Mikä ärsyttää?
Äargh! Kirjotin äsken pitkään ja ajatuksella yhden postauksen ja kas! kun olin saanut sen paria sanaa vaille valmiiksi niin se katosi jäljettömiin. Piti vain rullata sivua ylöspäin; ei ollut ensimmäinen kerta tällä koneella. Jostain syystä, kun käytän poikiksen konetta ja tässä keskellä olevaa kosketusaluetta hiiren sijasta niin tuntuu että tää tekee ihan omiaan välillä. Omalla koneella näin ei ole käynyt. Ja oon jo niin tottunut tohon koneen hipeltämiseen etten ehdoin tahdoinkaan voi käyttää hiirtä. Mörgh.
Ku ei pääse lenkille kun on niin PiRun kylmä!!
[q]Lyylikki, 26.5.2009 12:44:
Se kun kaupan kassa ei laita tavaroita menemään siinä järjestyksessä, kun mä olen ne latonut siihen hihnalle. Mä laitan aina painavat, isot ja säännönmukaiset ensin, sitten painavat, isot ja ei niin säännönmukaiset, sitten normaalit säännönmukaiset, normaalit epäsymmetriset ja lopuksi kepoiset jutut, koska pakkaaminen on vaan järkevintä niin. Ihan sikana ottaa päähän, jos kassa esim. poimii jugurtit esim. omenoitten ohi.
Pienessä on ärsytyksen aiheet
[/q]
Mä en siis oo ainoa!!! Toi on niin ärsyttävää! Murr!
[q]Miinapiina, 18.11.2008 10:58:
---
tiiplis, 18.11.2008 10:03:
Onko valtion virastojen tyypeillä todellisuudentaju --- hämärtynyt
---
[/q]
*reps*
Ihan kaikki.
[q]Freja, 28.9.2009 10:37:
---
Nasutin, 28.9.2009 10:31:
Sillon kun ite pääsee harvoin missään käymään ja kerrankin johonkin on lähdössä toivoisi jotain seuraakin. Olkaa ihmiset sitten kunnon alkoholisteja ja lähtekää vaikka onkin hieman krapula ja sunnuntai!
---
Sunnuntai on kyllä ehottomasti paras päivä ulkoiluun
[/q]
Samaa mieltä! Mutta ens kerrallahan kun mulla on tollainen tilanne tiedänkin ottaa yhteyttä suhun!
Buffalon Usb kovalevy.. ttu mikä ska!
Sonera.
Vaihdoin Elisa 8/1M laajakaistan Soneran 10/2M laajakaistaan, ja yhteysnopeus hidastui
Ei sil, on tää kuitenkin ainakin toistaseks halvempi...
ex-muija
KAIKKI JUST NYT.
MULKUT ASIAKKAAT KAIKISTA ENITEN. HANKALAT KEISSIT, JOIDEN TAKIA TÄMÄN PÄIVÄINENKÄÄN TAVOITE EI TUU TÄYTEEN. ÄRSYTTÄÄ, KOSKA MÄ OON TOTTUNU OLEEN TEHOKAS TÖISSÄ.
JA SORI NÄÄ VITUN KAPSIT.
Eka saikkupäivä vasta alkanu, ja mä oon ny jo ihan tylsistyny.
[q]Norb, 7.6.2007 12:00:
Kateelliset/katkerat wanhat duunikaverit *toktok* Ne ajattelee että tieto on valtaa, enpäs kerrokaan jotain työasiaa eteenpäin. Ja vain minä tiedän sen/ osaan tehdä sen! Ei osaa siis työskennellä ryhmässä EIKÖ SE AKKA TAJUA, ETTÄ NÄÄ TYÖT PITÄÄ SAADA VALMIIKSI! mua ei ainakaan kiinnostais tehdä itsestäni "korvaamatonta". Eihän sekään sitä ole, pelkästään katkera vanha idiootti..
[/q]
jollakin selkeesti huopno työpäivä... otan osaa
En mäkään aamusin kolistele ja rämistele, jos olen herännyt liian aikasin vapaapäivänä ja toinen nukkuu vielä. Vapaapäivänä voi ottaa tirsat sitten kun siltä tuntuu, mutta vois joskus miettiä että joidenkin pitäs jaksaa töissäkin, ja jotkut tarvitsevat sitä unta eivätkä voi ottaa niitä torkkuja keskellä päivää.
Postiluukusta pamahtanut Kelan 530 euron karhu vuodelta 2007, opintotuen tulorajojen ylityksestä.
Tiedossa oli, että yhden kuukauden verran ylitystä oli. Tässä se varsinaisesti ärsyttävä asia on se, että 2008 alussa soitin ja kysyin, että kun olen nostanut sekä kuukausia asumislisällä+opintorahalla että pelkällä asumislisällä, voiko itse valita, minkä maksaa takaisin? Eli n. 200 e vaiko n. 430 e. Vastaus jotta juu, mutta eivät voineet sitten varoittaa, että jos maksua ei saa vapaaehtoisen palautuksen ajankohtaan mennessä maksettua ja se menee perintään seuraavalle vuodelle, ne peritään järjestyksessä joulukuu, marraskuu, loka... jne. Ja kappas kun joulukuussa olen nostanut myös sen opintorahan.
Okei, oma moka kun en ole jokaista pykälää lukenut. Lainmukaista, siis, mutta katsoisin silti, että epäoikeudenmukaista.
Suorastaan raivostuttavaa, ettei suomen uutisvälineet kerro meille yhtikäs mitään
Luulisi että edes Japanin mahdollinen ennalta-ehkäisevä isku P-Koreaa vastaan tai vaikkapa keinoteikoisen sperman keksiminen kiinnostaisi? Tai se että USA:ssa korkein oikeus on todennut, että G.W.Bush on ylittänyt valtuutensa perustaessaan Guantanamon vankilan ja julistanut kaikki sen vangit kuuluviksi Geneven sopimuksen piiriin. Maailmalla on muutenkin juuri alkamassa isoin mähinä sitten WWII:n ja meillä päivän isoin uutinen on jotkut fucking Sonera-kirjeet?!
[q]devisss, 29.4.2005 10:27:
Samaan asiaan liittyen, mua ärsyttää, kun joku ilmoittaa ikänsä tyyliin "19wee"
[/q]
Joo tosta tulee mieleen että henkilön ikä on oikeasti 12 eikä 19
Pikkujoulukausi. Kantabaarit on täynnä kännisiä idiootteja näin viikollakin. Olin kolme tuntua baarissa ja näin neljä eri miestä kusemassa naisten vessassa seisoalteen pitkin seiniä, säikähdin kahdesti kun sama mies tiputti kaksi kertaa täyden tuoppinsa tiskiltä lattialle ja jouduin työntämään pois kaksi miestä, jotka tulivat liimaantumaan ja käpälöimään.
Vituttaa ihmiset, jotka aikuisenakin on kännissä noin vitun idiootteja, ettei ittestään pysty ees huolta pitää.
Tosin, onpa tää vähän jeesustelua, kun ite oon kaks kuukautta ollut juomatta, niin katon osittain tarkoituksellakin känniääliöitä alaspäin. Sinällään kannattais juoda, jos näin paljon baarissa käyn, vituttais varmaan vähemmän känni-idiootit.
[q]phear, 15.12.2006 11:23:
Kuuraa se loota kunnolla. Meillä auttoi.
[/q]
Kuuraan pian noilla kissoilla sen
Olis töistä 4 viikkoa lomaa.. eli tämänhetkisen työsopimuksen loppuun asti.. mikä nyt ei sinänsä ärsytä.. Mutta se tässä korpeaa enemmänkin että pitää pyöritellä peukaloita kuukauden verran ennen kuin saa työtodistuksen käteen ja voi painella työvoimatoimistoon.
Plus et pitäs taas kääntää jälleen kerran suomen kivet ja kannot ympäri uutta työpaikkaa etsiessä..
[q]domi, 8.12.2008 13:01:
Voi vittu mikä suojatyöpaikka tääkin on :D
Yksi työntekijä ei oo ollut töissä viime keväästä lähtien kun sen projektit loppui, ja sit ei seuraavat projekti-ehdotelmat ottaneet tuulta alleen. Nyt sit kuulin et se tulee koordinoimaan jotain paskamessuja, eli toisin sanoen työpaikka kaivetaan vaikka perseestä ja palkka on taas yli 3000 euroa kuukaudessa.
[/q]
Olisko teillä mahdollisesti virkoja auki?