Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Karski, [

Tää pätee kyl myös DNA:han ja Elisaan
omien kokemusten perusteella, ja suurella
todennäköisyydellä kaikkiin muihinkin operaattoreihin.
laskutuksen hallinta on vaan ilmeisesti
ihan helvetin hankalaa yrityksillä joilla on
tuhansia kuukausilaskutusasiakkaita.
[/q]

Onhan siinä oma hommansa kun asiakkaita on suuri määrä..varsinkin tänään kun kävin selvittämässä miksi laajakaistani hinta oli 3e kalliimpi nykyhintaan verrattuna (1Mt /512 liittymä josta maksan 33e/kk) nyt kyseisen setin hinta on 30e tällä seudulla. Eli soneran vanhoilta asiakkailta peritään kallimpi hinta kuin uusilta asiakkailta eikä tätä liittymää voi ns. päivittää tuohon halvempaan hintaan mitenkään ilman että joudut tekemään jotain konkreettisiä muutoksia (nopeuden nostoa tms.) laajakaistan suhteen vaikka tarvetta ei olisikaan.

Luulisi että näinkin iso operaattori pitäisi huolta "vanhoista" asiakkaista mutta toisin näköjään on...

Mutta tälläistahan tämä kartelli peli tahtoo olla...*eikä*

Minä *toktok*

Tän tetokoneen ulvonta ja huuto. Huutaa taukoamatta. Menee hermot. Hiljaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tuuletin hiljaa!!!!!!!!!

Pliis.. Kohta tää kone varmaan räjähtää. ÄRSYTTÄVÄÄ!!

Yritettiin saada mukaan verkostomarkkinointi skeidaan. Tosin laihoin tuloksin... *dissaa**igor*

[q]Zeratul, 3.8.2008 19:21:
Tänää on kyl kankkuspäivä ärsyttäny. Tarkemmin sanottuna se et muut on kankkusessa tai muuten vaan liian väsyneitä tehäkseen mitään kummempaa ku ite ois voinnu puuhailla vaik mitä.
[/q]
:( Ens kerralla sitten!

tää olo

Jos joku sanoo soittavansa johonkin aikaan niin se voisi tehdä sen. Ja jos se joku on jollain muulla aikavyöhykkeellä niin se joku voisi ottaa selvää miten sen aika suhtautuu Suomen aikaan. Tai vaihtoehtoisesti se joku voisi kertoa missä se sijaitsee, jotta voisin itse arpoa aikaeron oikein.

Pieniä asioita, mutta hieman ärsyttää tulla varta vasten töihin ajoissa ja odotella sitten turhaan.

Saatanan vittu. Tässä talossa on jo melkein kuukausi sitten tullut joku vuoto jonnekkin. Ei saanut käyttää lämmintä vettä, kun omalla vastuulla. Meni aikaa ja tuli infoa, että nyt ei saa käyttää kylmääkään vettä, vaan se pitää keittää. Suihkussa voi käydä normaalisti. Meni aikaa ja tuli infoa, että talossa ei ole saatavilla lämmintä vettä keskiviikkona, eli eilen. Vittu joo ei ole lämmintä vettä...ihan sama, kun vettä ei edes kunnolla toisesta raanasta tule ja toisesta raanasta tulee liiankin hyvin ja se mikä tulee on ruskeaa ja paskaa täynnä.

Mites tänään sitten ilmeisesti pitäis kaikki pelata. Noh vettä ei tule kunnolla keittiöstä, vaikka kuinka valutan, eikä se vesi näytä käyttökelpoiselta. Lisäksi mun patterit lorisee ja kuulostaa siltä kun vettä valuis lattialle. Koko asunto humisee.

Eli mitä. Kaikki on nyt sitten kunnossa ja vuoto korjattu vai.
En kyllä itse lähtis juomaan tota vettä niinku suosittelevat, vaikka kuinka keittäisin. Vaatteetki tulee ruskeiksi, jos pesee. Haistakaa vittu. En todellakaan mene tohon paskaveteen lillumaan.

Pitääkö mun nyt soittaa jonnekki, kun mitään infoa ei tule mistään.

[q]H3li, 25.1.2007 19:50:
en millää saa tehtyy koulus kaikkee mitä pitäis. joudun tekee työharjottelun kesällä et ehdin vääntää rästijuttuja koko ens periodin !
[/q]

Onneksi en ole näköjään ainoa *toktok**poks*

[q]%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?
[/q]

Mulla oli kans vähän aikaa sit joku 3-4 viikkoo kestäny tajuton kuiva yskä,
ei lähteny millään 7 eri lääkkeellä eikä 3 päivän antibioottikuurillakaan.

Sit lääkäri kirjotti mulle tollasen astmapiipun ja se nyt vihdoinki tuntuu
jeesaavan, en sit tiiä onks mulla astma vai ei,
eipä oo ainakaan kyl todettu vielä...

Et kantsii tota piippuu kokeilla sit jos muut lääkkeet ei skulaa.

[q]%, 17.11.2008 18:32:
Ärsyttävä yskä, kesto > 1kk. Alkais jo riittää, keuhkosyöpä? Onks yskänlääkkeistä mitään hyötyä yskän varsinaiseen paranemiseen?
[/q]
Lekurin määräämät (pullon tekstin mukaan) aivojen yskäkeskukseen vaikuttavat, kolmiolla varustetut reseptiyskänlääkkeet saattaa auttaa enemmän kuin käsikauppatavarana myytävät litkut ja tabut.

[q]sapeli, 10.8.2008 13:50:
Maccien hiiret. En oo vielä nähny yhtään hyvin toimivaa hiirtä Macille - vaikka onhan niitä varmaankin olemassa. Mulla sattuu olemaan tämmöinen muuten ihan funktionaalinen hiiri mutta tuon scroll-wheelin paikalla on tommonen pieni pallo, ja sinne ilmeisesti pääsee tosi helposti menemään kissankarvoja tai pölyä tai jotain koska se jumittuu todella usein. Ja mikä rasittavinta, se ei jumitu kokonaan, vaan silleen että scrollaus toimii vaan toiseen suuntaan (yleensä vain ylös, mitä harvemmin tarvii), eli sitä silti aina yrittää käyttää sen sijaan että suosiolla käyttäisi page-uppia ja page-downia.

Mur.
[/q]

voi kyllä! meillä lojuu mightymouse tuolla hyllys ja tilalle ostettiin logitechin perushiiri.

Toi scrolli on kyllä niin helvetistä! sai olla jatkuvasti putsaamassa ja sekös vitutti ku ei rullannu ku ylöspäin!

suosittelen ostamaan uuden hiiren.

Soneran rahastustoiminta...

Nm. kohta Ex-asiakas *dissaa**eiei**grr*

[q]Slim_Jim, 11.8.2008 15:14:
AutoCad, voi vittuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhh

Tänään ekaa kertaa kosken kyseiseen ohjelmaan ihan tosissani kun pitää pohjakarttoja piirtää sieltä täältä uusiksi ja VITTU MÄ OLEN PASKA tämän ohjelman kanssa ei saatana.

Viivat vikuroi ja vänkyröi vastaan niin saatanasti, kohta täräytän koko paskan Laatokkaan @#¤%!

"Ethän sä mitään kurssii tartte kyl se siitä lol naab it's fine, l2p"
PERKELE.

Meen kahville. Taas.
[/q]

Ekaa kertaa ku kans käytin AutoCadia, ni fiilikset vaihteli raivosta epätoivoon. Välillä piti melkeen itkua tuhertaa, ku mikään ei toiminu niinku halus. Onneks meillä sentään oli koulussa kurssi tota varten, et ees jonkunlaisen pohjan sai. Nykyään sitte käytänki Cadia päivittäin töissä ja sujuu jo ihan kiitettävästi.
Tsemppiä harjotteluun!

Tänään ekaa kertaa kosken kyseiseen ohjelmaan ihan tosissani kun pitää pohjakarttoja piirtää sieltä täältä uusiksi ja VITTU MÄ OLEN PASKA tämän ohjelman kanssa ei saatana.

Viivat vikuroi ja vänkyröi vastaan niin saatanasti, kohta täräytän koko paskan Laatokkaan @#¤%!

PERKELE.

Meen kahville. Taas.

[q]Slim_Jim, 11.8.2008 15:14:

PERKELE.

Meen kahville. Taas.
[/q]

Kuulehan Samuli-kuomaseni. Se viivojen piirtelyhän on ihan lasten leikkii, mut siiten kun rupeet esim. järjestelmämallinnuksia tekemään, joissa tarvitset esim. putkessa virtaavan aineen nopeuden ja päätelaitteen kytkentäkoon ja se sitten pitäisi tasapoinottaa ja saada vielä jotenkin teoreettinen mallinnus, miten se ehkä käytännössä toimisi, niin siinä on vielä harjottelemista. Mut kyl sekin ajan kanssa. Niin ja kaikkihan se on itse pitänyt opetella, kun koulussa, mitä väitetään Suomen arvostetuimmaksi korkeakouluksi, ei anneta juuri muuta CAD-koulutusta kuin sitä pelkkää viivojen piirtelyä.

Tää saatanan pakkoruotsi. Sanaakaan en oo tarvinnu, mutta silti joutuu näitä perkeleen kurssejä käymään joka koulussa.

[q]PeDE, 11.8.2008 21:29:

Kuulehan...
[/q]

Hyvä Pentti, sinä, toisin kuin minä, olet siellä Suomen Arvostetuimmassa, Kerrassaan Ainoassa SuuntaaNäyttävässä OpinAhjossa tullaksesi Maailman Viisaimmaksi Olennoksi: Insinööriksi tai miksilie.

Minä en.

Minulle ei ole opetettu Cadia lainkaan ja nyt pitäisi tehdä sillä töitä.
Ei ole kerrottu miten piirrellään viivoja ja mille eri tasoille (huomasin senkin kesken hommien ja koko paska uusiksi).
On se aika nannaa.

Joten, mene sinne duuniin äläkä opettele sitä Cadia lainkaan ja kokeile sitten tehdä ihan nuo helpot perusjututkin.

[q]alek szahala, 16.2.2009 16:29:
Tää saatanan pakkoruotsi. Sanaakaan en oo tarvinnu, mutta silti joutuu näitä perkeleen kurssejä käymään joka koulussa.
[/q]

Huhhuh, onneks noiden takia ei ole _pakko_ enää kärsiä vaan ihan omalla tahdonvoimalla :)

[q]Morrowe, 11.8.2008 17:59:
---
crissy, 11.8.2008 14:45:
---
sapeli, 10.8.2008 13:50:
Maccien hiiret. En oo vielä nähny yhtään hyvin toimivaa hiirtä Macille - vaikka onhan niitä varmaankin olemassa. Mulla sattuu olemaan tämmöinen muuten ihan funktionaalinen hiiri mutta tuon scroll-wheelin paikalla on tommonen pieni pallo, ja sinne ilmeisesti pääsee tosi helposti menemään kissankarvoja tai pölyä tai jotain koska se jumittuu todella usein. Ja mikä rasittavinta, se ei jumitu kokonaan, vaan silleen että scrollaus toimii vaan toiseen suuntaan (yleensä vain ylös, mitä harvemmin tarvii), eli sitä silti aina yrittää käyttää sen sijaan että suosiolla käyttäisi page-uppia ja page-downia.

Mur.

---

voi kyllä! meillä lojuu mightymouse tuolla hyllys ja tilalle ostettiin logitechin perushiiri.

Toi scrolli on kyllä niin helvetistä! sai olla jatkuvasti putsaamassa ja sekös vitutti ku ei rullannu ku ylöspäin!

suosittelen ostamaan uuden hiiren.

---

Suosittelen käyttämään mikrokuituliinaa. Kostuttamalla hieman liinaa, kääntämällä hiiren alassuin, ja RAIVOKKAASTI hieromalla liinaa sitä palloa vasten, se puhdistuu.

Nim. samoilla mighty mouseilla jo julkaisuista asti :) -eli langallinen ollu alusta pitäen, ja langattoman ostin heti kun tuli myyntiin, mutta langallistakin käytän edelleen, koska archicad 9 ei tue langatonta laisinkaan.

(tosin avasin sen langallisen kerran, ihan vaan uteliaisuuksissani, ja silloin puhdistin sitä hiemasen samalla. En suosittele, ellei hallussa ole hyviä ohjeita, mattoveistä, pikaliimaa, pinsettejä, ja harvinaisen näppäriä sormia -ne tunnistinreleet siellä sisällä on ehkä 1mm kokoisia ja pitää saada takasin oikein päin keikkumaan sen pallon kylkeen ennen sulkemista)
[/q]

Miehellä on töissä macci kans käytössä ja edelleen sekin veivaa samalla hiirellä ja ihmettelee et kun se toimii oikein vallan mainiosti mutta kotona sai olla jatkuvasti putsaamassa.

Meni hermot nii ostettiin uus hiiri ja hyvin toimii. Pääsee helpommalla

O