SINKKULUUKKU
[q]hallucinogen, 21.8.2006 13:07:
Ei hitto mähän sanoin etten ollu sovinisti...:D
[/q]
Ei se mtn, mähän sanoin että mä oon :)
[q]AlexS, 16.8.2006 14:47:
Rehelliset/suoraan asioista ilmoittavat naiset on mun maailmassa todella harvinaisia. Ihan tarpeeksi kuluttanut aikaa näihin tapauksiin.
[/q]
Jäi vähän hämärän peittoon tuo toinen lause..?
[q]Tämän lisäksi en ymmärrä miksi nykyään kaikki etsii aina "vieläkin parempaa". Jos edessä on hyvä tyyppi niin ajatellaan että "löydän mä vielä vieläkin paremman".
[/q]
Koska silloin kun ei iske, ei iske. Ei sitä tunnetta voi pakottaa, vaikka kuinka olisi hyvä tyyppi.
Yäk, onko musta tullut vanhemmiten romantikko? Mitä hittoa mahdan odottaa?
[q]astaroth, 18.3.2009 07:04:
---
MonstersBall, 18.3.2009 06:45:
Nyt voisikin miehet laittaa tähän ketjuun ilmoituksia joilla ovat päässeet vähintään kolmeen yli kuukauden suhteeseen...
---
onko tästä topikista missään vaiheessa ollut oikeasti tarkoitus päästä ilmoituksella vaihtamaan siviilisäätyä? mä kun luulin, että täällä vaan sarkastisesti valitetaan kuinka arsesta tää on ja ne oikeat pelisiirrot suoritetaan ihan muualla irl :/
[/q]
nii.. ?
[q]Reetta, 25.3.2006 13:24:
---
*CaLLi*, 22.3.2006 20:09:
toisaalt kiva js ois jku*sydän*.. *syvä huokaus*
..vaadi,halua mtn..*iloinen* Huh!!
---
ei se oo kiva jos on vaan "joku", pitää olla joku erikoinen*hymy*
onnea metsästykseen...
[/q]
nii..erikoinen! tänks REETTA!!
[q]tomii, 19.3.2006 17:09:
---
Siren, 19.3.2006 16:35:
Mikä siinä on, et ne, jotka kiinnostuu musta ei kiinnosta mua, mut ne joista mä kiinnostun ei kiinnostu musta??
---
Noin käy kaikille aika-ajoin. Nimimerkillä "been there".
Kaikista ärsyttävintä on se, jos on tilanteessa, jossa huomaat, että toinenkin viihtyy aina sun seurassa tosi hyvin ja onnistuneelle suhteelle olisi selvää potentiaalia, mutta sitten jostakin syystä ks. henkilö ei ole seurustelumielessä susta kiinnostunut.
[/q]
Joo.noin käy aina! ja leimaa..konemusiikkia,aijaa..trancea?ei me voida käydä samoissa bileissä.. ja sit se viimeistää menee käsille.
..aina kai sit sinkkuna*nyyh* onks se trance sit ni pahaa?
[q]Camomilli, 31.5.2009 10:16:
Palasin takaisin ihan omasta halusta.
[/q]
whoooot? omasta tahdosta takass . .
joskohan täältä joutais pois kohta puoliin. .
Eilen oli muuten ensimmäinen sellainen bileilta että oikein täysin rinnoin nautin sinkkuboksilaisuudestani, eli hullunhauskaa oli ja tuli juteltua monen uuden ihmisen kanssa :) Eli ei täällä oleminen oo enää ihan niin paha :)
[q]hallucinogen, 18.8.2006 11:41:
se kärry ei oo ees näköetäisyydellä enää O_o
[/q]
Naiset ON hulluja. :/ Muuten ois varmaan kiva ottaa tyttöystävä, tytöthän on paljon nätimpiäkin, mutta kun ne ovat niin käsittämättömiä otuksia. :( (niin no onhan niillä muitakin puutteita.)
[q]Morrowe, 18.8.2006 11:49:
Niin, no lähinnä pointtina oli tuo "ei osaa olla oma itsensä"-lause... että jos on niin *sydän* johonkin että on vaan koko ajan perhosia masussa, niin ei siitä sitten varmaan osaa mitään kovin hyvää suhdetta ruveta rakentamaan.[/q]
En ymmärrä. Mielestäni juuri silloin osaa, ja haluaa, olla oma itsensä. Tietysti jotkut voivat yrittää olla jotain muuta ihastuksensa seurassa, mutta mä en käy sillä tavalla. Vai mitä tarkoitit?
[q]Herskakin varmaan antaa hyvät fiilikset, mutta ei sitä pidemmän päälle pysy pinnalla. :)
[/q]
Voi lol mikä vertaus :D
ai kiva olla? hmm..?
En kyllä pidä tästä uudesta elämästäni sinkkuna. Melkein jatkuvasti on yksinäinen olo, varsinkin iltaisin nukkumaan käydessä sekä aamuisin herätessä. Nythän olisi tietenkin mahdollista sekoilla kaikenlaisten random tuttavuuksien kanssa, mutta en tiedä että tulisinko siitä pidemmän päälle yhtään onnellisemmaksi.
Ennen pidempiä suhteitani ajattelin että viihdyn aika hyvin yksin, mutta olempahan taas oppinut vähän lisää itsestäni.
[q]drifter, 1.3.2010 18:17:
Ai vitsi, vieläkin täällä
[/q]
niinpä
jonkun kivan neidon jos tapaisin
[q]aada, 19.3.2010 12:37:
Jos voin antaa jotain vinkkiä, niin siihen, että nainen rakastuu tarvitaan, että nainen kokee vähän epätoivoa. Ei siis saa olla liian hollilla, liian innokas. Sitten kun tämä epätoivo alkaa hiipiä ja jos nainen siis on oikeasti kiinnostunut, niin hän kyllä on valmis sitoutumaan. Kaikki muu selittely vain tarkoittaa, ettei häntä kiinnosta.
[/q]
Ei siihen mitään epätoivoa tarvita - oikeesti! Mutta ei kyllä mitään stalkkausta tytön työpaikan edessä tai jatkuvaa viesteillä ja puheluilla pommittamistakaan.
Enemmän minua risoo sellainen kylmän esittäminen, varsinkin jos jälkeenpäin saakin kuulla, että toinen olisi ollut jollakin asteella kiinnostunut. Turhaa venkoilua ja esittämistä kannattaa välttää, mutta ei kannata turhaan myöskään ylianalysoida tilanteita. Sen kun elää virran vietävänä ja välillä vähän kauhoo siihen suuntaan mihin itse haluaisi mennä.
[q]neski, 22.3.2010 16:46:
---
aada, 22.3.2010 16:04:
Olen kyllä samoilla linjoilla tuosta, että paras mennä niin kuin itsestä tuntuu hyvältä. Eihän sitä voi koskaan tietää mitä se toinen on mieltä mistäkin, joten kaikenlainen analysointi tai käytöksen muokkailu on aika turhaa. Ja toisaalta, sillähän on sitten ihan hyvä testaillakin, että onko siitä toisesta mihinkään itselle.
---
Aikaisempaan kommenttiini viitaten... Taisin tajuta lukemani väärin. Systemaattinen pelailu ja "toisen testailu" on vaan todella ahdistavaa ja itse ainakin luovutan suosiolla jos toiselta sellaista käytöstä havaitsen. Sitä voi kutsua varmaan laiskuudeksi, kun aina puhutaan että parisuhteet vaativat niin pirusti hommia. Mutta elän vielä siinä (harha-)uskossa, että tästä maailmasta löytyy rehellisiä naisia, jotka eivät pelejä pelejä.
Omien kokemusten perusteella tuntuu, että monille pelit ovat osa hauskuutta. Itse en niihin kykene ja ehkä siksi olen vieläkin sinkku. Mutta jos taustasyy on tämä, niin sitten olen ylpeä sinkku :)
[/q]
Niin. Itsehän en mitään pelejä pelaile, sillä siihen ei ole mitään kiinnostusta, enkä edes oikein ymmärrä mitä ne ovat. En jaksa käyttää aikaani asioiden turhaan analysointiin ja katson huvittuneena vierestä kun ystävät panikoivat ja kysyvät neuvoa siihen, mitä esimerkiksi vastata miehen tekstiviestiin ja miten mies suhtautuisi näihin eri vastausvaihtoehtoihin. Itse vain vastaan mitä mieleen tulee ensimmäiseksi ja sitten katson mitä sieltä tulee takaisin. Siinähän sen näkee, yksinkertaista.
Toisaalta, olen kyllä kuullut useasti, että toimin jotenkin luonnostani niin, että vaikuttaa siltä kuin pelaisin jotain pelejä. Tämä voi hyvin pitää paikkansa, mutta oikesti toimin vain niin kuin tuntuu parhaalta ja järkevältä.
[q]hallucinogen, 21.9.2006 15:31:
Tarjoan 50e ;D
[/q]
Toi nyt ei ollu mikään viittaus itseeni, eli kiitos vaan :D Sun kovo on helvetillisessä vaarassa just nyt!
Ilmoittautuu tänne Klubituksen keskeisimmälle alueelle!
Oon vege eikä jalkapallokaan kiinnosta :/
[q]hallucinogen, 21.9.2006 13:32:
Niin mutta mitä vastinetta tuollaisella huikealla uhrauksella sitten saa? :D Nalkuttavan muijan joka valittaa aina päänsärkyä? :D
[/q]
Eijei kato, voin vastapalvelukseks tulla sun kans joku päivä vaik Biltemaan? Ja säästää sut Ikea Experienceltä!
Tein eilen nolon kotitanssivideon tubeen ja nyt kelailen et pitäiskö laittaa se deitti-ilmoitukseen ja kattoo et vaikuttaaks mitään :)