SINKKULUUKKU

Back to häröily O

[q]Lene: Voiko nykyään edes olla sanattomia sopimuksia, kun "suhteet" voivat nykypäivänä olla melkein mitä vain. Ei enää vallitse tilanne, että joko ollaan tai sitten ei olla.[/q]

En malta uskoa että tilanne ois jotenkin erilainen kuin aiemmin - eiköhän ihmisen luonne ole säilynyt suht samanlaisena?

[q]W:
Hei mitä tää on? älkää selitelkö, vuoronumerot vaan kehiin!
[/q]

Joo, olenkin joskus todennut et sellasen voi hakea vaikka pankista,
apteekista tai kelalta ja sitten vaan tuohon oven taakse nättiin jonoon

*lähtee kurkkimaan ovisilmästä...
-> no joo, ei vieläkään ketään

viekää mut pois täältä!!!

[q]Rocca:
Voisin vaikka siirtyä takavasemmalle..ja juosta poi ja liittyä vaikka toiseen ihmiskuntaan (i`m out of here)
[/q]

ihanaa, onneksi olkoon!!*hali*

[q]beatniqz:
viekää mut pois täältä!!!
[/q]

Oot varmaa samas tilantees ku mäki... ei o kivaa...

[q]TiiTu:

ihanaa, onneksi olkoon!!*hali*
[/q]

JA mä toivon suuresti, että se hyvä sulle tulee kanssa *joo**hihu**sydän* sä olet ihana ihminen muista se *joo**hihu*

[q]Mirjami:
Lauantaina Halluihin!! Löytyisiköhän sieltä ketään mielenkiintoista, jonka voisi raahata kotiin ja köyttää talutushihnaan? *pahis*[/q]

Ei olis ensimmäinen kerta...

[q]W:
---
Rx:
uu jee meiksi diggaa kyl ihan liikaa olla tääl ei mitään velvoitteita, vapaata seksiä ja poikamiäs elämää pitäsköhän tänää repästä ja jättää sänky petaamatta...
---
Vaikka mulla nyt olis mikä ihmnisuhde menossa, vaikka samperin avioliitto, en mä nyt sentään silti sänkyä petais. Osa miehisyydestä on kallisarvoista geeniperimää, eikä sitä tule sotkea akkojen touhuilla...*iloinen*
[/q]
Mä en tienny et pelkästään äijät saa jättää sängyn petaamatta alankin tuntea itseni tosi urokseks kun vältän mahdollisuuksen mukaan juuri yhtä noista akkojen touhuista

Avernia miks oot kade, Jätkä ihan vitun komee ja oikeesti jos haluis niiin naiset oikein lakois edessä.. Mä niiku olen kade teille kummallekin..

Epätietoisuus johtaa väärinkäsityksiin, väärinkäsitykset yleensä vaikeuksiin ja vaikeudet eroon. Vaikeudetkin voi voittaa mutta mitä aiemmin ton ketjun katkaisee, sitä helpompaa ja molemminpuolin terveellisempää se on.

[q]Rx:
auts.. nyt tuli neitimäinen olo... *igor**nauru* en kyl tän jälkeen petaa sänkyy ainakaan viikkoon...
[/q]
Pieni epäjärjestys on aina kotoisaa kunhan muuten on suht puhdasta ja sit ku alkaa tuntua siltä et sun on pakko päästä petaa sänkyä voit käydä meillä tekemässä sen

mä jo pelästyin et oonko mä ihan äijä ku en koskaan petaa sänkyä, mutta onneks Pygmiseni ei koskaan petä tällasissa asioissa ja voidaan äijäillä yhessä

[q]kiiki:
mä jo pelästyin et oonko mä ihan äijä ku en koskaan petaa sänkyä, mutta onneks Pygmiseni ei koskaan petä tällasissa asioissa ja voidaan äijäillä yhessä
[/q]
team rekkalesbot: "älä koskaan sorru turhiin naisellisuuksiin" -ikisinkku? Miksi !?

[q]Pygmi:
team rekkalesbot: "älä koskaan sorru turhiin naisellisuuksiin" -ikisinkku? Miksi !?
[/q]

emmä kans käsitä miksi
täytyyköhän meiän oikeesti alkaa seukkaamaan keskenämme?

[q]Pygmi:
Mä en tienny et pelkästään äijät saa jättää sängyn petaamatta alankin tuntea itseni tosi urokseks kun vältän mahdollisuuksen mukaan juuri yhtä noista akkojen touhuista
[/q]

Ei kuule riitä. Jotta universumissa säilyisi tasapaino, niin joudut pistämään paremmaksi. Allekirjoittanut nimittäin petaa sänkynsä kiltisti joka aamu, tiskaa astiat (omat ja välillä kämppistenkin) käytön jälkeen, imuroi, moppaa, pyykkää ja välillä vie jopa roskatkin - eli on lapsia vaille valmis kotiäiti. Eli nyt sohvalle istumaan, kalastusnauha videoihin pyörimään, kaljaa käteen, verkkarit jalkaan, verkkopaita päälle, jätät kainalot sheivaamatta, käsi housuihin ja kaukosäädin lähistölle odottamaan. *vink**hih*

auts.. nyt tuli neitimäinen olo... *igor**nauru* en kyl tän jälkeen petaa sänkyy ainakaan viikkoon...

[q]Pygmi:
ei helvetti tätä avioelämää on takana jo niin et ruumiita tulee jos vielä viralliseks menee
[/q]

jos mä lupaan olla tappamatta sua?

[q]kiiki:
---
Pygmi:
---
emmä kans käsitä miksi
täytyyköhän meiän oikeesti alkaa seukkaamaan keskenämme?
[/q]
ei helvetti tätä avioelämää on takana jo niin et ruumiita tulee jos vielä viralliseks menee

[q]kiiki:
[/q]

*täh* meillä se ainakin on yleensä mies, joka petaa sängyn

[q]Mirjami:
Lauantaina Halluihin!! Löytyisiköhän sieltä ketään mielenkiintoista, jonka voisi raahata kotiin ja köyttää talutushihnaan?
[/q]

me me me me me me... take me

O