Mikä ärsyttää?
Olympialaiset on PIKKASEN eri asia, kuin se ManC-ManU derby, missä "firmat" vaihtaa kuulumisia. :D
En muista myöskään olympialaisia, missä vastustajalle olis buuattu.
Olympic Spirit which requires mutual understanding with a spirit of friendship, solidarity and fair play
Eiköhän toi olympialaisten henki jo kerro asenteesta, mikä urheilusuorituksissa ja suorituspaikoilla pitäis vallita. Ikävää jos näin ei ole.
Meidän duunipaikan vieressä soi musiikki, ja oon koko ajan ollu siinä luulossa, et siel soi joku levy repeatilla. Todellisuus olikin, että ko. musiikki tulee radio novalta en ymmärrä, kuka selväjärkinen pystyy kuuntelemaan, kun vuosia kulunut biisi soi 4-6 kertaa tunnin sisään. Vielä kun nää "klassikot" on jotain nordmania tai jotain muuta yhtä ihanaa. Ärsyttää kun soi ne kaikki paskabiisit 24/7 päässä
[q]Android, 12.8.2008 23:07:
Puhuinkin aikaisemmin kannattajista, en urheilijoista.[/q]
Tiedän, mutta molemmat asiat nähdäkseni kumpuavat tuosta "voitto on tärkein"-asenteesta. Noh, näkemyserojahan nämä. Itse vain tulin juuri tunti sitten pelaamasta jalkapalloa ja vaikka peli oli kaukana oikeasta meiningistä (kolme pelaajaa per puoli, ei maalivahtia, isot tasoerot pelaajien kesken, maaleista ei juuri pidetty kirjaa yms.), niin jotenkin tuollainen vastustajan herjaaminen tuntui ajatuksena äärimmäisen vieraalta. Toki se on helpompi nauraa omille kämmeille ja onnitella vastustajaa hyvästä kuviosta kun eivät suuret bonukset ja oma työpaikka ole kiinni turnaustuloksista, mutta pelaamallahan niiden pelien pitäisi ratketa, eikä yleisön häirinnän myötäavustuksella. IMHO.
Tänään on kyllä ollut oikea megaidioottien päivä. Aamusta lähtien on tullu eteen yks jos toinen toistaan tyhmempää ihmistä joiden ymmärrys tuntuu riittävän vaan jokapäiväisen energialatauksen saamiseen.
Vittu kun vetää kiukut päälle, ei voi minkään. Olen idioottirasisti.
EDIT: Miten se voi olla niin vaikeaa ajatella?
Äaargh! Elisan asiakas"palvelu". Lähetin palautetta mobiililaajakaistastani, joka ei toimi oikeastaan juuri millään tavalla niin kuin pitäisi: netti ei aukea useimpina kertoina ollenkaan, katkeilee ja nopeus on niin luokattoman huono, ettei sillä juuri paljon vittuakaan tee silloin, kun sattuu nettiin pääsemäänkin. Nopeuden pitäisi olla 2Mb/s, mutta tuskin on edes sitä yhtä. Kohta vuosi on maksettu käytännössä turhasta ja ilmoitinkin haluavani purkaa sopimuksen.
Vastaus (suora sitaatti; huomatkaa kieliasu): "Kiitoksia postistasi. On erittäin ikävä kuulla, että sinulla on ollut ongelmia mobiililaajakaistan kanssa. Ilmoitetut yhteysnopeudet ovat maximi nopeuksia niinkuin on kiinteissäkin laajakaistoissa ja todellinen nopeus aina pienempi.
Sen perusteella, että yhteys on hitaampi kuin 2Mb/s emme pysty määräaikaista sopimusta irtisanoa. Tällaisissa tapauksissa täytyy ensimmäisenä tehdä Teknisentuen kautta vikailmoitus missä tarkistetaan yhteydet ja verkko osoitteessa missä käytät yhteyttä. Jos tutkinnassa käy ilmi, että ositteessa ei yhteys toimi sillä tavalla kuten pitäisi niin olet oikeutettu irtisanomaan mobiililaajakaistasi. Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että jos haluat kiinteän laajakaistan tilalle niin tilauksen yhteydessä voidaan mobiililaajakaista irtikytkeä."
Siis sillä, ettei netti enimmäkseen edes toimi, ei ole mitään merkitystä? Siis että sopimuksen irtisanominen on mahdollista vain jos Elisa saa minulta rahansa tavalla tai toisella?
Mobiililaajakaista on mulle aikoinaan otettu sen takia, että olin jatkuvassa liikenteessä monen eri paikan välillä ja tällainen mahdollisuus tuntui kätevältä. Niinpä. Nyt asun Helsingissä eikä setti täällä toimi yhtään sen paremmin. Missäköhän on se mystinen paikka, jossa tämän mullistavan hienon keksinnön pitäisi toimia? Mä en ole sitä ainakaan löytänyt.
Kiitos niin vitusti, Elisa.*dissaa*
Varaa ajan muttei V###u voi perua sitä jos ei meinaa tulla!!!!!!!
Ihanaa miten mua syyllistetään siitä, että nyt ei vaan mee kauheen hyvin enkä jaksa olla yltiöpositiivissosiaalinen kovinkaan montaa hetkeä päivässä. Muutenkin vituttaa niin helevetisti, niin sit yks tyyppi vielä lapioi paskaa niskaan siks että kokee loukkaavana, etten vaivaudu piristymään vaan sen takia, ettei hänen tartteis kattoa ku mul on huono päivä.
Tämä päivä voi olla se päivä, jolloin jos se tulee vielä häiritsemään mun ainoastaan mp3-soittimen seuraa sietävää angstieristyneisyyttä, niin mä huudan sille päin naamaa niin kauan, että jompikumpi lentää koulusta pihalle.
Unohdin taas tilata parturin, takaruoska alkaa olemaan jo sen mittainen että voidaan melkein puhua takatukasta. Ei luulisi olevan niin vaikeaa tehdä yhtä soittoa ja tilata se saamarin parturi.
+Unirytmi on täysin sekaisin, nukkumaan joskus puoli viiden aikoihin ja ylös joskus yhden jälkeen *dissaa*.
Mun mielestä on idioottimaista että hammaslääkärissä käynti on "omalla ajalla", eli vähennetään palkasta.
Aika harvoin taitaa saada kello 16:30 jälkeen hammaslääkäriaikoja, ja onhan näitä kuitenkin pidettävä kunnossa... Tyhmä systeemi sanon minä.
Edit: itse asiassa jos yksityiselle pääsisi työajan jälkeen niin säästäisin siinä sen 30-40e kun en menettäisi siltä ajalta palkkaa... Loppukustannus voisi olla lähes sama ja saisin varmaan nopeammin seuraavan ajan.
"päivää, kiitos, hei, anteeksi, ole hyvä"
Sanat jotka 90% Suomalaisista ovat unohtaneet. Pieniä asioita, mutta ärsyttää aivan perkeleesti.
[q]sapeli, 14.8.2008 10:20:
Mun mielestä on idioottimaista että hammaslääkärissä käynti on "omalla ajalla", eli vähennetään palkasta.
Aika harvoin taitaa saada kello 16:30 jälkeen hammaslääkäriaikoja, ja onhan näitä kuitenkin pidettävä kunnossa... Tyhmä systeemi sanon minä.
[/q]
no onpas todellakin typerää. juu, ei taida kunnalliselle tuohon aikaan aikoja saada :(
meillä onneks ei oo tuollaista systeemiä
Mua ärsyttää niin vitusti mun "muka-alkoholisti" ystävät! :) Aina ollaan menossa mut sit kun mä pitkästä pitkästä aikaa oon menossa kaikki peruu! Entäs sit et on sunnuntai!?!
Day 46/??
Odotan edelleen "kärsivällisesti" tietoa siitä, missä sijaitsen ensi vuonna.
edit: äsken tuli mailia aiheesta "You have indicated to us ... that you are currently a visa holder. Please indicate the type of visa that you currently hold" blah blah blah
EN ole missään vaiheessa väittänyt että olisi voimassaoleva viisumi. Eikö ne VIELÄKÄÄN voi kertoa missä mennään. Viisumikysely vaikuttaa lupaavalta tosin. Pitäisiköhän ihan soittaa ja kysyä (taas)...
Vieläkään en tiedä työvuoroja tätä viikkoa pidemmälle ja aika loppuu muutenkin kesken ihan joka vitun ikisen asian suhteen. Hnnghhh.
Että prison break:in Uusin jakso ilmestyy Finbytes:ii vasta 05-06 aikaan
pitäisi Puristella ja koskella vähän Hohtavaa kirjoitus alustaa ja rottaa että saisi 4 eri Tapahtuman lapsokaiset, sen jälkeen kun lapsokaiset olisivat syntyneet uuteen mailmaan geenimuunelntuina ja klooneina. Niin he olisivat saneet uutta iloa ja ymmärystä. Ne voisi laukaista Universumien matkailuverkkokortilla Cat5 pitkin, Kolmos sektrorin Bittiuniversumiin mihin ne saattavat jäädä ikiajoiksi
http://www.xakep.ru/post/32816/killer_nic.jpg <----- Matkailualus
Minä itse. Ja oma sählääminen.
[q]Juhgu, 14.8.2008 17:39:
---
Gleba, 13.8.2008 17:57:
---
Onneks näin postilaisena ei monesti päivässä kuulekaan tuota "ei laskuja"-vitsiä...hah hah.
---
"Mikä ärsyttää" -aiheen alle vois kyl listata sen, kuinka monet eivät tule ajatelleeksi että itsestäänselvien läppien kohteet ovat kuulleet ne itsestäänselvät läpät satoja kertoja --> väsynyttä ja rasittavaa. (Ja usein ne satoja kertoja kuultavat läpät on aika huonoja jo ensimmäisellä kerralla.)
[/q]
o/
Näyttelijä Otto Kanerva kävi meillä spiikkaamassa yhden spotin ja totta kai mun piti, ku alettiin vetää ekaa spiikkiä sisään, möläyttää että: "Otetaan eka otto..eh eh et varmaan ole koskaan kuullutkaan tätä läppää?" Kyl se oli. :)
tämä angiina.
[q]%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?
[/q]
mulla on kanssa välillä sellaisia hillittömiä yskiä, et yskii suunnilleen viikon 24/7 ainut mikä auttaa, on codesan comp.
joskus ku miro (= rakas lapsosein) oli pieni (ennenku hällä todettiin infektioastma) ja hänel oli paha yskä, ni hän sai keuhkoputkia avaavaa yskänlääkettä (en muista nimee). no sit itel oli kans aikamoinen yskä, ni aattelin koittaa sitä (hyihyi, toisten reseptilääkkeisiinhän ei sais kajota....) ja kyllä hienosti toimi. tuntu kuinka keuhkoputket ois auennut oikeen kunnolla, ja oli huomattavasti helpompi hengittää.
Niin sanotusti hajoo pää.