SINKKULUUKKU
[q]titi, 21.8.2006 11:50:
[/q]
Aivan älytön teoria.
Jo tuo ajatus uuden auton ja Diorin vaatteiden vaikutuksesta itsetuntoon on itselleni aika vieras. En minä ainakaan määrittele itseäni moisten kautta. Hyvä (?) tietty sulle jos joku muotirätti tai shoppailu itsetuntoa kohottaa.
Vielä hullumpi on suhtautuminen ihmissuhteisiin kulutustavarana. Kun vanhaan kultsiin väsytään, otetaan uusi ja timmimpi uros/tipu rinnalle? Ei jumankauta.
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?
[q]Zeratul, 26.3.2008 13:19:
vai feilasitko ihan muuten vaan ymmärtämään et
[/q]
Oli niin hienosti sanottu että piti quotata.
Ei mulla muuta.
Te pelotatte vapaat yksilöt kauas pois tuolla nimihöpötyksellä :D
Ja keskenänne ette voi pariutua kun nimiehdokkaat ei täsmää.
[q]domi, 25.7.2006 10:16:
Osaan korjata ilmastointilaitteita ^__^
[/q]
Todella myyvää.
[q]Avernian, 3.7.2006 22:58:
No ei tommosia voi naisen kanssa tehdä
Ne on sitten äijien kännireissujen jälkeen, vaikka.
[/q]
:D Siis millaisia äijäreissuja teillä on?
[q]Arocle, 3.7.2006 22:38:
... krapulapusuttelusta ... saman pizzapalan narskuttamisesta ... kaikeasta muusta ...
[/q]
Aadan jyvät akanoista -filtteri näyttää toimivan varsin tehokkaasti. Jos unelmakumppanin kriteerinä on että hän jaksaa leikkiä piirileikkejä niin onko se sitten niin väärin? Vakka kantensa valitsee jne.? Ehkä aadakin kohta löytää sen täydellisen charmantin oikeistolaismiehensä jonka ihon väri on enemmän kellertävä kuin vaaleanpunainen ja vitivalkoinen ja joka nimenomaan haluaa että naisessa on jotain metsästettävää. (...onko hallu vielä sinkku ? :DD)
Monilla muillakin (naisilla) on käsitys että itsestä tehdään mielenkiintoinen olemalla salaperäinen. Ehkä se tietyissä asioissa pitääkin paikkansa. -? Itse olen lähinnä sitä mieltä että nämä ihmissuhdekoukerot ovat muutenkin usein niin koukeroisia ja väärinymmärrykset yleisiä, että sellainen keikistely ja pelailu on lähinnä turha lisärasite.
lisäil: Mutta joo, soidintanssi ku soidintanssi. Helppohan se on tässä paheksua suoraan asiat sanovaa ja itse kohta tuskailla että antaako liian tyrkyn vaikutelman jos nyt jo soittaa tai onko liian ripustautuva ja pelottaako toisen pois jos haluaa joka hetki kiehnätä kainalossa ja kertoo sen myös tai, niin, mitä tuskailuja näistä edeltävästä 900 sivusta nyt voi lukea. :)
[q]Avernian, 3.7.2006 23:19:
Lähinnä aattelin vaan jotain tappokrapula-aamuna roskaruoan mässyttämistä ja nollat taulussa telkan katsomista.
[/q]
"Joo joo"
miten täältä pääsee poiiis
[q]hallucinogen, 21.8.2006 13:33:
Liian kallis? ;)
[/q]
se.
[q]pirpeli, 10.8.2006 10:58:
Mutta joo.
[/q]
Kauhutarinoita ensi alkuun :D
[q]Lyylikki, 27.6.2008 11:42:
Uusi suokkari on intialainen aksentti.
[/q]
Helou teer priti görl! Mai neim is apUU! :D Mutta niin, kukin tavallaan. Mä tykkään rauman giälestä.
Ja tosiaan sulava brittiaksentti pilkesilmäisen pojan suusta on vähän eri asia kuin cockneyn vääntäminen. Toinen mukavan kuuloinen on kanadanenglanti. Ranska on jotenkin niin kliseinen "rakkauden kielenä", että itseäni alkaisi lähinnä naurattaa jos joku sillä yrittää tehdä vaikutuksen, ja italiasta tulee korkeintaan noita em. liimaletti-väristyksiä.
[q]pirpeli, 9.8.2006 10:57:
Ja ei, en pyytänyt sua hallu ulos :D Kunhan vaan esimerkiköin.
[/q]
Ei se tajua vaikka kysyisi ihan suoraan. :/ Kokeilin eilen (vai oliko se edellispäivänä). Ihmettele sitten miksei oo vientiä!
[q]kinderi, 18.4.2010 13:34:
Grrh.. :(
Mä en varmaan ikinä pääse tästä luukusta pois[/q]
No mikäs tässä, yksin on kiva murjottaa :D
Välillä tosin juttuseuran puute harmittaa...*igor*
[q]hallucinogen, 14.8.2006 14:23:
LOL, en ois kyllä kerännyt varmaan kovinkaan hyviä pisteitä tuosta kyselystä :D Ainakin jos ajattelee siltä pohjalta mikä on yleistä tai yleisesti hyväksyttyä :D
[/q]
Hei hani, luuletko tosiaan että "mun mieleen" = "yleisesti hyväksytty"? :)
Voit sä kyllä siihen täytellä vastauksia ja lähettää sitten mulle :DD
[q]siveys, 13.5.2009 20:38:
Mut siis lasketaanko tosi äijät naiset ja tosi neidit miehet naisiin vai miehiin?
[/q]
Naiset naisiin ja miehet miehiin. Rajanveto voisi olla hieman hankalaa. Vaikka itse olenkin jossain seurustelusuhteessa ollut monessa asiassa se äijempi osapuoli, en silti kovin mielelläni lokeroisi itseäni "tosi äijiin naisiin". Tietysti biologinenkin määrittely on joskus hankalaa, mutta nämä ovat niin marginaalitapauksia... mietitään sitä jos tähän vastaa joku hermafrodiitti, silloin pitänee turvautua ko. henkilöiden tuntemuksiin omasta itsestään ja rooleistaan parisuhteessa - vai pitäisikö rakentaa kaavake jossa listataan elämänalueita ja käyttäytymismalleja ja jonka pohjalta voi laskea että kumpikas se neiti suhteessa olikaan?
[q]En ymmärrä miten biseksuaalisuus muuttaisi yhtälöä mitenkään jos homoseksuaalit kerran mielestäsi jätetään heti laskujen ulkopuolelle? Eikö silloin olisi ilmiselvää, että lasketaan vain biseksuaalien heterosuhteet? Vai meinaisitko vertailla sitä, että kun jättävätkö biseksuaalit enemmän kuin heteroseksuaalit heteroseksuaalisissa suhteissa?
[/q]
Ah joo. Nälän näännyttämät aivoni eivät enää kykene näin monimutkaisiin ajatuskuvioihin! Vai ilmiselviin.
[q]Mitenkäs polyamoristen/polygamisten ihmisten jättäminen/jättämättä jättäminen? Jos vaikka polyamorisessa kolmiosuhteessa yksi linkki katkeaa kolmannen osapuolen pyynnöstä niin kuka siinä sitten on jättänyt?
[/q]
Ei kai siinä sitten ole mitään jättämistä tapahtunut, joten koko tilanne on kysymykseni ulkopuolella.
[q]Fyraett, 19.2.2007 00:03:
---
WiljamiDzay, 18.2.2007 23:34:
Kannattaa sit tarkistaa, et minkä meren rannalta sitä kämppää tarjotellaan...
---
juu tietenki ;)
kyl sen pitäs lauttasaari tai westend olla !
[/q]
Mä miettisin ehkä ennemmin vaikka tuota Tyyntä Valtamerta... :)
Arrrrgh, mua niin pistää vihaksi tuollaiset pirttihirmut. Arvatkaa kuinka pahoiksi ne äityy silloin, kun jätkä haluaisi lähteä moikkaamaan tyttökavereitaan?
[q]siveys, 13.5.2009 18:18:
---
2la, 13.5.2009 10:22:
Kumpi on useammin se joka jättää, mies vai nainen?
---
Mitä jos nainen on tosi äijä tai mies on tosi neiti?
[/q]
Ei siinä ole mitään hämminkiä. Enemmän mua mietityttää tilastointi biseksuaalien suhteen. Homot pitänee ruulata oitis ulos.
[q]siveys, 1.4.2008 12:52:
jumalani
[/q]
"...näennäisesti niin eheän oloinen, että moni tyhmä, tasa-arvoa vihaava mies on varmasti valmis julistamaan Laasasen rehellisyyden profeetaksi."
Turun ylioppilaslehti, 6/2008
:D en ole lukenut kirjaa enkä blogia, tuollainen evoluutio-markkina-arvoteoria periaatteessa kiehtoo mua, oli vaan pakko päästä lainaamaan.