Mikä ärsyttää?

Back to häröily O

[q]Taika, 24.8.2006 11:16:
jos puhelimet toimii, välitysohjelma ei.
jos välitysohjelma toimii, puhelin ei.
[/q]
Välitysympäristöt *sydän*
Meridian *sydän*
Vaihdepöydät *sydän*

Tiedän miltä susta tuntuu.

Mulla on tossa nenän sivulla tosi ilkeässä paikassa finni ja se sattuu aina kun vähänkään vääntää naamaa

[q]Jone, 2.10.2006 01:04:

Tää olis lähinnä "päivän :D", mutta laitetaanpa nyt kuitenkin tähän:
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=1264732

Mun suosikki faniesi kanssa käymästäsi "vuoropuhelusta" oli ehdottomasti tämä:
[/q]
Mua ärsyttäis jos mul ois noin vähä faneja. Onneksi niitä on enemmän :)
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=792508

oikea käsi kipsattuna

[q]Late, 15.10.2006 18:10:
... kaikki norjalaiset jeesuskanavat ym.
[/q]
Mut norjalaiset jeesuskanavathan rokkaa

[q]terraluna, 17.10.2006 16:47:

[/q]
Oot selkeesti jossain fiksussa paikassa duunissa :D

[q]Freja, 26.4.2007 14:16:
Tää witun ohjelman opettelu. Heti ku mentii pintaa syvemmälle ni kaikki menee päi persettä
[/q]
Pistä klubbari kii ni alkaa heti helpottaa :D

[q]laite, 2.7.2008 10:33:
---
Lost-Soul, 2.7.2008 10:26:
---
Timce, 2.7.2008 10:10:
Naiset jotka pitää hameen alla vitun jogginseja, vai mikskä noita paskiaisia sanotaan. Perkele, menee täysin fiilikset, kun vastaan tulee hyvän näköinen mimmi, lyhyt farkkuhame päällä ja alla jotkut saatanan pidennetyt pyöräilyshortsit.

EI OO EES HYVÄNNÄKÖSET.

The men have spoken.

---

Itseänikin ärsyttää noi pitkät kalsarit mitä naiset tykkää nykyää pitää

---

Itseänikin ärsyttää pääasiassa naiset.
[/q]
Itseäni ärsyttää pääasiassa samat tyypit jotka postaa että heitä ärsyttävät naiset.

Sanat "fiiwis" ja "kuvei". Niitähän ei voi kirjoittaa "fiilis" ja "kuvia", kuten äidinkielessämme opetetaan.

Saatanan teinit*grr*

Ainii, seki ärsyttää etten päässytkään lentokoneeseen ja lomalle, kiitos lentoyhtiön "mukavat" säännöt.

[q]$, 15.8.2007 11:00:
---
Lyylikki, 15.8.2007 10:49:
Lotus Notes + muut tietokoneohjelmat, jotka ei toimi "standardien" mukaan.

Ja taas tulee ymmärtämys, että halutaan erottautua Microsoftin ohjelmista, mutta esim TABilla kentästä toiseen liikkumisen pitäisi olla itsestäänselvyys.

---

Notes on saatanasta.

Vaikka hieroglyfit vaihtuivat taskusta löytyviin esineisiin, ei muutosta juurikaan ole havaittavissa. Onneksi ei ole tarvinnut ko. ohjelmaa ainakaan vuoteen.
[/q]
Ei tuo Novellikaan oo sen parempi. Kuntien järjestelmäharmonisointi viivästyy yhden vitun älykkään novell-järjestelmän vuoksi.

[q]Freja, 15.8.2007 11:19:
"reilut" työkaverit. ois kiva jos vaikka sovittais yhdessä, että milloin kukin menee syömään (esim se joka on tullut seiskaan, menis eka, ja sitä rataa), eikä sitten vaa tosta noin vaan huomata että "jaa, oon yksin nälkäsenä vailla tietoa missä tyypit on ja koska ne lähti ja koska ne tulee takas ja koska mä si pääsen syömään".
[/q]
Tästä syystä mä en käy duunissa enää syömässä, vaan kotona tai sit oon syömättä.

Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan tää kämppä tuntuu todella pieneltä. Ois ehkä aika siivota.

[q]Annakins, 25.9.2007 10:34:
---
Annakins, 25.9.2007 10:09:
---
Annakins, 25.9.2007 09:18:
Vois kuvitella, että ihmiselle jää 10 kuukaudessa edes jotain tiedonmurusia päähän. Näköjään ei. Ei olis aikaa korjailla toisten virheitä.

---

Uskomatonta. Juuri äsken korjasin ko. henkilön tekemää työtä ja nyt se toi seuraavan asian, jossa on IHAN SAMAT VIRHEET!

---

[size=15]EI VOI OLLA TOTTA![/size]
[/q]
Kolmas kerta toden sanoi? :D

[q]Zeratul, 14.11.2007 20:01:
Se et vaik on melkee parin tonnin kone, ja nettiyhteyski vissii 10Mb, nii silti jo pelkkä sivujen selaaminen tuntuu ylitsepääsemättömän raskaalta. Haluu uuden modeemin. N.Y.T Sen jälkee vois hyvin mielin heittää ton vanhan seinään, ehkä viel vähä hellästi taputtaa sitä jollain, esim. kirveellä.
[/q]
Mistä päättelet et vika ois modeemissa?

[q]Equalizer, 18.12.2007 20:59:
---
domi, 18.12.2007 20:55:
---
Equalizer, 18.12.2007 20:37:
ihimiset jotka heti käy kimppuun vitun tyhmillä kommenteilla jos vähän sanoo että menee huonosti. turha alkaa vittuilee meitsille, I know who you are*dissaa*

---

ÄL OO ÄL. Ehkä sun kannattais ostaa järkeä vaikka Ebaysta.

---

varmaankin sun..........turha ruveta mun sanomisia kommentoimaan sen enempää. tää jää nyt tähän
[/q]
Sisälukutaito jäi ilmeisesti paitsoon, joten toistan: Ehkä sun kannattais ostaa järkeä vaikka Ebaysta.
Noin, menikö nyt oikein?

Vitun [size=28]EFFICA[/size] ja vitun [size=28]TIETOENATOR[/size]

[q]sapeli, 8.1.2008 10:22:
---
domi, 8.1.2008 10:14:
wordiin verrattavissa
---

Toi ei yleensä ole nettisivuista puhuttaessa hyvä asia
[/q]
Tässä tapauksessa se on, valitettavasti :)

[q]Optik, 11.4.2008 17:20:
---
domi, 11.4.2008 14:03:
Se että lupauksia ei pidetä.

---

Jäikö surprise buttsecksit saamati?
[/q]
Tähän verrattuna ylläriseksi on todella pientä.

VITUN Beatport! Vitun "Unavailable at your territory!"

Niin vituttaa saatanan vitun huoranvittu...

Taas löyty biisi minkä tekis mieli omistaa mut ei niin ei, Labelit taitaa oikein haluta että "mee warettaan tää, ei me sun rahojas tarvita"

JA NIIN SAATANA MEENKI, VITU APINAT.

Jos joku löytäis puodin mistä vois ostaa alla olevan biisin ni olisin ikionnellinen<3

Chromeo - Needy Girl (Lifelike Remix) [Backyard]

IHA MAHOTON KESÄHOUSERAITA<3<3<3<3<3

[q]$, 15.12.2008 22:55:
Toi mun 500m2 Comarket lähikauppa ärsyttää ja paljon.

-Lukuunottamatta yhtä prinsessaa, kaikki myyjät ovat kuin myrkyn nielleitä, eivät katso silmiin, eivätkä tervehdi (siis vastaa tervehdykseen). Olen ottanut tehtäväkseni tervehtiä huolellisesti jokaista myyjää siellä asioidessani.

-Kaupassa ei ole pullonpalautusta

[/q]
Noi kaksi asiaa taitaa olla aika yleisiä siellä. Kolmen viikon ajalta en muista, että ois yhen myyjän lisäksi kukaan esim tervehtinyt, katsonut silmiin, kiittänyt tai ollut muutenkaan kovin palvelualtis jossain kenkäkaupassa yms. Ja meidän lähikaupassa (ihana Rimi hypermarket) ei myöskään ollut pullonpalautusta vaikka kaikkea muuta kyllä löyty

O