Mikä ärsyttää?
Opiskelumotivaatio on tuolla lattian tasolla..
[q]Annakins, 23.10.2008 20:40:
---
mayah, 23.10.2008 16:46:
Pistin liikaa chiliä jauhelihaan ja polttaa suuta
---
Haha :D
[/q]
Chiliä ei voi koskaan olla liikaa. *sydän*
se että tänään on joku känkkäränkkä päivä ja äksyilen oikeestaan ilman mitään hyvää syytä...ja sellaselle ihmiselle, joka vähiten sitä äksyilyä ansaitsee osakseen...
meidän talon 1. kerroksessa asuu nuorpari. Tää nuorimies jättää AAAINAAA sen autonsa tohon rapun eteen! se saattaa olla siinä 30-1,5h!! Se saatana ei oo mikää parkkipaikka!!
ku ne tulee kaupasta niin ne ajaa siihen eteen ja kantaa kauppakassit sisälle, ja kun se jäpikkä tulee himaan niin ajaa AINA sen saatanan koslansa siihen rapun eteen. Taitaapi olla nii ettei se auto pahemmin omassa parkkiruudussa viihdy kuin yöt.
Mahtaa se oikeesti olla nii helvetin vaikeeta kävellä siit kivenheiton päästä ovelle. Ai nii säästää siin varmaa sellasen 30 askelta.
Sitten ku itellä olis tarve päästä rapun eteen ( paljon kantamuksia ) niin ei toivoakaan! Tänään oli hyvä esimerkki.. mulla oli syöttötuoli, kauppakassi, tarhareppu, oma kassi + uus moppisetti, niin taas oli onnekkaasti musta kosla siin rapun edes.
olla masukipuisena duunissa :(
[q]crissy, 24.10.2008 17:13:
meidän talon 1. kerroksessa asuu nuorpari. Tää nuorimies jättää AAAINAAA sen autonsa tohon rapun eteen! se saattaa olla siinä 30-1,5h!! Se saatana ei oo mikää parkkipaikka!!
ku ne tulee kaupasta niin ne ajaa siihen eteen ja kantaa kauppakassit sisälle, ja kun se jäpikkä tulee himaan niin ajaa AINA sen saatanan koslansa siihen rapun eteen. Taitaapi olla nii ettei se auto pahemmin omassa parkkiruudussa viihdy kuin yöt.
Mahtaa se oikeesti olla nii helvetin vaikeeta kävellä siit kivenheiton päästä ovelle. Ai nii säästää siin varmaa sellasen 30 askelta.
Sitten ku itellä olis tarve päästä rapun eteen ( paljon kantamuksia ) niin ei toivoakaan! Tänään oli hyvä esimerkki.. mulla oli syöttötuoli, kauppakassi, tarhareppu, oma kassi + uus moppisetti, niin taas oli onnekkaasti musta kosla siin rapun edes.
[/q]
No sit voitki nauraa paskasesti jos ne tarttis vaikka ambulanssia, mut ei mahukkaan tulemaan!
No ei. Välil kans ärsyttää, ku piha on mikäkin toriparkki
organisaatio
[q]Takyon, 24.10.2008 17:34:
---
crissy, 24.10.2008 17:13:
Ja nyt kun muistais vielä urlia kun oli sellasia mikkihiirilappuja just tollasia varten
[/q]
koita muistella!
Se että tämä tietokone ei oikein enään pärjää nykyisissä peleissä ja tuo alkaa olemaan jo vähän "vanhakin" (tietokoneen nykyisen elinkaaren mukaan).
[q]crissy, 24.10.2008 19:15:
---
Takyon, 24.10.2008 17:34:
---
Ja nyt kun muistais vielä urlia kun oli sellasia mikkihiirilappuja just tollasia varten
---
koita muistella!
[/q]
http://www.riemurasia.net/jylppy/1643/Pys%E4k%F6intilappu tossa olis jonkinlainen. Joo mulla on tylsää töissä
[q]mayah, 23.10.2008 16:46:
Pistin liikaa chiliä jauhelihaan ja polttaa suuta
[/q]
Haha :D
Ääeeäeäeeeääääeäeääääääaäääääääääaaäeeääeeerrrgghhhh vittu mikä vihakohtaus iski kun törmäsin väärään aiheeseen. Tekis mieli itkee ja huutaa ja pistää tavaraa paskaks mut (onneks) lamauttaa niin ettei pysty ku olemaan hiljaa ja tärisemään. Vihaan vihaan vihaan vihaan VIHAAN.
[q]Sand3, 24.10.2008 23:18:
---
crissy, 24.10.2008 19:15:
---
Takyon, 24.10.2008 17:34:
---
http://www.riemurasia.net/jylppy/1643/Pys%E4k%F6intilappu tossa olis jonkinlainen. Joo mulla on tylsää töissä
[/q]
Joo just näitä, niitä oli vissiin enemmänkin mutta toikin toimii ;)
Olin juuri tulossa vänkyttämään siitä, että lentoyhtiöiden "tarjoukset" ärsyttävät. Mainostetaan, että hinta alkaen 99 suunta, mutta se toinen suunta onkin sitten aina ihan älyttömän kallis.
Noh. Jouduinpa vetämään sanani takaisin. Blue1 mainostaa Barcelonan lentoja alk. 99 , mutta paluu irtoaakin tällä hetkellä 91 eurolla??? Jeppis neppis, ei paha.
Mutta siis yleensä niin, että mainostetaan sitä toista halpaa suuntaa ja sitten se toinen suunta onkin äly-kallis
[q]crissy, 24.10.2008 17:13:
pyäköinnistä
[/q]
jätä joskus kiusallas oma auto siihe hetkeks just siihe aikaa ku niiden "pitää päästä" siihen. katotaan miten sitte suu pannaan, salee tulis huutoa!?
v*u tollaset kyl ärsyttää juu, vaikkei itellä autoa ookaan!
Netti pätkii, kirjallisuusteoria ei uppoa, sataa, ei oo rahaa, oon täällä enkä muualla, maito on vanhaa, kämppä pölynen, ruokapöydän jalka heiluu, ei oo aikaa.. Näitähän riittää.. :D
[q]Nexus__69, 26.10.2008 16:54:
---
pyäköinnistä
---
jätä joskus kiusallas oma auto siihe hetkeks just siihe aikaa ku niiden "pitää päästä" siihen. katotaan miten sitte suu pannaan, salee tulis huutoa!?
v*u tollaset kyl ärsyttää juu, vaikkei itellä autoa ookaan!
[/q]
noku se perkele on niin nopee et sillä itellään on aina auto siinä ku mä olisin siihen menossa.. ja sitten kun ite jätän muutamaksi hetkeksi auton niin ei näy kuskia missään.
ja ku ne asuu 1. kerroksessa vielä niin ei noin saatanan laiskaa ihmistä oikeesti voi olla.. tai näköjään..
kommunikaatio-ongelmat.
- oon joka asiassa eri mieltä (joo, mut mul on siihen oikeus niinku muillakin ja viel perustelutkin)
- heitän turhanpäiväsiä kommentteja (get over it jo helvetti)
- mun kanssa ei voi keskustella, koska oon aina oikeessa ( )
- oon jo olevinaa päättänyt jonkun asian, vaikka aiheesta ei oltaiskaa päästy puusta pitkälle (toki)
- muiden mielipiteet ei kelpaa mulle ( josta päästään siihen, että oon aina oikeessa)
- muut sanoo aina tyhmiä asioita (en vaan voi sille mitään)
- väitän muita pessimisteiksi, jos "ollaan puhuttu siihen sävyyn" (no mitä muutakaan johtopäätöksiä voi vetää?)
- vedän aina johtopäätöksiä (no en oo mikään bb-anniina, joten kai nyt!)
- en välitä muiden mielipiteistä (en niin, jos mulla on eriävä. miksi välittäisin? ei se muuta omaani. voin toki ottaa ne muut mielipiteet huomioon kuitenkin, ehkä.)
heh.
Tilanne jossa sossu vaatii kelan päätöstä ja toisinpäin yhtäaikaan. Kumpikaan päätös ei ehdi määräaikaan mennessä -> asumistuki poikki, toimeentulotuki poikki eikä mitään hajua olenko nyt asunnoton 2kk vuokrarästien takia vai en. + joudun näillä näkymin maksamaan kaikki takas.
Ihmiskunta, tappakaamme itsemme. Me olemme tauti.
Tää epämääränen olo. Särkee ja kolottaa jokapaikkaan ja muutenkin ihme heikko ja välillä vähän huonokin olo aivan kuin olisi kuumetta, mutta kun ei oo. Nousis nyt kunnol lämpö/kuume, ni lähtisin sitten himaan lepää, vielä en pelkäs täs olos viitti..