SINKKULUUKKU
Kai sitä pitäs käydä kohta kirkossa kuuluttamassa että on sinkku, eiköhä siinä vaiheessa oo sitte kaikki tietosii ni ei kukaa kysyis 'miten teil muuten nykyää menee?' hrm :/
[q]Lene:
En usko, että luonteella on nyt suurta painoarvoa tässä asiassa. Lähinnä puhuin siitä, että suhteet ovat nykyään paljon monimuotoisempia. On fuckbuddeja, on avoimia suhteita, on kaveriseksiä jne. jne. [/q]
Mun pointti taas oli lähinnä kysyä, onko suhteiden taso muka oikeasti muuttunut? Vai onko tämä vain yleistä "aiemmin-kaikki-oli-paremmin"-nostalgisointia jolle harvemmin löytää pohjaa? Eikö villillä 70-luvulla ennen aids-pelkoa muka naitu ristiin? Ja vaikkka pitemmällä aikajanalla esim. avioliiton kunnioitus on varmaan ollut korkeampaa, luulen että se on tarkoittanut sitä että liittoa on kunnioitettu mut liiton ulkopuolella on sitten hääritty pimeästi.
Luonteella taas tarkoitin lähinnä sitä, että eiköhän ihminen ole aina ollut perusteeltaan samanlainen-> ihminen käyttäytyy suht samanlailla (tosin yleisen moraalikäsityksen aaltoilun rajoissa)
[q]hannah:
---
Mikki:
---
niinno. oishan mulla tossa muutama idea, mutta...
---
*släp* haluunko ees tietää
[/q]
--tähän olisi pitänyt tulla jokin nokkela vastaus, mutta eipä tullu yhtään mitään mieleen--
[q]Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis??
[/q]
Varmaankin
[q]Mikko:
onks tän "luukun" tarkoitus se et tääl voi kattoo kuka on milloinki sinkkuna ja kuka ei, ja sen mukaan mennä pokailee bileis??
[/q]
Jea
[q]Dorka:
on varmaan tultu oltua niin pitkään sinkkuna et eihän sitä enää osaa ollakkaan jonkun kanssa[/q]
Niinhän ne kaikki sanoo. Lopulta ihmiset ovat niin samanlaisia, ettei se voi mitenkään olla vaikeaa, ellei siitä tee itselleen kunnon mentaalimonsteria. Kaikki lähtee omasta ajattelusta ja pelkojensa tunnistamisesta sekä yksilöimisestä.
[q]Mikko:
[/q]
You got it!
[q]Ana:
---
Mikko:
---
Eiku tän luukun tarkotus on itkee et miten ruffii on ku "tosirakkaus" (tavattiin viime viikol ja synkkas sikana ku seki diggas HARNDRG XII:STÄ ja käytti polcca kuteita) jättää ja elämä on raakaa kun joutuu olee yksin ja miten ilman kultaa ei pärjää ja miten kuka tahansa kelpaa kunhan ei tartte LUOJA PARATKOON OLLA YKSIN!
Niin ja tietty tsekkaa kissatilanne sillon tällöin
[/q]
*nyyh**nyyh**nyyh**nyyh**lohduttel**lohduttel**känni*
OON ISO KINKKU HAUKATKAA KII!!!!!!
[q]Ana:
---
Mikko:
---
Eiku tän luukun tarkotus on itkee et miten ruffii on ku "tosirakkaus" (tavattiin viime viikol ja synkkas sikana ku seki diggas HARNDRG XII:STÄ ja käytti polcca kuteita) jättää ja elämä on raakaa kun joutuu olee yksin ja miten ilman kultaa ei pärjää ja miten kuka tahansa kelpaa kunhan ei tartte LUOJA PARATKOON OLLA YKSIN!
Niin ja tietty tsekkaa kissatilanne sillon tällöin
[/q]
*lmao**nauraa**lmao*
Sinkkuna joo. Ja se on niin hankalaa, kun toisaalta nauttii niin vapudestaan, eikä kaipaa mitään parisuhdekiemuroita, mutta silti kaipaa jotain..
[q]LinsQ:
Niinpä... tulis jo joku ja hakis pois*hmph*
[/q]
Missäspäin majailet ni haetaan pois?
[q]Rocca:
---
Tom_Cruel:
---
Rocca:
vapaata riistaa, saa ottaa mukaan...ja käyttöpäivä ei pitäis mennä viel kumminkaan umpeen
---
jos ostaa kaksi saa kolmannen ilmaiseksi, ö.... eiku... *igor**igor**igor*
---
tai vaikka pistetään kaikki kolme päivää ilmaseks ja vähäruokanen
[/q]
tää on selkkee!
Joo mäki voisin haluta pois täält.. vaik vast tänne tulin.. mut ei o kiva olla yksin...*nyyh*
Mä oon kans yks näistä ketä haluiaisi täältä pois.. Ja eilen erittäin pitkästä aikaa mua alko oikeen kunnolla harmittaa se et miks oon yksin. Yleensä ku näkee jotku parit rakastuneina, iloisina, pussailevan nii en kiinnitä pahemmin huomiota, mutta eilen olisin antanu mitä vaan et joku olis ollu mun vieres! No kyllä tämä täst taas ohi menee ja kyllä mullekkin pelastaja viel löytyy.
[q]Juhgu:
Hakemaan pois? Pah, sinkkuna on kivempaa. Ehtiihän sitä sitten joskus
[/q]
Kuinkas kauan sitä ollaan oltu sinkkuna?
[q]Mikko:
[/q]
Ööh , joo ?
Mikäs täällä on ollessa
[q]Zile:
Pitäis tehdä taulukko mistä näkisi sillä hetkellä olevat sinkut. Profillista rastia ruutuun, jos on sinkku. Näin pysyisi taulukko ajantasalla. Taulukko voitaisiin sijoittaa tämän topic:n ensimmäiselle sivulle...*nauru*
[/q]
Tässähän on ideaa *jiihaa**aplodit*
Hmh.. enpäs päässykään puis täältä. Näyttäis muutamat miespuoliset yksilöt olevan turhanki vapaudenkaipuisia tapauksia..