SINKKULUUKKU
[q]Samu*, 17.9.2009 09:38:
Kunnon munaus multa, sillä pitkin kevättä mietin kyseisen tytön pyytämistä treffeille, mutta aina ajatukseni kaatuivat yhteiseen tuttavapiiriin ja varsinkin siihen, ettei (hyvän) kaverin kaveria meikäläinen oikein ns. "kehtaa yrittää". Tollaisissa seteissä on vain liikaa pelissä mitä tulee toimiviin kaverisuhteisiin ym.
[/q]
Mua vähän ihmetyttää tämä. Ok, ymmärrän että suhteen kaaduttua raivoisan tulisesti samoissa porukoissa pyöriminen voi olla aika nihkeää ja joillekin jopa täysin mahdotonta, mutta olen itse aina onnistunut eroamaan sen verran rauhallisissa merkeissä (aikuismaisesti? :P) ettei mistään kaverisuhteiden vaarantamisesta voi puhua.
Mistä niitä ihmisiä, potentiaalisia seurustelukumppaneita, sitten pitäisi löytää jos niinkin laaja ja hedelmällinen metsästysmaa kuin kavereiden kaverit on poissuljettu? Sokkoammunnalla baareista? ;) Kertoisitko vähän tarkemmin ymmärtämättömälle mikset "kehtaa yrittää" kaverin kaveria, eikö voisi ajatella että jos ystäväsi kelpuuttaa hänet ystäväkseen, pitää tytössä olla jotain hyvää?
Oletko varma että nämä ovat syitä eivätkä selityksiä ujostelullesi ja jahkailullesi?
[q]nomic, 2.6.2010 02:00:
---
Laskeuma, 31.5.2010 04:44:
---
Hmm....ei sitä tiedä....omanan tehtävän suurin ongelma on ensiksi löytää ihminen joka kestää mua :D
---
Aletaax olee???
[/q]
Hhahahahha *reps*
[q]Laskeuma, 31.5.2010 04:44:
---
Hmm....ei sitä tiedä....omanan tehtävän suurin ongelma on ensiksi löytää ihminen joka kestää mua :D
[/q]
Aletaax olee???
Grrh.. :(
Mä en varmaan ikinä pääse tästä luukusta pois, oon tehny itsetutkiskelua (eikä ajatella irstaasti nyt :D ), ja oon kyllä ehkä liiankin vaativa.. Vaikkei ehkä oiskaan varaa.. Mutta mä en aio tyytyä kuin parhaaseen, en jaksa mitään hälläväliä-suhteita tai sellasia mitkä alusta asti tietää tuhoon tuomituiks.. Odotellaan jos joku osuis kohdalle, ei sitä koskaan tiedä :)
Oli ihan parasta taas kun kävin isovanhempia moikkaamassa ja sain heiltä iiihanan nojatuolin, niin pappa kysyy "Onko toi sitten sun sellanen vanhanpiiantuoli jossa istut kutomassa lopun ikäs?" ..joo, just sellanen..
Mä olen kuitenkin jo niin ikäloppu että eihän musta voi muuta tulla kun vanhapiika
Voi voi. Taas, juuri kun aloin olemaan valmis seurusteluun, niin taas tuntuu, etten yhtään haluaisi. Onkohan mulla joku sitoutumiskammo? En oikein jaksa seurustella huvin vuoksi, mutta kaikki muu tuntuu niin lopulliselta.
Iik, taisin löytää täydellisen miehen! Se harrastaa jopa purjehdusta ja sillä on hyvä sukunimi! Mä aion saada sen, watch out siis!
[q]kinderi, 30.5.2010 02:03:
---
Laskeuma, 30.5.2010 00:35:
ok tehdään näin yritän itse päästä pois tänä kesänä....muuten mörökölli minut vieköön.
---
Hirvee massapokailu käyntiin vai kuinka? :p
..ite yritän päästä täältä pois Joskus. Tavotteitahan täytyy olla jotta elämä olis mielekästä, joten tää vois olla mun tavote. Löydän jonkun ihanan ihmisen vierelleni joskus ^^ .
[/q]
[q]neski, 22.3.2010 18:39:
En tiedä meneekö se avuttomuuden puolelle vai onko tämäkin jotain tarkoituksellista kissa-hiiri-leikkiä, jossa ei ole voittajia.
[/q]
kyllä moisen käytöksen vielä käsittäisi joltain 15-kesäiseltä immeltä, mutta itselleni tulee tuollaisesta pakonomaisesta tarpeesta nähdä jokainen yhteydenotto jonain elämää suurempana kryptisenä morsetuksena lähinnä kuva ihmisestä, jolla on aika paha harkintakyvyn puute
suoraansanottuna vituttaisi jos joku alkaisi tekemään itsestäni jotain psykoanalyysia, kun yritän vain moikata
[q]mark hamilton, 19.6.2010 00:26:
---
jokke_, 18.6.2010 21:07:
Mark! You are back! *sydän*
---
Otetaan tämä reply kuva läpisormien vaikka tuon voi ymmärtää 1000 tapaa.
En reagoi vaikka voisin.
mitä toi kuva edes tarkoittaa.
Tietänet että minun silmissä siinä lukee kirosana ja tietänet myös että jos en ymmärtäisi huumoria niin face-to-face tilanteessa käyttäisin sinua vastaan fyysistä väkivaltaa. Sun on näin anonyyminä kovin helppo huudella mulle vaikka mitä ja houkutella vaikka 100 tyyppiä samaan hommaan.
Et taida olla DJ Jokke koska tiedän että ks. henkilö ei käyttäydy noin.
Mutta mulle ihan sama mitä sanot.
[/q]
Noniin, hampaidenpesulle ja nukkumaan.
Jos joku muuten tietää vapautuvan yksiön Hki/Espoon alueelta saa vinkata! Asunnon ettiminen on niin mukavata...
[q]kinderi, 30.5.2010 02:03:
..ite yritän päästä täältä pois Joskus.
[/q]
Aika samoilla linjoilla. Ehkä joskus...
Ei ole enää baaripokailu pariin vuoteen innostanut, niin meni viimeinenkin kanava tavata naisia :) Jotenkin en vaan pysty treffi-ilmoituksiin yms. Ne vaan tuntuu liian väkinäiseltä. Työpaikan kulttuuriin taas kuuluu olla syömättä omasta pesästä ja ihan hyvä niin.
Nyt on aika opetella nauttimaan yksinelämisestä
[q]J-Mx, 1.5.2010 19:59:
Pääsin pois! *sydän*
[/q]
Haista sinä kirka paska :D
ok tehdään näin yritän itse päästä pois tänä kesänä....muuten mörökölli minut vieköön.
[q]Freja, 25.8.2007 22:21:
Älkää ny olko noi masentuneita!
Sinkkuluukku on kiva luukku. *sydän*
[/q]
Second that.
Tulipa eilen sitten tehtyä viimeinkin lopullisia päätöksiä exän suhteen ja loppu sekin säätäminen. Enpä oliskaan halunnu "juhlia" synttäreitäni muulla tavalla...
[q]Laskeuma, 30.5.2010 00:35:
[/q]
Hirvee massapokailu käyntiin vai kuinka? :p
..ite yritän päästä täältä pois Joskus. Tavotteitahan täytyy olla jotta elämä olis mielekästä, joten tää vois olla mun tavote. Löydän jonkun ihanan ihmisen vierelleni joskus ^^ .
Kiitos vinkistä! Täytyypä kaydä kurkkaamassa, jos löytyis jottai sutinaa, helluntai meni jo...*nauru*
[q]jokke_, 18.6.2010 21:07:
Mark! You are back! *sydän*
[/q]
Otetaan tämä reply kuva läpisormien vaikka tuon voi ymmärtää 1000 tapaa.
En reagoi vaikka voisin.
mitä toi kuva edes tarkoittaa.
Tietänet että minun silmissä siinä lukee kirosana ja tietänet myös että jos en ymmärtäisi huumoria niin face-to-face tilanteessa käyttäisin sinua vastaan fyysistä väkivaltaa. Sun on näin anonyyminä kovin helppo huudella mulle vaikka mitä ja houkutella vaikka 100 tyyppiä samaan hommaan.
Et taida olla DJ Jokke koska tiedän että ks. henkilö ei käyttäydy noin.
Mutta mulle ihan sama mitä sanot.
[q]Mr. Beat, 29.5.2010 06:49:
Onko täällä säpinää, vai kannattaiskohan olla kirjoittelematta? Kirjotin sit kuitenkin :D
[/q]
EI OLE! sitä varten on http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=54589
oon kyl vieläki sitä mieltä et siin vaihees ku mä täältä pääsen pois ni jostain päin löytyy entinen tai uus kellokosken asiakas =P
[q]neski, 22.3.2010 18:33:
Tarkoitin, että saan tahtomattani ohjeita.
[/q]
siis meinasin avuttomuutta juuri näiden naisten osalta, en sun :)
Onko täällä säpinää, vai kannattaiskohan olla kirjoittelematta? Kirjotin sit kuitenkin :D