihan sama mulle mitä tästä tulee mut pitääkö sun heti luulla et oon pillun perässä. tää on niin ihanaa kun taas kerrankin kertoo tunteistaan rehellisesti niin sit ei ois pitänytkään. vitun ämmät me miehetkin ollaan ihmisiä eikä apinoita

Oih elämä voi olla ihanaa!!! Vaikka olen sinkku virallisesti ni tää toinen puoli joka ei ole on Täähän on just hyvä et on sinkku mut on oma mies *sydän*

[q]Avernian:
---
osama:
heti ku on rehellinen --- ihan sama mulle mitä tästä tulee mut pitääkö sun heti luulla et oon pillun perässä.

---

Ihanko oikeasti et halunnut harrastaa seksiä sen kanssa? Ei välttämättä tasan just heti, mutta vähän matkan päässä tietä eteenpäin...
[/q]
ihan oikeesti haluisin tutustua siihen ihmiseen niin voisin tietää haluanko sitä oikeasti vai vain nyt

toisilla on kiire ja toisilla ei.

joillain on kiire pois mutta pääse ei.

joillain ei o mitään kiirettä mihinkään ja täältä ne vaan katoaa.

olisinpa minä enkä minä. näin se on. ja menee jos tulee. jos tulee niin menee

O