SINKKULUUKKU
[q]pirpeli, 10.8.2006 10:44:
No mä kyl luulen kans, et jos joskus jonku wow-tyypin kans jotain tulee, annan sen pelata rauhassa
ja houkuttelen sit välillä ihan muihin peleihin*tirsk*...
[/q]
Kysypä tosiaan joltain wow-leskeltä että kuinka helppoa niitä friikkejä on houkutella.
[q]pululu, 25.4.2010 11:09:
---
aada, 17.4.2010 19:24:
Iik, taisin löytää täydellisen miehen! Se harrastaa jopa purjehdusta ja sillä on hyvä sukunimi! Mä aion saada sen, watch out siis!
---
Kerro nyt ihmeessä, miten homma etenee.
[/q]
Ei helposti, mutta toisaalta en nyt ainakaan tässä vaiheessa kauhean vakavissani ole sen suhteen. Potentiaalia siinä toki olisi. Tosiaan, se on tuttu, mutta on tällä hetkellä Lontoossa töissä, tulee Suomeen vissiin syksyllä. Mutta kyllä me varmaan jossain välissä treffeille päästään.
[q]aada, 17.4.2010 19:24:
Iik, taisin löytää täydellisen miehen! Se harrastaa jopa purjehdusta ja sillä on hyvä sukunimi! Mä aion saada sen, watch out siis!
[/q]
Kerro nyt ihmeessä, miten homma etenee.
[q]Miika, 18.10.2007 15:21:
Onhan se ihan selkeetä, jos antaa ensitreffeillä niin ei siitä luultavimmin sen isompaa juttua synny. Kunnollinen ja hyvä nainen pitää polvensa yhdessä, siitä sietääkin olla ylpeä!
[/q]
Ah, siis nainen ei saa harrastaa seksiä ensitreffeillä tai on siveetön mutta mies saa.
No, tuossahan se kahdesti jo todettiin ylemmissäkin kirjoituksissa.
[q]pululu, 24.4.2010 23:28:
---
NeonCat^, 24.4.2010 22:46:
En oo viel ikinä käyny sinkkuluukulla mutta vois kyllä joskus käydäkki jos löytyis se ihana mies :3
---
Kuule, sinkkuluukku on sellanen paikka missä ollaan kun sitä IHANAA MIESTÄ EI OO! Taidat olla ihan väärillä jäljillä, hei.
Tai jotain :--D
[/q]
Eipäs nyt leimata hyvää luukkua!! :D Täältä löytyy mitä vaa, jos tunnistaa omakseen :D
[q]pululu, 24.4.2010 23:28:
---
NeonCat^, 24.4.2010 22:46:
En oo viel ikinä käyny sinkkuluukulla mutta vois kyllä joskus käydäkki jos löytyis se ihana mies :3
---
Kuule, sinkkuluukku on sellanen paikka missä ollaan kun sitä IHANAA MIESTÄ EI OO! Taidat olla ihan väärillä jäljillä, hei.
[/q] Niin meinasin siis että jos sieltä luukulta löytyis :D
[q]NeonCat^, 24.4.2010 22:46:
[/q]
[q]2la, 15.12.2009 08:34:
Ajankäyttö parisuhteessa, tai siis parisuhteen ulkopuolella ajan venyttäminen riittämään kaikkeen mielenkiintoiseen ja myös omaan itseen (jonka olen havainnut olevan niitä ensimmäisiä karsittavia asioita, valitettavasti) onkin haasteellista.
[/q]
Miten mä onnistuinkin ujuttamaan tuonne juuri sen asenteen, jota halusin kritisoida. Ei elämä ole jotain, joka tapahtuu parisuhteen ulkopuolella.
[q]siveys, 15.12.2009 01:30:
Olen itse miettinyt jonkin verran sitä onko monogamisen parisuhteen pakko vaikuttaa ihmisen arvovalintoihin tällä tavoin. Itse nimittäin ainakin pelkään suunnattomasti sitä kuinka erilaisella tavalla haluaisin suunnata energiani jos vierelläni olisi jatkuvasti henkilö, jonka läsnäolo on elämäni merkittävimpiä onnellisuutta edistäviä tekijöitä. Samalla kuitenkin hiljaa toivon, että tämän kauniin ajatuksen voisi kääntää myös minun kohdallani voimavaraksi.
[/q]
Ymmärrän tuon "pelon" ja perinteisen ajatuksen pariutumisen vaikutuksista paikalleenasettumisen ja tavallaan elämän loppumisen suhteen (luonnollisesti myönnän että samat peikot ne minunkin takaraivossani pörräävät). Mutta kuten itsekin tuossa sivusit: eikö olisi utopistisen optimaalisen ihanaa löytää itselleen se vastakappale, joka nimenomaan toimii inspiroivana ja liikkeellepanevana voimana? Vaimon kanssa ei voi harjoittaa hyväntekeväisyysprojekteja ympäri maailmaa? Vaimon kanssa tehdään lapsia ja rakennetaan kotia ja kodin pihalle linnunpönttöjä?
Ajankäyttö parisuhteessa, tai siis parisuhteen ulkopuolella ajan venyttäminen riittämään kaikkeen mielenkiintoiseen ja myös omaan itseen (jonka olen havainnut olevan niitä ensimmäisiä karsittavia asioita, valitettavasti) onkin haasteellista. Pitää olla niin itsekäs että huolehtii itsestään, hyvinvoinnistaan, kehityksestään ja niistä itseään kiinnostavista asioista, olivat ne sitten maailmanparannusta isossa tai pienessä mittakaavassa tai mitä tahansa. Luonnollisesti tämänlainen itsekkyys on parisuhteellekin hyväksi.
Helposti myös tipahdan toimimaan sen mukaisesti mitä luulen minulta odotettavan. Erittäin miellyttämisenhaluisena ihmisenä laitan usein (?) omat tarpeeni syrjään enkä jaksa muistaa, että ennen kaikkea mun pitää voida hyvin itseni kanssa. Vasta sitten voin voida hyvin jonkun toisen kanssa ja rehellisesti löytää sellaisen ihmisen, joka sopii muhun, mun elämääni ja arvoihini ja haaveisiini. Vaikka se mulle nykyään karmeana peikkona esiintyvä vakiintuminen, asettuminen ja ELÄMÄN LOPPUMINEN onkin varmasti monelle ihanaa ja unelmien täyttymys ja juuri sitä, mitä he rehellisesti haluavat elämältään, ei se kaikille sitä koskaan ole eikä pidä luulla että kaikki puolisoehdokkaatkaan sitä odottaisivat.
Eksyinkö aiheesta? Voiko sinkkuluukussa eksyä aiheesta?
Pointti? Mistä löytyisi siveyspultille mutteri? Joku joka työntää eteenpäin eikä raahaa ankkurina perässä? Karrikoinko liikaa? Onko koko ajatus lapsellisen yltiöromanttinen? Pitäisikö sun ottaa mies?
[q]Safe Room, 21.4.2010 15:54:
miten täältä pääsee poiiis
[/q]
Tänne kun kerran pääsee niin ei enää halua pois =D
[q]Aurinkoneiti, 14.8.2009 18:40:
Kaupan kassajonossa teki mieli halata edessäni seisovaa miestä.
[/q]
Jos oisit nätisti kysynyt niin oisit ehkä jopa saanut. :D Joskus tuollaisia yllättäviä mielitekoja kannattaa noudattaa.
[q]niomic, 24.5.2009 19:56:
Onks mitenkään mahdollista, ettet vaikuttanu tarpeeks kiinnostuneelta? Jos se oli jo noin aktiivinen ja äijä just ja just jaksaa kiinnostuu sen verran et oot jotenkin mukana keskustelussa, ni rajansa naisillakin. You know, ehkä se luuli et "he's just not that into me"...
[/q]
Ai vaikka vielä metsästi kynsiinsä ja pyysi hitaille?
[q]Zeratul, 24.5.2009 15:25:
Tuli loppuillasta kaunis nainen juttelee...
...pitää juttuu yllä...
...sen piti hetken päästä palata kavereidensa joukkoon.
[/q]
Ehkä jos oisit pitänyt suus kiinni ja hymyillyt vaan?
[q]Laskeuma, 7.9.2009 01:19:
Kyseinen asia on todistettu tutkimuksissa, naisen suurin lisääntymishalu on n30v iässsä.
Eli asia on ohjelmoituna siellä pääkopassa.
muistaakseni tieteenkuvalehdestä ton luin.
[/q]
En malta odottaa. :E
[q]domi, 25.7.2006 10:27:
Entä jos pistämme sarkasmi-mittarin ON-asentoon, onko sitten?
[/q]
Hymiö unohtui, otetaan uusiksi.
Todella myyvää ^_^ <3
[q]$, 9.8.2006 17:01:
Muistaakseni vielä 90-luvun lopussa herutus ja viinan juonti olivat tabuja teknobileissä. Kai se porukka sitten pariutui jatkoilla tjsp.
[/q]
Mitä hittoa! Ei ihme ettei pariutuminen onnistu! :D
Sanoin "mahdollisuus tutustua ihmisiin", ja täällä käsitetään se "herutus ja viinan juonti"?
[q]Cjet, 9.8.2006 17:09:
Kännisii katottii vähä kieroon, ja tanssiminen oli paljon kivempaa kuin heruttaminen. Sen sijaan ystäviä löyty niin paljon ettei ikinä.
[/q]
No niin juur. Kyllä mun mielestäni pitää tutustua ja ystävystyä ennen kuin voi oikeasti toisesta kiinnostua.
SITÄ PAITSI mä haluan just sinne bileisiin, missä kännisiä katotaan vähän kieroon. (Ei niin ettenkö itse olisi usein känniääliö pahimmasta päästä, mutta kun moisista bileistä kuulen, menen aina varmasti ilman viinaa.)
[q]Uhuu, 24.2.2006 11:34:
hmmm.. pitää varmaan alkaa ravaan baarissa.. ja kirjastossa.. kuinkahan moni oikeasti on löytänyt itsellensä seuraa kirjastosta??????
[/q]
Helpommin varmaan sieltä kuin baarista. :) Ainakin pidemmäksi aikaa kuin yhdeksi yöksi.
[q]1ncarnation, 9.8.2006 16:52:
Pitäisi kai vaan tylisti pyytää ihmisii ulos ja olla valmis kuulemaan ei kiinostaa :D
[/q]
Jooku sekään ei tunnu tepsivän. :D
[q]
IHan itse huomannu + kavereiden mielipiteet.tarkoitin nyt kyl ihan konemusiikin bileit..eikä mitään kaveri porukan bileit (sehän on vasta paras paikka tutustua on). Ja kyllä nyt siel sedun mestois saa niitä naisii jos vaan haluu, mut tuleeko siitä mitä muuta ku sängys hyppimistä sitä en tiedä enkä ole ottamassa selvää :)
[/q]
Ei ei, konemusiikkibileitä mäkin bileillä tarkoitin, ja olen vahvasti sitä mieltä, että ne ovat paras paikka tutustua ihmisiin. Tai ainakin mahdollisuus aloittaa keskustelu tuntemattoman / puolitutun / kaverinkaverin kanssa.
[q]hallucinogen, 21.8.2006 13:07:
-- uuden ja timmin tipusen -- hintaan 49.90
[/q]
[q]hallucinogen, 21.8.2006 13:10:
Okei mee istuu hyllylle niin mä laitan sut kärryhin :D
[/q]
Jokin tässä yhtälössä mättää :D